2013-08-07, 15:01
  #9841
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinthAvenue
Vilken division ligger du i nu?

Plat 3.

Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Bannad igen den här gången i en vecka, helvete.

Jag körde ensam till diamond, körde mest support då jag kände att det var enkelt att carrya så.

Okej, kommer nog köra mestadels själv också. Spelar mest top men ska försöka hitta gubbar som kan carrya bra därifrån med. Tänker mig typ zac, elise och jayce även om de två sistnämda inte är lika op som tidigare.

Vad blev du förresten bannad för nu? "gg easy"?
Citera
2013-08-07, 15:12
  #9842
Medlem
Efter att en fågel tagit sig in i mitt rum så såg jag det som ett tecken till att börja lira Quinn och hon är verkligen jätterolig! Nu till frågan, är det värt att gå 1v1 med ultin mot en motståndare eller är det mer värt att stanna i range form? Den passiva attackspeeden hon får som fågel är ganska mysig.
Citera
2013-08-07, 15:13
  #9843
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Jävla bra matchmaking Riot har. (btw ranked är disabled Q_Q)

Jag är i promotion match från brons 4 till brons 3, kollar för en gångs skull upp mina motståndare.

Bronze 5
Silver 5
Silver 4
Silver 3
Silver 5

Seriöst?

Detta betyder bara att din MMR är hög vilket är bra!
Citera
2013-08-07, 15:14
  #9844
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PickAhp
Efter att en fågel tagit sig in i mitt rum så såg jag det som ett tecken till att börja lira Quinn och hon är verkligen jätterolig! Nu till frågan, är det värt att gå 1v1 med ultin mot en motståndare eller är det mer värt att stanna i range form? Den passiva attackspeeden hon får som fågel är ganska mysig.

Quinn mid är ganska skön att lira med. OP ganks + bra mobility.
Citera
2013-08-07, 15:19
  #9845
Medlem
Har på senare till börjat lira väldigt mkt jungle och fy fan vad skoj det är! Känner att man kan påverka spelet väldigt mkt då genom att hjälpa till på andra lanes och även fucka för den andra junglern.

Vilka junglers rekommenderar ni? Har börjat lira Evelynn lite nu och sjukt vad bra hon är enligt mig! Annars gillade jag nasus rätt mkt också!

Men som sagt, vilka rekommenderar ni? Sparar just nu till Sejuani som jag tror ska bli mitt nästa köp!
Citera
2013-08-07, 15:20
  #9846
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Haha, trodde du på riktigt att det var jag som var hans brorsa? Men ja lite komiskt att vi hamnade precis efter varandra. 17-4 nu, silver 1. Twitch är bara för rolig att carrya med. 9/2/5 KDA över 8 games, ingen förlust.

Haha ne, tyckte bara det var roligt
Citera
2013-08-07, 15:31
  #9847
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
Men din idiot, han vet inte ens att jag skapat konto utan tänkte överraska honom..

Någon med ett seriöst svar? Hyffsat seriöst funkar också då jag är halvt desperat att få komma igång

Skulle tippa på att du reggat på fel server, när du trycker upp LoL så går det att byta server (Eu west, eu nordic n east) etc. kika upp det :P
Citera
2013-08-07, 15:48
  #9848
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Okej, kommer nog köra mestadels själv också. Spelar mest top men ska försöka hitta gubbar som kan carrya bra därifrån med. Tänker mig typ zac, elise och jayce även om de två sistnämda inte är lika op som tidigare.

Vad blev du förresten bannad för nu? "gg easy"?

Jag personligen gillar inte att spela top i soloq, vet inte direkt varför men det känns inte som att man kan carrya lika hårt som man kan göra med t.ex. mid.

Jag blev bannad för att jag satt och skämtade en massa, folk verkar inte förstå när man skämtar på det här spelet och det var en ganska seg ban nu med..
Citera
2013-08-07, 15:59
  #9849
Medlem
herrsantisijas avatar
Vad ska jag göra nu när jag precis blivit lvl 30? Började spela inte så långt efter att LoL släpptes men slutade efter inte så lång stund, och är väl en hyffsad spelare, men återigen, vad ska jag göra? En polare sa att man inte ska spela ranked direkt, vad ska man göra? Tack på förhand
Citera
2013-08-07, 16:06
  #9850
Bannlyst
Det är rätt intressant dethär lyte berättade om hur dom reformerar tribunal.

Inga mer permabans. Dom tänker sikta på att hjälpa spelarna med attityden istället för att stänga av.
Citera
2013-08-07, 16:07
  #9851
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Jag personligen gillar inte att spela top i soloq, vet inte direkt varför men det känns inte som att man kan carrya lika hårt som man kan göra med t.ex. mid.

Jag blev bannad för att jag satt och skämtade en massa, folk verkar inte förstå när man skämtar på det här spelet och det var en ganska seg ban nu med..

Har inte spelat mid på år och dar tyvärr men annars spelar jag rätt mycket adc som alltid är mitt andraval. Får helt enkelt se hur det går.

Jo att sarkasm och ironi inte gör sig allt för väl förstådd genom skärmen har jag också fått lära mig. Försöker mest bara hålla mig tyst numer. Jag tycker du kan dra upp en smurf på east och supporta mig till diamond under tiden, deal?
Citera
2013-08-07, 16:24
  #9852
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Har inte spelat mid på år och dar tyvärr men annars spelar jag rätt mycket adc som alltid är mitt andraval. Får helt enkelt se hur det går.

Jo att sarkasm och ironi inte gör sig allt för väl förstådd genom skärmen har jag också fått lära mig. Försöker mest bara hålla mig tyst numer. Jag tycker du kan dra upp en smurf på east och supporta mig till diamond under tiden, deal?

Jag håller för tillfället på att lvla upp ett konto på West (lvl 15 atm), funderar på att bara köra Annie och Lee då jag blir 30 och se hur högt jag kan klättra.
Orkar egentligen inte lvla ett nytt konto men något måste man väl ha att göra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in