Citat:
Ursprungligen postat av ferretti
Wisemen, Gärningsmännen eller Ultras, ut och visa er. Ta kontroll över er stad och läxa upp snorungarna.
Haha, ring ditt ultras ifrån Lazio med så är problemet löst.
Nä, men som jag skrev tidigare, nu fortsätter ungarna med det här för sakens skull bara. Det var väl kul första gången så varför inte försätta liksom...
Hörde att de var 150 personer på plats idag som betedde sig som djur, smällde smällare, och försökte bränna upp den Svenska flaggan. Slog journalister med. Sen skall de hålla en demonstration emot " polisvåld " den 21 december. Lol, om de bara visste vad riktiga poliser hade gjort med dem i andra länder.