2012-12-21, 00:47
  #5437
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moonglobe
Hon har ju sagt att hon polisanmälde instagram-kontot, eftersom hon själv också fanns med på en bild där. Så det kan ju vara så att dom som låg bakom kontot valde att iscensätta allting och få det att se ut som att hon var den skyldiga, just för att hon polisanmälde.
Förstår inte vad du menar. Det är ju inget bevis hon var ju i förhör i flera dar. Vet du hur det känns när vuxna anklagar dig för nått du inte gjort. Har vart med om det själv.
Citera
2012-12-21, 00:49
  #5438
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yippee.ki-yay
Under första dagen skrev jag att det kanske inte är hon som gjort det. Det är en av anledningarna till att jag aldrig skulle gräva i sånt här. Finns det nått bevis på att det är hon igentligen(förutom namnet vem skriver sitt namn när man glr en sån hör grej)? Kan ju va tjejer som bara säger det, broderhood är starkare.
Det finns inga bevis för någonting i nuläget. Inget som har framkommit här i alla fall.
Citera
2012-12-21, 00:54
  #5439
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
vem är gm?
GärningsMan
Citera
2012-12-21, 01:07
  #5440
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Det är väl ganska normalt. Varför skulle jag ändra min stil att skriva på när jag skriver med någon som inte ens kan stava sitt namn? För att han förstår bättre då? Knappast.

Jävla småungar som inte kan skriva normal Svenska.

Nej. Det är udda.

Det är ju självklart att man växlar sätt att skriva beroende på sammanhang. I detta fall kan det även vara så att den som hängt ut tjejerna skriver som han gör för att minska risken att någon misstänker just honom. Eller så utgår han ifrån att det tar mer skruv om man skriver på bönders/babianers vis.
Citera
2012-12-21, 01:10
  #5441
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Nej. Det är udda.

Det är ju självklart att man växlar sätt att skriva beroende på sammanhang. I detta fall kan det även vara så att den som hängt ut tjejerna skriver som han gör för att minska risken att någon misstänker just honom. Eller så utgår han ifrån att det tar mer skruv om man skriver på bönders/babianers vis.
Och det är ju inte udda?
Citera
2012-12-21, 01:11
  #5442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Nej. Det är udda.

Det är ju självklart att man växlar sätt att skriva beroende på sammanhang. I detta fall kan det även vara så att den som hängt ut tjejerna skriver som han gör för att minska risken att någon misstänker just honom. Eller så utgår han ifrån att det tar mer skruv om man skriver på bönders/babianers vis.
Känns som att en svensk inte skulle hänga ut tjejer som horor.. Eller för den delen kalla dem "orroz".
Jag tror att det är en berikare och att Aftonbladet försöker få det att se ut som det är en svensk.
Citera
2012-12-21, 01:19
  #5443
Medlem
Tror inte det är en kille av logiska själ, det kan vara men tror inte. Tror tjejgänget säger anonymt att det är en kille. Vilken kille skulle orka hålla på med sånt här makes no sense.
Citera
2012-12-21, 01:24
  #5444
Medlem
som-alis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
De får nog vackert ta och ringa polisen OM det nu skulle hända något, det är lättare att springa omkring i en "mobb" och gapa än att faktiskt göra någonting på riktigt. Jämför med "konstnären" Vilks som lyckades reta upp hela den muslimska världen med sina "rondellhundar". Han har numera skydd av SÄPO när han på extremistkonferenser världen över häcklar sina fiender efter attentatet mot sitt hus. Där attentatsmännen lyckades tända eld på sig själva och tappa plånboken med legget i innan de försvann därifrån.


jo jag vet, jag såg också dokumentärer med Janne Josefsson. Skall man vara helt ärlig så hade ju Vilks rätt, kan inte vara många rätt i huvudet på dessa muslim-terrorister. Med tanke på hur många de är i världen och lilla vilks i sitt hus med säpo poliser i husvagn utanför. Så tror jag även vi vanliga svenskar våga häckla på ganska så bra. Om vi skall fortsätta vara helt ärliga så är ju inte muselimanerna direkt kända i Sverige för att vara kompetenta terrorister (läs Stockholms självbombaren).

Är de lika oorganiserade nu uppe i Göteborg så fattar jag inte varöfr inte Polisen bara går in i högen med babbar och hämtar ut de största gaphalsarna? Eller de svenska Poliserns jobbar mer för en öppen dialog med "de lättkränkta och upprörda"?
Citera
2012-12-21, 01:26
  #5445
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yippee.ki-yay
Tror inte det är en kille av logiska själ, det kan vara men tror inte. Tror tjejgänget säger anonymt att det är en kille. Vilken kille skulle orka hålla på med sånt här makes no sense.
Det är en kille
Citera
2012-12-21, 01:35
  #5446
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Det är en kille
Tror är ett gäng, men gör inte en sån här sak själv om man inte är psykiskt sjuk. Kan va ett tjej gäng och en kille köper det. Men tror det inte. Tänk alla bilder och text, det är jobb bakom det här . Plus dom har satt dit andra tjejen det var ju del i motivet om inte motivet .
__________________
Senast redigerad av Yippee.ki-yay 2012-12-21 kl. 01:42.
Citera
2012-12-21, 01:36
  #5447
Medlem
som-alis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Det är en kille

japp och enligt Aftonbladet så skall han vara blond, heta Anders, komma ifrån Mjölby, rösta på SD och vara i övrigt en bitter, ung arg arbetslös man utan någon som helst vidareutbildning.
Enligt aftonbladet gör han detta bara för att ställa babbarna i dålig "dager".

Våran egen Janne Hellin är stjärnskottet som haft djupintervjun med den bittre ungen blonde svensken.
Citera
2012-12-21, 01:36
  #5448
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av som-ali

jo jag vet, jag såg också dokumentärer med Janne Josefsson. Skall man vara helt ärlig så hade ju Vilks rätt, kan inte vara många rätt i huvudet på dessa muslim-terrorister. Med tanke på hur många de är i världen och lilla vilks i sitt hus med säpo poliser i husvagn utanför. Så tror jag även vi vanliga svenskar våga häckla på ganska så bra. Om vi skall fortsätta vara helt ärliga så är ju inte muselimanerna direkt kända i Sverige för att vara kompetenta terrorister (läs Stockholms självbombaren).

Är de lika oorganiserade nu uppe i Göteborg så fattar jag inte varöfr inte Polisen bara går in i högen med babbar och hämtar ut de största gaphalsarna? Eller de svenska Poliserns jobbar mer för en öppen dialog med "de lättkränkta och upprörda"?

Vad jag har förstått så är det väl ungdomar en bra bit under 18 år som väl överlämnas till socialtjänsten om de nu har gjort/gör något olagligt. Uppviglarna brukar vara ett fåtal, får de bara koll på dom så lägger resten av anhängarna ned. Ska det börja hämnas så lär det väl bli hämnd tillbaka får de väl räkna med dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in