Citat:
Du tycker inte det säger något alls? Efter 21 minuter (19 minuter aktivt spel) så har alla i mitt lag dött 10 gånger var. Pumpar och pumpar ut champs..? Gubben har ju inte ens släppts än, och dem har olika teams. Ett team för att göra nya champions, ett som har hand om reworks, ett som har hand om buggar etc.
Men det är ju inte så att riot's system tänker "Haha, den dära jävla cbatbh ska förlora nu så han blir förbannad" utan systemet tänker ju faktiskt så att det ser till att båda lagen har folk som är ungefär lika bra. För övrigt så säger den där bilden inte ett jävla piss. En bild på statsen säger absolut ingenting då det kan vara x antal saker som hänt som du har gjort dåligt. Och, om du har kompisar så fattar jag inte problemet? Varför spelar du inte duo-q med dem bara så slipper du "idioterna"?
Men det är ju inte så att riot's system tänker "Haha, den dära jävla cbatbh ska förlora nu så han blir förbannad" utan systemet tänker ju faktiskt så att det ser till att båda lagen har folk som är ungefär lika bra. För övrigt så säger den där bilden inte ett jävla piss. En bild på statsen säger absolut ingenting då det kan vara x antal saker som hänt som du har gjort dåligt. Och, om du har kompisar så fattar jag inte problemet? Varför spelar du inte duo-q med dem bara så slipper du "idioterna"?
Visst jag kan försöka ganka osv men det är svårt när jag som mid är level 5 och han som kör solo top i motståndarlaget är level 8 tack vare alla kills han får. Det blir ännu svårare att ganka eftersom mina lagkamrater inte har en aning om vad som händer så då blir det 1v1 fast mot någon som är mycket högre level.
Visst stats är inte allt men du kan inte vara helt frisk och säga att de statsen som jag visade på den bilden inte betyder något.
Klart jag kör med mina kompisar ibland. Dock kör vi inte riktigt på samma tider då vissa jobbar på dagen och andra på natten. Så det blir alltid att vi får 2-3 feeders i vårat lag vilket gör att mina kompisar tröttnar på att köra unranked och kör ranked istället.