2012-12-19, 14:48
Medlem
...as...s avatar
HADE DET VARIT 300 SKINHEADS SÅ HADE DOM STÅTT OCH KLUBBAT PÅ MED BATONGERNA FÖR FULLT!!!

SATANS JÄVLA KUKHELVETE!!!

Glor på streamen och blir så jävla förbannad. Funderar på att åka in och gå in mot klungan med mina hundar ?
Citera
2012-12-19, 14:48
Medlem
ringmuskelns avatar
Varför händer det inget, är det för kallt?
Citera
2012-12-19, 14:49
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Mindre intensitet
Tack.

Samma grupperingar som jävlas o för liv idag? Tror ni/du det kan fortsätta länge eller dör det ut om ett par dagar.
Citera
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ...as...
HADE DET VARIT 300 SKINHEADS SÅ HADE DOM STÅTT OCH KLUBBAT PÅ MED BATONGERNA FÖR FULLT!!!

SATANS JÄVLA KUKHELVETE!!!

Glor på streamen och blir så jävla förbannad. Funderar på att åka in och gå in mot klungan med mina hundar ?

Är du på riktigt? Ser du inte skillnaden på 300 skinheads och 300 skolungdomar där majoriteten inte gör ett piss?

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Vad i helvete, varför röjer inte polisen upp utanför och motar bort allt jävla pack därifrån?
Slapptaskar!

Undrar jag med, använd vattenkanon så lär det gå från jävligt hetsk stämning till förbannad iskallt och jäkligt bråttom hem på två röda
Citera
Medlem
klashbacks avatar
Kan GM(?) (som postat i tråden) måhända vara en nationalist?
Som vill påvisa problemet med "hederskulturen" i dagens Sverige?

Sprida lite kaoz

Spånar lite å tar fram en rulle folie

EDIT: Vad är straffet för flaggbränning?
Citera
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Exakt hur skulle du göra motstånd? Skulle du springa ner på stan och slänga dig in i en klunga med 20 personer och börja veva samtidigt som du sjunger svenska nationalsången?
Nja, hade förmodligen samlat ihop svenskar och börjat göra motstånd. Majoriteten där är bara skitungar som bara kollar på, det kanske är 10-20% som faktiskt gör något. Sedan kommer många vara rädda och springa därifrån
Citera
Medlem
Bor i Göteborg och var förbi nordstan för att julhandla igår. De värsta hade lagt sig när jag kom dit men var en del svartingar med luva på sig kvar på plats. Är helt sjukt hur polisen agerar. När de är fotbollsmatch här nere och något storlag kommer på besök blir ALLA supportrar behandlade som skit, polisen kör på folk hit och dit oavsett om dom är huliganer eller inte, använder batong hela tiden samt pepparspray. När de är en flock apor så låter snuten dom röra sig fritt i Göteborg och står och kollar på. Hoppas snuten agerar bättre idag.
Citera
Medlem
Vad är det här för skit folk som gör uppror efter folk blir kallade orrar. I Grund och botten känns det som de som följer strömmen bara vill jävlas och bråka med polisen. Något Göteborg borde stå emot. Hur fan kan ni tolerera detta? Har ni ingen kontroll över era barn. Det här är ett tecken på att ungdomarna har större makt än vad man tror.
Citera
2012-12-19, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Är du på riktigt? Ser du inte skillnaden på 300 skinheads och 300 skolungdomar där majoriteten inte gör ett piss?

På fotbollsmatcher har de inga problem att gå in med full kraft bland barnfamiljer och gamla tanter och gubbar. Försiktigheten här beror på något annat än polisens vanliga rutiner.
Citera
2012-12-19, 14:51
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Polis på streamen: "Vi vill inte göra något för att förvärra situationen, skulle vi åka in där och dra i folk så blir det värre. Istället försöker vi lugna ner och prata med dom. Jag har själv pratat med flera och det är trevliga ungdomar."

"Jag har inte fått svar på vad dom är arga på idag. Än."
Denna apati är vad som är fel med svensk polis. De vill inte riskera att "förvärra situationen" genom att göra sitt jobb, så istället skickar man in dialogpoliser som åstadkommer absolut noll.

Jag bryr mig inte om det blir värre, fram med batongerna och börja knäcka skallar. Blir det värre - slå hårdare. Blir det ännu värre - börja skjuta. Jag har absolut ingen sympati för människor som känner sig "kränkta" och reagerar genom att ge sig ut på gator och börja kasta sten på polis och oskyldiga människor. Det är ingen rättighet att bete sig på det sättet.
Citera
2012-12-19, 14:51
Medlem
GliMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GliMM
hackar på duktigt och va inte lätt att få igång livestreamingen, verkar dock som att den 'buffrar upp' det man missar så man kan kolla senare.
Tyvärr så är det samma lagg på den buffrade versionen..
Oavsett.. kungligt av SNWK

Lagget beror nog på att det är väldigt många som strömmar eller min egen anslutning.
Spolade tillbaka lite så släppte det en stund.

kan någon se till att detta sparas ner innan aftonbladet anmäler bamuser för hets mot [valfri]folkgrupp och kräver att kontot stängs i svea rikes namn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in