Citat:
Ursprungligen postat av snorresnabel
Jag är mer intresserad av personen som tagit printscreenen, en blandning av tidsresor och alice i underlandet. Win xp, mirq, vnc och lyssnar på darin.
Hahaha..jag inte är intresserad alls, fick dock en släng av moralpanik. Plus att det inte framgår att tösen är 18+, det skulle kunna innebära ett brott som är väldigt illa.
Det är bra att det som har hänt diskuteras men vissa saker tillför absolut inget men gör stor skada för enskild och då känns det fel.
Tycker inte det här ska mötas av någon mot demonstration eller liknande, låt polisen hantera detta.