Citat:
Ursprungligen postat av
irken
Man blir inte permabannad för man trollar i två games, utan man måste ha fått x antal varningar och x antal bannar innan, din polare ljuger.

Såvida han inte har elo-boostat eller gjort någonting sånt, alltså. Och han kommer antagligen inte få tillbaka sitt konto utan dem löser det så att alla so mär permabannad redan kommer inte tillbaka.
Jag tycker att permabann borde finnas. Man får liksom inte bara 1 varning, utan det är en väldans massa saker som måste hända innan du blir permabannad. Ideén med att fixa folks attityd är fin, men fungerar nog inte i praktiken.
Jag tror inte att folk kommer flamea mer för att man tar bort permabann, men dessa toxic spelare kommer kunna fortsätta flamea. Tycker permabann finns för en anledning