Citat:
Ursprungligen postat av kohai
.
Annik* har jag träffat ett flertal gånger.... Hon tränar INTE karate och har mig så veterligen aldrig gjort....
Varken Micke eller hans fru är några inflytelserika personer på orten som får folk att böja sig för deras vilja.
Varken Micke eller hans fru är typen som skulle mörda någon, slänga in dom i bakluckan på bilen och gräva ner dom i skogen!
Så ta för fan och lugna ner personangreppen, uthängningarna och spekulationerna lite. En elev till oss är försvunnen och det är vidrigt att sitta och läsa hur ni försöker vinkla det!
Annik* har jag träffat ett flertal gånger.... Hon tränar INTE karate och har mig så veterligen aldrig gjort....
Varken Micke eller hans fru är några inflytelserika personer på orten som får folk att böja sig för deras vilja.
Varken Micke eller hans fru är typen som skulle mörda någon, slänga in dom i bakluckan på bilen och gräva ner dom i skogen!
Så ta för fan och lugna ner personangreppen, uthängningarna och spekulationerna lite. En elev till oss är försvunnen och det är vidrigt att sitta och läsa hur ni försöker vinkla det!
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Och du har ingen aning om varför MB's fru sitter och kläcker ur sig såna saker som hon gör om VB? Vad kan hon ha emot VB? Eftersom hon nu skrivit såna saker så öppet som hon gjort så får man räkna med att man drar till sig misstankar av folk.
Citat:
Ursprungligen postat av kohai
Verkligen inte. Känner inte alls igen beteendet.
Faktum kvarstår!
Ditt svar (kursivt)visar väl bara hur lite man egentligen känner en annan människa. Folk här inne har rasat mot fruns mycket märkliga och hätskta sätt att uttrycka sig om en försvunnen(förmodat död) människa!
Det reagerar varje sund människa på!
Vem är du att uttala dig så säkert om någons oskuld och inte med ett ord nämna fruns facebookangrepp?