2013-08-07, 13:54
  #9829
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Datorns bästa vän.

Oooh, clever
Citera
2013-08-07, 14:00
  #9830
Bannlyst
Bestämde mig för att smurfa på brorsans acc (han har 16 champs och en halv AD runepage och en AP runepage). Lallade dom första sju och gick 4-3, hamnade i silver 4. Men nu började jag spela seriöst igår för att testa hur snabbt man faktiskt kan carrya sig ur silver som alla klagar på.

Jag ligger på 16-4, ett game från silver 1 och spelar med guld 1 och 2 när jag är silver 2, spelade även mot ett par platinum 5. Ska 10 games på raken verkligen ge den MMR:en i silver 2? Känns helt fel med tanke på att man inte kan hoppa från silver 2 till guld 5 utan måste ta silver 1 promos för det.
Citera
2013-08-07, 14:04
  #9831
Medlem
Twatssons avatar
Hej hej jag skulle behöva lite hjälp, det är som så att jag skapade mitt första LOLkonto tidigare idag efter påtryckingar från brorsan.

När jag skapat konto och erhållit mailet försöker jag logga in utan framgång, det står att lösenordet eller accounnumber är fel. När jag sedan försöker få ett nytt lösenord står att att accountet inte existerar, samma sak när jag försöker få ett nytt accountname står det att mailen inte är kopplad till något konto..

Något som kan tänkas ha en aning vad det rör sig om?

Tack på förhand och snabba svar uppskattas!
Citera
2013-08-07, 14:07
  #9832
Medlem
NinthAvenues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Datorns bästa vän.

Tänkte göra ett försök att nå diamond innan studierna börjar igen i september. Finns det någon med samma mål så hade jag gärna spelat lite duo (EUNE) sålänge du också är plat. Eller är det lättare ensam mån tro? Hur har ni som lyckats gjort?

Vilken division ligger du i nu?
Citera
2013-08-07, 14:07
  #9833
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
Hej hej jag skulle behöva lite hjälp, det är som så att jag skapade mitt första LOLkonto tidigare idag efter påtryckingar från brorsan.

När jag skapat konto och erhållit mailet försöker jag logga in utan framgång, det står att lösenordet eller accounnumber är fel. När jag sedan försöker få ett nytt lösenord står att att accountet inte existerar, samma sak när jag försöker få ett nytt accountname står det att mailen inte är kopplad till något konto..

Något som kan tänkas ha en aning vad det rör sig om?

Tack på förhand och snabba svar uppskattas!

Din brorsa håller just nu på att boosta ditt acc och du ligger för tillfället i silver 2 (har jag för mig). Du får prata med honom om att få tillbaka ditt konto, han har dock buffat din mmr ganska rejält så det kanske inte blir jättelätt i början, inte i solo q iaf.
Citera
2013-08-07, 14:10
  #9834
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinthAvenue
Vilken division ligger du i nu?
Han är plat två eller tre just nu.
Citera
2013-08-07, 14:11
  #9835
Medlem
Twatssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Din brorsa håller just nu på att boosta ditt acc och du ligger för tillfället i silver 2 (har jag för mig). Du får prata med honom om att få tillbaka ditt konto, han har dock buffat din mmr ganska rejält så det kanske inte blir jättelätt i början, inte i solo q iaf.

Men din idiot, han vet inte ens att jag skapat konto utan tänkte överraska honom..

Någon med ett seriöst svar? Hyffsat seriöst funkar också då jag är halvt desperat att få komma igång
Citera
2013-08-07, 14:17
  #9836
Medlem
AIKDaniels avatar
Bannad igen den här gången i en vecka, helvete.

Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Datorns bästa vän.

Tänkte göra ett försök att nå diamond innan studierna börjar igen i september. Finns det någon med samma mål så hade jag gärna spelat lite duo (EUNE) sålänge du också är plat. Eller är det lättare ensam mån tro? Hur har ni som lyckats gjort?

Jag körde ensam till diamond, körde mest support då jag kände att det var enkelt att carrya så.
__________________
Senast redigerad av AIKDaniel 2013-08-07 kl. 14:24.
Citera
2013-08-07, 14:34
  #9837
Medlem
NinthAvenues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
Men din idiot, han vet inte ens att jag skapat konto utan tänkte överraska honom..

Någon med ett seriöst svar? Hyffsat seriöst funkar också då jag är halvt desperat att få komma igång

Du har säkert registrerat kontot på en fel server, finns ju EUNE och EUW.
Citera
2013-08-07, 14:46
  #9838
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Din brorsa håller just nu på att boosta ditt acc och du ligger för tillfället i silver 2 (har jag för mig). Du får prata med honom om att få tillbaka ditt konto, han har dock buffat din mmr ganska rejält så det kanske inte blir jättelätt i början, inte i solo q iaf.

Haha, trodde du på riktigt att det var jag som var hans brorsa? Men ja lite komiskt att vi hamnade precis efter varandra. 17-4 nu, silver 1. Twitch är bara för rolig att carrya med. 9/2/5 KDA över 8 games, ingen förlust.
Citera
2013-08-07, 14:48
  #9839
Medlem
Jävla bra matchmaking Riot har. (btw ranked är disabled Q_Q)

Jag är i promotion match från brons 4 till brons 3, kollar för en gångs skull upp mina motståndare.

Bronze 5
Silver 5
Silver 4
Silver 3
Silver 5

Seriöst?
Citera
2013-08-07, 14:58
  #9840
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Datorns bästa vän.

Tänkte göra ett försök att nå diamond innan studierna börjar igen i september. Finns det någon med samma mål så hade jag gärna spelat lite duo (EUNE) sålänge du också är plat. Eller är det lättare ensam mån tro? Hur har ni som lyckats gjort?
Jag är i samma tankar och plat men har väl sådär med tid. Men släng iväg ett om du är sugen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in