2013-05-11, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Inte omöjligt, men hur förklaras att ingen kropp eller levande VB har hittats? Har grabben tillgång till bil?
Fortfarande är det intressant att veta vem vännen hon pluggade hos är, inte minst för att fastställa senast kända position.

Batterivägen där godemannen bor ligger granne till hyreshuskomplexet som finns i bodsvedjan
Citera
2013-05-11, 20:22
Medlem
Hur vet ni att nån har gode man?
Citera
2013-05-11, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Hur vet ni att nån har gode man?

Det var nån som påstod de ej bekräftat
Citera
Medlem
Hej igen. Som säkert många känner till så ska ju världens största orienteringstävling till antalet hållas i Boden till sommaren. Jag undrar om någon vet om löparna kommer springa i det aktuella området. Det skulle ju nästan garantera att hon hittas, om det är där hon finns.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Batterivägen där godemannen bor ligger granne till hyreshuskomplexet som finns i bodsvedjan

Ja, det har jag också konstaterat, har även gått igenom varenda boende där men kan inte koppla vem som skulle kunna vara vännen. Du har ju pratat med honom så då kanske du kan tipsa om vilket hus det handlar om iaf? Förvisso stämmer ju nämnda grabb in på det du sa om Hemvärnet, klarade inte psykologtest, kan ju vara rätt kille.
Citera
2013-05-11, 20:25
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Hennes inlägg på missing people är ju inte snyggt: Kanske INTE vid liv!!!

Det låter ju konstigt som första inlägg.

Ja håller med har varit inne på henne tidigare, VB har juh skrivit om en kille som hon gillar som har nån annan tidigare, Verkar tycka väldigt bra om sin tränare (om han är tränaren) så borde dom ha bra kontakt men dom är inte vänner på FB! Han har ändå över 800 vänner. Man skriver inte så där om man inte har ett agg eller liknande mot personen i fråga som är borta troligtvis död, Kan va svartsjuka otrohets affär. VB va juh även arg på nån kille enl sms kanske det va tränaren men hans "fru" tycker jag beter sig misstänkt
Citera
2013-05-11, 20:27
Medlem
Citat:
Inte omöjligt, men hur förklaras att ingen kropp eller levande VB har hittats? Har grabben tillgång till bil?
Fortfarande är det intressant att veta vem vännen hon pluggade hos är, inte minst för att fastställa senast kända position.

Men enligt Bodengrabb är det ju T*mpy som är studiekompisen. Och han håller väl fast vid det, inte sant Bodengrabb? Du håller fast vid att det är T*mpy?
Citera
2013-05-11, 20:27
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Olov44
Hej igen. Som säkert många känner till så ska ju världens största orienteringstävling till antalet hållas i Boden till sommaren. Jag undrar om någon vet om löparna kommer springa i det aktuella området. Det skulle ju nästan garantera att hon hittas, om det är där hon finns.

I det aktuella området finns hon inte, det har världens största orienteringsövning(MPS) tillsammans med polis och försvarsmakt säkerställt. Men om tävlingen går i andra delar kring Boden är det mycket möjligt att man hittar en kropp.
Citera
2013-05-11, 20:28
Medlem
why123s avatar
Är det inte lite knepigt att vara medlem på Badoo och sådana datingsiter när man är 20 år. Är det inte mer för medelålders och äldre?

Alternativt att alla andra försök inte har lyckats Det känns på något sätt som en slutstation för en 20-åring. Hon borde kunna träffa killar/tjejer på så många andra sätt än att hänga på sådana sidor.
Citera
2013-05-11, 20:30
Medlem
Keff000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just_A_thieF
Sluta genast skriva manus till "Beck" filmer...

Du har dock 2 rätt:
1: "Vild teori"
2:"Hoppas verkligen flickan hittas vid liv och kanske kan få komma ifrån inavelskommunerna i Norrland till slut"

Tråkigt med folk som inte kan tänka utanför boxen, håller dock med om
att jag åtminstone har två rätt...än så länge. Dock chans på fler.
Citera
2013-05-11, 20:31
Medlem
Citat:
I det aktuella området finns hon inte, det har världens största orienteringsövning(MPS) tillsammans med polis och försvarsmakt säkerställt. Men om tävlingen går i andra delar kring Boden är det mycket möjligt att man hittar en kropp.
Ja det avsökta området får jag verkligen hoppas man kan räkna som avsökt.
Vilket område är det MPS ska söka imorgon? Inte är det samma igen? Måste ju vara utvidningen av samma område eller helt nytt område.
Citera
2013-05-11, 20:32
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Är det inte lite knepigt att vara medlem på Badoo och sådana datingsiter när man är 20 år. Är det inte mer för medelålders och äldre?

Alternativt att alla andra försök inte har lyckats Det känns på något sätt som en slutstation för en 20-åring. Hon borde kunna träffa killar/tjejer på så många andra sätt än att hänga på sådana sidor.

Tror det e ganska vanligt att folk (yngre) blir medlemmar på Badoo genom FB å liknande sidor sen behöver inte alla va aktiva där, Tror jag blev medlem genom FB för länge sen å har aldrig varit där inne får mail ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in