2013-05-11, 20:46
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Hon har varit i Sverige i 8 år, gått i skola osv men ändå har hon nästan inga svenska vänner på sina FB. Det är lite konstigt i ett så pass litet samhälle faktiskt. Ingen som känner henne som dykt upp här, inga skolkamrater som skriver på hennes FB och frågar var hon är, ingen som skriver på MPS FB som det alltid brukar skrivas, typ "Var är du kompis, kom tillbaka". Det är precis som hon är osynlig för alla.
Tränarens fru skriver en vidrig kommentar, tränaren själv delar inte ens efterlysningen av sin (nuvarande eller tidigare) elev. Kusinen skriver om träning osv.Det känns fan som twin peaks det här.

Är det styrkt att den här karatetränaren är VB:s tränare, eller har det blivit en trådsanning?
Citera
Medlem
Mr_wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Länk till det meddelandet? Där hon är taggad?

av nån anledning måste du vara inloggad för att se taggningen: https://www.facebook.com/maebell.nongfanta/posts/367433490027841
Citera
Medlem
Men nu behöver vi inte diskutera T*mpy mer för han är avförd, han är inte misstänkt.
Citera
2013-05-11, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tusenfia
Men nu behöver vi inte diskutera T*mpy mer för han är avförd, han är inte misstänkt.
Jasså?
Citera
2013-05-11, 20:48
Medlem
highfives avatar
När man kollar bröderna M*ki´s FB så har ju båda VB som vän. Broder två har styvapappan S*m*l* som vän. Med detta som antagande är det nog så att broder två har haft den initiala kontakten med VB.

Dessutom finns det ju en och annan "puma" hos på båda brödernas FB. Kollade vidare på några av pumornas FB sidor och jag får nog känslan av att vissa tar betalt för vissa tjänster. Frågan är om VB var sådan eller inte? Varför ägna sig åt MB och RM andra kufar??? Sen var det hennes gamla blogg som hette loveshopthaliland.

Tar emot att skriva sådant, men det kan ju ha en viss betydelse.
Citera
2013-05-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Kanske du kan hjälpa till och översätta detta, både status och kommentar: http://www.facebook.com/maebell.nongfanta/posts/367045583399965

Har lite svårt med det, hade thaikompisarna inte sovit nu så hade det varit lättare,

men innebörden e mer att man e sorgsen och i shock osv.

förövrigt är mamman nog igen hallick, inte många mammor i världen vill sälja sina döttrar, och speciellt inte när man är intregerad i det svenska samhället.
Citera
2013-05-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Troligtvis VBs tränares fru! man skriver inte så om man vet vem tjejen är om man inte verkligen ogillar personen enl mig.

Alltså den kommentaren är så sjuk på nåt vis att man inte kan tro att det är sant? Om man så ogillar någon riktigt mycket så skriver man ju inte så på det viset på en sida som anhöriga läser. Jag börjar tro att något står väldigt fel till med relationerna där.
Citera
2013-05-11, 20:54
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclas123456
Har lite svårt med det, hade thaikompisarna inte sovit nu så hade det varit lättare,

men innebörden e mer att man e sorgsen och i shock osv.

förövrigt är mamman nog igen hallick, inte många mammor i världen vill sälja sina döttrar, och speciellt inte när man är intregerad i det svenska samhället.
Hur vet du att hon är mamma?
Citera
2013-05-11, 20:56
Medlem
Jag får för mig en teori är VB och tränaren haft en relation? Tränaren är gift...
Citera
2013-05-11, 20:57
Medlem
RabiPunjabis avatar
Är det 100% att det var hon som skrev att hon skulle ut och springa och sen plugga med en vän?

- Hadiraja
Citera
2013-05-11, 20:58
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tusenfia
Alltså den kommentaren är så sjuk på nåt vis att man inte kan tro att det är sant? Om man så ogillar någon riktigt mycket så skriver man ju inte så på det viset på en sida som anhöriga läser. Jag börjar tro att något står väldigt fel till med relationerna där.
Det skulle också kunna vara utrop av förskräckelse från en person som kanske inte har vana av att uttrycka sig på nätet. Obetänksamt är det oavsett.
Citera
2013-05-11, 20:59
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
När man kollar bröderna M*ki´s FB så har ju båda VB som vän. Broder två har styvapappan S*m*l* som vän. Med detta som antagande är det nog så att broder två har haft den initiala kontakten med VB.

Dessutom finns det ju en och annan "puma" hos på båda brödernas FB. Kollade vidare på några av pumornas FB sidor och jag får nog känslan av att vissa tar betalt för vissa tjänster. Frågan är om VB var sådan eller inte? Varför ägna sig åt MB och RM andra kufar??? Sen var det hennes gamla blogg som hette loveshopthaliland.

Tar emot att skriva sådant, men det kan ju ha en viss betydelse.

Därför att en av dem har ett brinnande hår, en sådan vän har ingen annan Skämt å sido, det kan ligga något i det du säger. Jag har inte kollat så noga, men att en man med så pass udda uppträdande skulle intressera unga snygga tjejer för annat än pengar känns verklighetsfrånvänt för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in