2013-05-13, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kohai
.

Annik* har jag träffat ett flertal gånger.... Hon tränar INTE karate och har mig så veterligen aldrig gjort....

Varken Micke eller hans fru är några inflytelserika personer på orten som får folk att böja sig för deras vilja.

Varken Micke eller hans fru är typen som skulle mörda någon, slänga in dom i bakluckan på bilen och gräva ner dom i skogen!

Så ta för fan och lugna ner personangreppen, uthängningarna och spekulationerna lite. En elev till oss är försvunnen och det är vidrigt att sitta och läsa hur ni försöker vinkla det!

Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Och du har ingen aning om varför MB's fru sitter och kläcker ur sig såna saker som hon gör om VB? Vad kan hon ha emot VB? Eftersom hon nu skrivit såna saker så öppet som hon gjort så får man räkna med att man drar till sig misstankar av folk.

Citat:
Ursprungligen postat av kohai
Verkligen inte. Känner inte alls igen beteendet.

Faktum kvarstår!

Ditt svar (kursivt)visar väl bara hur lite man egentligen känner en annan människa. Folk här inne har rasat mot fruns mycket märkliga och hätskta sätt att uttrycka sig om en försvunnen(förmodat död) människa!
Det reagerar varje sund människa på!
Vem är du att uttala dig så säkert om någons oskuld och inte med ett ord nämna fruns facebookangrepp?
Citera
2013-05-13, 02:21
Medlem
Mamman verkar vara skitkonstig i alla fall...

Om man går in på www.youtube.com/watch?v=l9BhLm-gzhk och läser kommentarerna till videon så ser man att VB:s mamma kommenterat 2 gånger och när man översätter båda meningar i Google Translate:

"Min hund är klåda. Vi har sett dem på det här sättet, var det drag. Eftersom någon gång det kanske inte har ben.

Jag har lagt det på botten av bilen eftersom det satt att plöja nedre våningen i mitt hus luta dig tillbaka."

Någon här med thai-kunskaper som skulle kunna översätta ännu bättre?
Citera
2013-05-13, 02:23
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Faktum kvarstår!

Ditt svar (kursivt)visar väl bara hur lite man egentligen känner en annan människa. Folk här inne har rasat mot fruns mycket märkliga och hätskta sätt att uttrycka sig om en försvunnen(förmodat död) människa!
Det reagerar varje sund människa på!
Vem är du att uttala dig så säkert om någons oskuld och inte med ett ord nämna fruns facebookangrepp?
Visst har du rätt. Samtidigt måste jag hålla med alla som säger att hon vore riktigt korkad om hon faktist hade nåt att göra med hennes död. Inte fan skulle en person som precis mördat/bortrövat en person gå in på deras/anhöriga/vänners fb och skriva hur fint det är?

En lite annorlunda teori vore ju att hon skrev såhär för att hon är rädd för han Sensei och ville få polisen på hans spår innan nåt hände henne. Men det är en grov spekulation, men ser ingen jevla anledning till det. Varför inte bara åka till en polisstation?
Citera
2013-05-13, 02:24
Medlem
Trondurs avatar
Tänkte egentligen inte skriva i den här tråden, bara läsa.
Men jag blev riktigt illa berörd över vissa totalt ogrundade beskyllningar.

Vad är det för djävla trams om Mick* B*rg?
Bättre människa hittar man inte i Boden.
Finns inget med honom som inte är genuint socialt, förtänksamt och omtänksamt.
Kollar man på din genomsnittlige politiker eller dylikt så vet ni vad skillnaden är.
De försöker vara vad han verkligen är: älskad, respekterad och en av få som under sin livstid vördas för allt han har gjort.
Ingen sån där som gör vad han gör för att dra fördelar av det, utan för att han bryr sig.
Han har hjälpt och väglett så otroligt många människor, och har krävt så otroligt lite i utbyte genom alla dessa år.
Verkligen en förebild av rang och en av de mer ödmjuka människor jag har mött, trots detta.

Visst är det personligt, men jag råkar ha studerat psykologi/beteendevetenskap länge.
Alltid haft en stark magkänsla för människor också.
Visst är han otroligt kompetent på att slåss på allehanda sätt...
Men om man är bekant med hur han beter sig även där så kan man snabbt konstatera att han aldrig tar i mer än han måste, och aldrig vill skada någon.
Ingenting skulle kunna få denna hedersman att göra någonting mot en liten tjej.
Det finns verkligen tusentals vandrande alternativ som är långt mer troliga i Boden.
Stan har verkligen gått åt helvete, och Mick* är en av de få personer som gör saker bättre.

