2013-05-11, 20:33
Medlem
Jan-Olov44, äntligen har jag dig på tråden. Du skrev ett inlägg igår om att du hade sett en träningsväska ute i skogen samt att det hade brunnit på en plats. Tror du att det har med fallet att göra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tusenfia
Men enligt Bodengrabb är det ju T*mpy som är studiekompisen. Och han håller väl fast vid det, inte sant Bodengrabb? Du håller fast vid att det är T*mpy?
Självklart håller jag fast vid detta
att det sen dyker upp en person som har godman och inte visste vem VB skulle plugga gör ju att T*mpy kan ju vara den person som polisen ej misstänker då han hade alibi att sen muppen med godman sett kanske sin livs kärlek komma ut från någon annan killes lägenhet kan ju ha fått han att förfölja hon därifrån och på lämplig plats har tumult utbrutit vilket har lett att tjejen hamnat i älven
Citera
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Olov44
Hej igen. Som säkert många känner till så ska ju världens största orienteringstävling till antalet hållas i Boden till sommaren. Jag undrar om någon vet om löparna kommer springa i det aktuella området. Det skulle ju nästan garantera att hon hittas, om det är där hon finns.
Vet inte var tävlingarna ska vara. Vid en tävling finns viltzoner på kartan där löparna inte får springa, ofta ungskogsområden med sly etc, kan handla om 25 till +100 ha för en viltzon, och om en kropp skulle ligga i ett sånt parti så kommer den nog ligga kvar efteråt också.
Citera
2013-05-11, 20:34
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Är det inte lite knepigt att vara medlem på Badoo och sådana datingsiter när man är 20 år. Är det inte mer för medelålders och äldre?

Alternativt att alla andra försök inte har lyckats Det känns på något sätt som en slutstation för en 20-åring. Hon borde kunna träffa killar/tjejer på så många andra sätt än att hänga på sådana sidor.

Du kan kolla bodycontact, 18-65, ganska jämnt fördelat med en viss övervikt på mittemellan
Citera
2013-05-11, 20:35
Medlem
Citat:
Är det inte lite knepigt att vara medlem på Badoo och sådana datingsiter när man är 20 år. Är det inte mer för medelålders och äldre?

Alternativt att alla andra försök inte har lyckats Det känns på något sätt som en slutstation för en 20-åring. Hon borde kunna träffa killar/tjejer på så många andra sätt än att hänga på sådana sidor.
Är fullt med folk från 18 och uppåt. Och det gäller dom flesta date siter. Inget ovanligt.
Citera
2013-05-11, 20:36
Medlem
Hon som skrivit "Kanske INTE vid liv!!!" borde uppsöka närmsta vårdcentral. Vad är det, på ren svenska, för jävla folk som skriver så!
Citera
2013-05-11, 20:38
Moderator
OYs avatar
Citat:
Hon som skrivit "Kanske INTE vid liv!!!" borde uppsöka närmsta vårdcentral. Vad är det, på ren svenska, för jävla folk som skriver så!

Spontant låter det som en person som är arg, på vem vet man ju såklart inte, så kan man reagera i vissa situationer.
Citera
2013-05-11, 20:39
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:

Hon har varit i Sverige i 8 år, gått i skola osv men ändå har hon nästan inga svenska vänner på sina FB. Det är lite konstigt i ett så pass litet samhälle faktiskt. Ingen som känner henne som dykt upp här, inga skolkamrater som skriver på hennes FB och frågar var hon är, ingen som skriver på MPS FB som det alltid brukar skrivas, typ "Var är du kompis, kom tillbaka". Det är precis som hon är osynlig för alla.
Tränarens fru skriver en vidrig kommentar, tränaren själv delar inte ens efterlysningen av sin (nuvarande eller tidigare) elev. Kusinen skriver om träning osv.Det känns fan som twin peaks det här.
Citera
2013-05-11, 20:39
Medlem
Självklart håller jag fast vid vad jag sa igår
att det sen dyker upp en person som har godman och inte visste vem VB skulle plugga med han har ju Gör ju att T*mpy kan ju vara den person som polisen ej misstänker då han hade alibi att sen muppen med godman sett kanske sin livs kärlek komma ut från någon annan killes lägenhet kan ju ha fått han att förfölja hon därifrån och på lämplig plats har tumult utbrutit vilket har lett att tjejen hamnat i älven
Lämpligaste vägen att promenera för VB är ju promenadstråket som följer älven
Senast redigerad av Bodengrabb 2013-05-11 kl. 20:41.
Citera
2013-05-11, 20:40
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:

Troligtvis VBs tränares fru! man skriver inte så om man vet vem tjejen är om man inte verkligen ogillar personen enl mig.
Citera
2013-05-11, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keff000
Tråkigt med folk som inte kan tänka utanför boxen, håller dock med om
att jag åtminstone har två rätt...än så länge. Dock chans på fler.
Min sambo känner den försvunna sedan lång tid tillbaka, så därför vet jag att ditt "scenario" inte har någon som helst koppling till verkligheten...
Citera
2013-05-11, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Självklart håller jag fast vid detta
att det sen dyker upp en person som har godman och inte visste vem VB skulle plugga gör ju att T*mpy kan ju vara den person som polisen ej misstänker då han hade alibi att sen muppen med godman sett kanske sin livs kärlek komma ut från någon annan killes lägenhet kan ju ha fått han att förfölja hon därifrån och på lämplig plats har tumult utbrutit vilket har lett att tjejen hamnat i älven

Ett mycket troligt scenario!

Frågan är varför T*mpys vän kom in här och förnekade det med alibi och allt. Förmodligen för att han inte ville bli omtalad här inne. Varför skulle tidningar och tv ringa som galningar hem till honom om hans namn inte figurerade i utredningen? Du kan tala sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in