Citat:
Ursprungligen postat av epik
Det är en kille
japp och enligt Aftonbladet så skall han vara blond, heta Anders, komma ifrån Mjölby, rösta på SD och vara i övrigt en bitter, ung arg arbetslös man utan någon som helst vidareutbildning.
Enligt aftonbladet gör han detta bara för att ställa babbarna i dålig "dager".
Våran egen Janne Hellin är stjärnskottet som haft djupintervjun med den bittre ungen blonde svensken.