Citat:
Ursprungligen postat av
fgnm
Okej, kommer nog köra mestadels själv också. Spelar mest top men ska försöka hitta gubbar som kan carrya bra därifrån med. Tänker mig typ zac, elise och jayce även om de två sistnämda inte är lika op som tidigare.
Vad blev du förresten bannad för nu? "gg easy"?
Jag personligen gillar inte att spela top i soloq, vet inte direkt varför men det känns inte som att man kan carrya lika hårt som man kan göra med t.ex. mid.
Jag blev bannad för att jag satt och skämtade en massa, folk verkar inte förstå när man skämtar på det här spelet och det var en ganska seg ban nu med..