kommer faktisk ihåg den gången jag va på semester med min familj (morsan, morsans kompis, jag och min styvfarsa) vi va i grekland, chania, (hotellet hette "Viktoria Hotel)vi va på stranden, drack ett par öl o hade kul, och allt det där som ni vet

. efter ett par dagar sa min styvfarsa attt jag han hade sett någon springa förbi honom när han skulle raka sej på eftermiddagen den samma dagen. min styvfarsa och min morsa åkte ut för ett skräckligt scenario när hela bordet på balkongen (vi fortfande e på hotellet, samma rum), började skaka. sedan, några dagar efter vaknade jag och hörde något i rummet, fast jag förstod inte vart det kom ifrån från en början. men sen fick jag fäst fast blicken till dörren (hotelldörren), och jag såg en skugga av en kvinna med långt mörkt hå som va lika hög som "exit" skylten. dan efter bad jag min mor och hennes kompis, vilka va dom enda kvinnorna i hotellrummet. båda två va ungefär 30 centimeter under exit- tavlan. kändes jävligt pinsamt när min styvfarsa sa till receptionisten vad som hade hänt... vad tror nÌ?