2012-12-19, 17:44
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Så stor grej är det ju inte.
Rätt få svenskar som drabbas av detta.
Bränner man en svensk flagga så är det ett stort jävla hån mot det svenska folket.

Det är fortfarande blattesvin som stökar och härjar på svenskt territorium. Nackskott eller första bästa flyg hem är det som gäller för dessa primitiva apor.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Skärpning!

Jag förstår inte vad folk jiddrar om. Det finns en enkel lösning: straffa Instagram-maffian med rättsliga påföljder, tillämpa polisiärt övervåld på kaozpöbeln och skola barnen rätt från början. Alla föregångna händelser, liksom dagens stormliga tillstånd, och all åstadkommen skada är ett resultat av nyliberalismen och feminismen. Där föreligger huvudproblemet.

Utan dagens perversa, judeliberalistiska promiskuitetslära som barnen tvingas på redan vid barnåldern hade detta beteende aldrig återfunnits bland ungdomarna. Särskilt inte i denna omfattning. Allt handlar om omgivning och värderingar.
Du ser ingen etnisk aspekt på dessa händelser?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Tror faktiskt det är en internet-myt att firmorna gjorde så stor nytta. Var mer att polisen inte gjorde ett skit tills dom fick ta av mjukisvantarna.

Men firmornas och EDLs närvaro på gatorna gav polisen den ursäkt dom behövde att ta av sagda vantar och ta hand om det riktiga drägget. Något liknande kan hända här.
Citera
Medlem
Bellpans avatar
Hemma i mitt trygga bo efter streamen.

Som vissa av er såg stod en Polisbuss utanför Netto på andra långgatan och omhändertog 2 personer, tror jag.

När jag senare rullade ner mot Järntorget var det fullt med poliser. Både hästar, civil och "vanliga" poliser.
Läget verkade ganska lugnt.
De flesta stod ute och trampade, och visste inte riktigt vart de skulle ta vägen.

Gick även in på BK på Järntorget, tror mobilen slutade filma då, jäkla synd, då det hände grejer.

Väldigt många invandrare satt där inne och värmde sig. Ingen framme i kassan, utan folk satt bara.
En ur personalen försökte driva ut ett större gäng, vilket på dem börjar kaxa tillbaka, och polisen motar ut dem.
Jag har då förnärvarande min mobil i en bröstficka, halva mobilen i fickan, och halva utanför. Svart mobil och svart jacka, men en kulturberikare ser detta och säger högt till sina cirka 8-10 ap vänner att "Ey, h*n filmar, kolla, fucking filmar".
Då står jag precis vid utgången. Som man ser på filmklipp 2 står poliser överallt, och ingen vågar göra något speciellt, förutom att konfrontera på håll.

Situationen känns väldigt olustig, så jag sticker över till Seven11 och köper ett paket cigg.

När jag kommer ut, cirka 2 minuter efter, börjar polisens bussar röra sig, även folket. Järntorget ser nästan tomt ut.

MEN, när jag går därifrån, så precis på hörnet, vid... Bishops arms (Tror jag det är nu? Där gamla respekt låg) står en insatsbil. Bepansrad och mörkt blå. Kravall polis antar jag. Dock ser jag inga sådana ute på torget, utan dem avvaktade nog.

Runt Avenyn var allt lugnt, inte en polis.
Därefter åker jag ner mot Brunnsparken, men pågrund av ombyggnader osv kommer jag lite fel.
Men allt verkar lugnt, väldigt lugnt.

Många kulturberikare ute och florerar, men inget mer.

Mycket möjligt att det var fler vid Donken vid Brunnsparken, men en argsint parkeringsvakt vägrade låta mig göra mitt kall och springa dit.

Om du läser detta kära parkeringsvakt- Man får köra på Gustav Adolfs Torg, de finns inga skyltar som säger emot, dessutom var det ju marknad, jag kanske ville köpa mig en vante? Tönt.