Bara mina fem ören.
Senast redigerad av Trondur 2013-05-13 kl. 02:31.
Citera
2013-05-13, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendroppe
Bodensare,,, egentligen tycker jag det är bra att ni kniper käft, här blir man
lyncad av att säga något som inte handlar om något spännande kring olika
personers eventuella diagnoser eller liknande,,, så OFF, vakna mods,,,,

Min fundering, hur ser grusvägarna ut just nu efter vintern,,, De som inte är
plogade för skogsjobb? Har det smält, är det lerigt osv,,, svara i PM om du inte
vill skriva i tråden..

Grusvägarna kan det vara lite si och så med. På vissa är det upptorkat och fint, andra inte.

Om du låt säga var på väg från Boden till Piteå cruising den 4 maj i en låg bil med en v8 under huven och ett lik i baksätet, ja då kör du inte in längs en skogsväg där du riskerar att fastna.

Jag ger mig inte, antingen en olycka eller så har flickstackarn blivit intvingad i en bil.
Citera
2013-05-13, 02:28
Medlem
troubleices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trondur

Kollar man på din genomsnittlige politiker eller dylikt så vet ni vad skillnaden är.
De försöker vara vad han verkligen är: älskad, respekterad och en av få som under sin livstid vördas för allt han har gjort.
Ingen sån där som gör vad han gör för att dra fördelar av det, utan för att han bryr sig.
Han har hjälpt och väglett så otroligt många människor, och har krävt så otroligt lite i utbyte genom alla dessa år.
Verkligen en förebild av rang och en av de mer ödmjuka människor jag har mött, trots detta.

Visst är det personligt, men jag råkar ha studerat psykologi/beteendevetenskap länge.
Men om man är bekant med hur han beter sig även där så kan man snabbt konstatera att han aldrig tar i mer än han måste, och aldrig vill skada någon.
Det finns verkligen tusentals vandrande alternativ som är långt mer troliga i Boden.
Stan har verkligen gått åt helvete, och Mick* är en av de sakerna som gör saker bättre.

Bara mina fem ören.

Vad jag vet så har vi knappt diskuterat MB. Dock hans frus suspekta beteende. Så länge ingen kommer med en förklaring till varför hon skriver som hon gör om VB så kommer folk fortsätta att spekulera om detta.
Citera
2013-05-13, 02:31
Medlem
Såg på hennes Twitter att hon skrivit detta bland annat: "An*ers ,My teacher , took me away from his friends list I think he doesn't like me" och detta " age is not important to me it is just numbers. I just dream."

Finns typ 500 twitterinlägg, orkade inte kolla igenom dem. Kanske någon annan som har tid och ork?

Bangsuan@ Twitter.
Citera
2013-05-13, 02:34
Medlem
Det är onekligen märkliga kommentarer, jag kommer inte med några egna teorier. Vatchareeyas mamma loggade in på Vs Facebook och gillade kommentarer...

Folk i den här tråden tar för givet att det är A som har loggat in och skrivit nedsättande kommentarer?

Kommentarerna är lite väl grova och plumpa. Det är något märkligt och obehagligt med alltihop, jag väljer att tro att V håller sig undan frivilligt.

Nu lämnar jag spekulationerna.

/
Skott
Citera
2013-05-13, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trondur

Stan har verkligen gått åt helvete, och Mick* är en av de få personer som gör saker bättre.

Bara mina fem ören.

Pratar vi om samma man här som hänvisar till sitt bränbollsslagträ som stämpel till bilverkstan?
Citera
2013-05-13, 02:35
Medlem
Citat:
Vad jag vet så har vi knappt diskuterat MB. Dock hans frus suspekta beteende. Så länge ingen kommer med en förklaring till varför hon skriver som hon gör om VB så kommer folk fortsätta att spekulera om detta.
Jo men nog har karatetränaren varit uppe en hel del i tråden. Spekulation om sexuell relation mellan VB och tränaren finns det säkert något 100tal inlägg om. Frun var ju bakgrunds filur inledande i dom spekulationerna för att sen bli förgrunds filur.
Citera
2013-05-13, 02:38
Medlem
Trondurs avatar
Citat:

Folk som spårlöst mördar andra i natten och de som ventilerar sin irritation ilska med ord är två väldigt olika typer av människor rent psykologiskt.
Mördar man folk så låter man trycket byggas upp utan att prata, och gör sen något åt det.
Sen finns det väl även typen som känner behov av att begå allt grövre vålds- och/eller sexualbrott.
Men du hittar inte skitsnackare och verbalt upprörda i de senare två kategorierna.
Väldigt, väldigt sällan i vart fall.
Citera
2013-05-13, 02:41
Bannlyst
Hon är inte dum den här VB

http://i.imgur.com/rl3LuXg.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem