Det enda jag kommer ihåg, förutom elektriska saker som att tvn stängts av och sen när man ska sätta på den så fungerar det inte. Efter att man gått därifrån så startar den.
Det är att när jag lade mig i sängen för att sova hörde jag något utanför. Bor i källaren under markytan och precis intill våran parkering utanför. När jag precis lagt mig så hörde jag hur det började smälla något emot rutan och det lät som att något rullade utanför. Eftersom jag fick panik och tog jag beredskapen med yxa och pannlampa för att gå ut och jaga spöken. När jag väl kom ut så fann jag inget mer än en stor tunna som låg precis vid fönstret och rullade.
Jag ställde tillbaka den där den stått innan och det var ingen större deal med det. När jag sedan kommit till rätta igen i sägen började det rassla en bit bort och efter 2 minuter smälla mot rutan igen. Jag sprang ut och såg att denna jävla tunna lagt sig på precis samma ställe och rullat dryga 20 meter, + att den i övrigt väger dryga 3-4 kilo. Därför övervägde jag att ställa den i garaget, längst bort i hörnet och jag kunde sova sedan.
På morgonen när jag skulle öppna garaget stod den emot garageporten, som är åt samma håll som mitt fönster och uppfarten.
Kändes lite som att det var en magisk mördartunna som var på jakt efter mitt fönster den kvällen/natten. Lite läskigt var det allt