2009-02-02, 12:48
Medlem
knekt sparvs avatar
Jag känner ibland att det är någon i mitt sovrum när jag ska sova, fast när jag tänder lampan är det ingen där. Detta kan såklart också vara dum inbillning, men när det händer kan jag svära på att jag inte inbillar mig.
Citera
2009-02-02, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Her0in
Knivar brukar lägga sig i kors hemma hos mig. När jag t.ex har gjort en macka, så kan osthyveln och smörkniven ligga i kors en stund senare.

Oj! Det låter som om dina bestick är hemsökta! Det är mina ben också. Ibland när jag sitter o bara lallar, så kan jag helt plötsligt upptäcka att jag har benen i kors!!!

/dynggrep
Citera
2009-02-02, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norskpsycho
kommer faktisk ihåg den gången jag va på semester med min familj (morsan, morsans kompis, jag och min styvfarsa) vi va i grekland, chania, (hotellet hette "Viktoria Hotel)vi va på stranden, drack ett par öl o hade kul, och allt det där som ni vet. efter ett par dagar sa min styvfarsa attt jag han hade sett någon springa förbi honom när han skulle raka sej på eftermiddagen den samma dagen. min styvfarsa och min morsa åkte ut för ett skräckligt scenario när hela bordet på balkongen (vi fortfande e på hotellet, samma rum), började skaka. sedan, några dagar efter vaknade jag och hörde något i rummet, fast jag förstod inte vart det kom ifrån från en början. men sen fick jag fäst fast blicken till dörren (hotelldörren), och jag såg en skugga av en kvinna med långt mörkt hå som va lika hög som "exit" skylten. dan efter bad jag min mor och hennes kompis, vilka va dom enda kvinnorna i hotellrummet. båda två va ungefär 30 centimeter under exit- tavlan. kändes jävligt pinsamt när min styvfarsa sa till receptionisten vad som hade hänt... vad tror nÌ?

Jag tror att din svensklärare skulle strypa dig om han/hon såg din text.

/dynggrep
Citera
2009-02-02, 20:19
Medlem
ansiktsburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodAfton
Jag har vid upprepade tillfällen upplevt att jag existerat frikopplad ifrån min fysiska kropp.
(OBS: Ej knarkrelaterat )

Samma sak har hänt mig en gång! När jag va väldigt ung (4-5 år) så cyklade jag min lilla röda trehjuling då jag plötsligt tappar kontrollen vid en stentrappa utomhus. Jag kommer ihåg hur jag kunde se mig själv ramla i slowmotion Berättade detta till farsan som självklart inte trodde på mig.
Citera
2009-02-02, 21:44
Medlem
SalmonOfKills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ansiktsburk
Samma sak har hänt mig en gång! När jag va väldigt ung (4-5 år) så cyklade jag min lilla röda trehjuling då jag plötsligt tappar kontrollen vid en stentrappa utomhus. Jag kommer ihåg hur jag kunde se mig själv ramla i slowmotion Berättade detta till farsan som självklart inte trodde på mig.

Finns en tråd i samma forum om UKU-upplevelser (utanför kroppen-upplevelser) och astralprojicering som du kan titta närmare på!

https://www.flashback.org/showthread.php?t=369161
Citera
2009-02-02, 22:01
Medlem
Fox Mulders avatar
jag är helt förstörd nu asså.
Citera
2009-02-02, 22:08
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fox Mulder
jag är helt förstörd nu asså.
Ja man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Citera
2009-02-02, 22:13
Medlem
tomorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut

Sucka.
Citera
2009-02-03, 02:15
Medlem
ClosingTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut

Gör båda två, onanera och bajsa samtidigt. Grym kombo.
Citera
2009-02-03, 08:34
Medlem
naxos922s avatar
Bor komist nog på en väg där det ligger en kyrka, dessutom ett gammalt slagfält från vikinga tiden. Ligger en kungagrav 60 meter från huset bla, och jag tvivlar inte alls att det ligger fullt med skellet och skit under huset. Men i alla fall detta har jag upplevt,

1.Har hört massor av gånger att dörren smäller igen och någon ropar på mitt namn, jag skriker tillbacks lite irriterat "Va är det?" Så svarar ingen, jag går ner och kollar ingen hemma.

2.Jag sov, sedan vaknat pigg som en lärka mitt i natten och sen bara spelade min gitarr som hänger på väggen, från mörka strängarna till de ljusa. Jag blir skräckslagen, jag kollar på min hund som ligger i fotändan, även hon reagerar och kollar sig omkring i rummet.

3. Jag har suttit vid datorn och kännt att hela armen lyfter, känns som om jag ska sväva i väg.

4. Jag satt en gång o arbetade vid datorn och kände en STARK närvaro och att någon stog till vänster om mig och stirrade. Jag tittar dit och ser ett svart stort moln som är cirka 2 meter högt och 1 meter brett. Jag vänder huvudet blixtsnabbt mot datorskärmen igen och tittar igen till vänster för bekräftelse, så ser jag min lilla fladdermus "leksak" som gunger i luften. (den hänger i taket från en lina) Då fick jag en absolut bekärftelse och springer ner illa kvickt.

5. Detta hände i min mormors stuga, jag låg i mormors säng och kollade på TV. Detta var 2 månader efter morfar hade gått bort. Jag ser ett stort vitt ljusklott flyga genom rummet jag springer i 120 km/h ut ur rummet, sen när vi kom hem berättade min bror att han såg ett ljusklot han med som åkte i hallen, sen min syster vaknade av att det blinkade ett starkt ljussken i rummet. Min morfar ville väll bara säga att han fanns där, på sitt favoritställe än idag.

Jag bor kvar i huset med mina föreldrar, alla har upplevt saker där inte bara jag. Men på senare 1,5 år har INGET hänt i huset, jag känner att det är frid. Så något mer kommer jag förhoppnings vis inte uppleva.
Citera
2009-02-03, 13:17
Medlem
Her0ins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynggrep
Oj! Det låter som om dina bestick är hemsökta! Det är mina ben också. Ibland när jag sitter o bara lallar, så kan jag helt plötsligt upptäcka att jag har benen i kors!!!

/dynggrep

Men din dumma jävel. Hela familjen har också vart med om det flera gånger.
Citera
2009-02-03, 13:34
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Her0in
Men din dumma jävel. Hela familjen har också vart med om det flera gånger.

Kolla så inte besticken är magnetiska. Har du smörkniv av trä så vette fan. Du kanske bara glömde hur du la besticken på bordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in