2009-02-08, 15:31
Medlem
Drogs åt sidan!

En liten "övernaturlig" grej hände med mig sommaren 07. Jag och pappa var i Ryssland. Vi skulle gå till kyrkogården för att lägga blommor på min farmors grav. I Ryssland är kyrkogården väldigt "stökig" och folk ligger inte i rader utan hullerumbuller, det ett litet staket runt sin grav. Vi visste inte vart farmor låg, så vi gick runt och letade ganska länge. Då kom vi till en liten stig som ledde runt gravar. Stigen var ganska smal, så pappa gick först och sen jag. Plötsligt drogs jag åt sidan. Då kollade jag på den gravstenen jag drogs åt och där stod min farmors namn! Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det? Jag var riktigt rädd efter det!
Citera
2009-02-08, 16:35
Medlem
Kaplas avatar
Tänk, att trots alla underliga erfarenheter jag har gått igenom, som skulle kunna passa i denna tråd. Ser jag det inte som att jag har upplevt något övernaturligt, då jag inte anser mig stå över naturen.

Citera
2009-02-08, 17:27
Medlem
superKings avatar
Det är bra mycket troligare att ni har fel i skallen än att något övernaturligt skulle ha skett, snälla.. spöken..?
Citera
2009-02-08, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Her0in
Men din dumma jävel. Hela familjen har också vart med om det flera gånger.

Ojoj, din smarta faan! Hela familjen bestick?!?! Så du menar att även pappa soppslev ibland korsar o har sig? Hur länge har detta pågått? Har du försökt dokumentera saken med kamera?

/dynggrep
Citera
2009-02-08, 18:02
Medlem
35% av alla som skrivit något övernaturligt i tråden är nog drogrelaterat, 30% alkoholrelaterat, 20% inbillade och 5% påhitt. Runt 10% av resterande har nog en naturlig förklaring. Som att det knakar i gamla hus med trägolv och liknande.

Själv vad jag kommer på är att när jag var liten så lät det som något släpade ett täcke utanför dörren och sedan gick ner i trappen. Trodde det var min storebror, men där var inget.

Sen en kompis påstod att när hon var ute och cyklade på cykelvägen i mörkret så släcktes en gatulampa 20 meter innan hon var framme vid den, sen efter att hon cyklat förbi en bit så tändes den. Måste varit ganska kusligt.
Citera
2009-02-08, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BredaBertilFFS
35% av alla som skrivit något övernaturligt i tråden är nog drogrelaterat, 30% alkoholrelaterat, 20% inbillade och 5% påhitt. Runt 10% av resterande har nog en naturlig förklaring. Som att det knakar i gamla hus med trägolv och liknande.

Själv vad jag kommer på är att när jag var liten så lät det som något släpade ett täcke utanför dörren och sedan gick ner i trappen. Trodde det var min storebror, men där var inget.

Sen en kompis påstod att när hon var ute och cyklade på cykelvägen i mörkret så släcktes en gatulampa 20 meter innan hon var framme vid den, sen efter att hon cyklat förbi en bit så tändes den. Måste varit ganska kusligt.

Snälla, kan du inte förklara UFO´n också?
Citera
2009-02-08, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BredaBertilFFS

You're onto something! Det där med gatulampan låter ju helt klart som en poltergeist eller en osalig lampande.

Allvarligt: Finns en amerikansk organisation (American Psychologist Association? Kommer inte ihåg vilken.) som utfäst en belöning till den som kan förevisa dem bevis för något övernaturligt. Tror belöningen utfästes ngn gång på 70-talet. Ganska talande att ingen hittills fått några pengar...

/dynggrep
Citera
2009-02-08, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic

Det är ganska svårt att förklara oidentifierade flygande föremål.
Citera
2009-02-08, 18:51
Medlem
asdf011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClosingTime
Gör båda två, onanera och bajsa samtidigt. Grym kombo.
Hahaha.. fan så fult.
Citera
2009-02-08, 18:55
Medlem
NineLivess avatar
Hände en mycket märklig sak igår.
Det var party på staden och jag var glad i hågen som sig bör .
Vaknar upp i min säng utan att minnas hur jag kom hem, samt
med lätt smärta i huvudet.
Kan det ha rört sig om en sk "bortförning" där man experimenterat på min hjärna
Jag vet inte, men mystiskt är det.
Citera
2009-02-08, 19:03
Medlem
whiteboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NineLives
Hände en mycket märklig sak igår.
Det var party på staden och jag var glad i hågen som sig bör .
Vaknar upp i min säng utan att minnas hur jag kom hem, samt
med lätt smärta i huvudet.
Kan det ha rört sig om en sk "bortförning" där man experimenterat på min hjärna
Jag vet inte, men mystiskt är det.

HAHA, det är aliens jag lovar!

Håller med de som någon annan skrev längre upp, de mesta har nog en naturlig förklaring. Det är bara det att de flesta vill att någonting övernaturligt ska hända dom och när någonting som de inte kan förklara händer, så är det övernaturligt.
Citera
2009-02-08, 19:14
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Det gjorde han ju. UFO'n tillhör det övernaturliga. Dock är det ej sagt att det inte finns liv på andra planeter. Det är fullt rimligt att tro att vi inte är ensamma i ett oändligt universum. Men att de skulle ha någon form av teknik som gjorde det möjligt att färdas sådana ofantliga sträckor som det skulle röra sig om på så kort tid. Det är däremot orimligt. Ha i åtanke att varken star wars eller startrek är dokumentärer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in