Ska ner en sväng på staden imorgon för julklappsinhandling. Och om Plusgymnasiet håller öppet lär det fortsätta även imorgon.

Hoppas Streamen var till någorlunda värde.

Kändes sjukt läskigt att gå mitt i den klungan med endast svarta män och kvinnor. Men, vad gör man inte för journalistiken?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ferretti
Wisemen, Gärningsmännen eller Ultras, ut och visa er. Ta kontroll över er stad och läxa upp snorungarna.

Haha, ring ditt ultras ifrån Lazio med så är problemet löst.

Nä, men som jag skrev tidigare, nu fortsätter ungarna med det här för sakens skull bara. Det var väl kul första gången så varför inte försätta liksom...

Hörde att de var 150 personer på plats idag som betedde sig som djur, smällde smällare, och försökte bränna upp den Svenska flaggan. Slog journalister med. Sen skall de hålla en demonstration emot " polisvåld " den 21 december. Lol, om de bara visste vad riktiga poliser hade gjort med dem i andra länder.
Citera
2012-12-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shubi
Nu är det så här att de mogna människor i Gbg (och övriga Sverige) som känner lite som du har ett arbete eller en skola att gå till och kan inte springa runt på stan för att passa barn som har jullov.

Det är sant, dom strular ju mest på dagtid också. Men det finns fan en gräns till när de mogna sätter ner foten. Det kanske inte är ännu, polisen har ju någorlunda koll verkar det som. Men rätt som det är ryker väl skyltfönster och bilar på den gatan man själv bor på och då släpper man alla verktyg på jobbet utom kofoten och springer dit!
Citera
2012-12-19, 17:46
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zertex
Kan bli en dubbelpost nu då jag inte såg mitt meddelande.

http://www.expressen.se/gt/en-gripen-och-17-omhandertagna/ Här attackeras en fotograf.

Vad är det tjejen håller i handen? Är det ett järnrör? Någon slags vit pinne är det iaf. Väldigt aggresiv drar tillbaka handen precis som hon ska slå..:P
Helt fantastiskt att dom pixlar angriparna.
Citera
2012-12-19, 17:47
Medlem
– Den ekonomiska krisen och nedrustningen ökar oroligheterna i skolan och det är där man måste börja."(http://www.expressen.se/gt/en-gripen-och-17-omhandertagna/)

Så himla löjligt att det icke går beskriva.
Citera
2012-12-19, 17:48
Medlem
Diabates avatar
Det är hemskt att alla utlänningar blir stämplade på grund av dessa äckel som inte har fått någon vettig uppfostran av deras skräpföräldrar, de kan dra åt helvee.

Nackskott på dessa horungar.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellpan
Hemma i mitt trygga bo efter streamen.

Hoppas Streamen var till någorlunda värde.

Kändes sjukt läskigt att gå mitt i den klungan med endast svarta män och kvinnor. Men, vad gör man inte för journalistiken?
Jävligt bra jobbat, tack för din insats.
Citera
Medlem
Falken-92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Bränner man en svensk flagga så är det ett stort jävla hån mot det svenska folket.

Det är fortfarande blattesvin som stökar och härjar på svenskt territorium. Nackskott eller första bästa flyg hem är det som gäller för dessa primitiva apor.

Jag håller med, att bränna en nations flagga är fruktansvärt kränkande. Det finns en anledning bakom varför man gör det, just för att nedvärdera landet i fråga.

Hela den här historian har gått för långt.
Senast redigerad av Falken-92 2012-12-19 kl. 17:52.
Citera
2012-12-19, 17:50
Medlem
[/quote]Kändes sjukt läskigt att gå mitt i den klungan med endast svarta män och kvinnor. Men, vad gör man inte för journalistiken?[/quote]

Läskigt att gå igenom 12-17 åriga ungdomar? Endast svarta män och kvinnor? Var vi på samma plats idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in