Gissar på att Jan Helin och Peter Wolodarski kommer med Arnstads godkännande trycka upp värdegrundsrasismteorierna i arslet på oss svenskar
med en väl avvägd dos Genus-PK-Certifierad trycksvärta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nebeltag
Han är nog rätt sugen på att ta del av regeringens och Vetenskapsrådets rasismforskningsmedel. 65 miljoner öronmärktes för det ändamålet vid den senaste tilldelningen.
Varför inte förresten? Arnstad är knappast mer extrem än Mattias Gardell eller Hübinette (läs: de är lika galna). Ibland känns det som om det går en Arnstad på dussinet i universitetsvärlden. Det är i alla fall den här sortens människor som hörs och syns mest.
http://nyheteridag.se/over-65-miljoner-till-antirasistisk-forskning-noll-kronor-till-forskning-om-integration/
Det låter ju härligt detta måste jag säga !! Här finns det ju läge för Sahlin att hoppa in och hjälpa till att förskringra kosingen -- Schyman kan ju göra ett gästspel och bränna upp lite extra pengar nu till Valborg tycker jag !! Varför inte typ en hel miljon ?
Sahlin fyller på med 10 miljoner i kontanter i brasan (som skulle gått till drömkåken)....
Underbart tycker jag - Rasister finns det gott om men några raser finns ju inte.....
Det är ju helt fantastiskt att
Den Humanitära, Filosofiska och Moraliska Stormakten Sverige nu kommer att skörda frukterna av flera decennier av invandring så att vi kan få spinoff Rasism-Universitet runt om i Världen, enligt svensk modell,
Arnstad kan bli översatt till 29 språk inklusive romani
Nä att det inte forskas något om jihadism är ju inte så konstigt egentligen, dessa kretsar är ju dunkla och ljusskygga, och deras logik är så vansinnig så att ingen med västerländsk uppfostran och sådant filosofiskt bagage riktigt kan greppa galenskapen
Citat:
[---] Några av de som får ta del av miljonregnet är den antirasistiska aktivisten Tobias Hübinette, vinnaren av Leninpriset Mattias Gardell samt hans fru Edda Manga.
Hübinette lär ju få problem nu då, kinapuffarna är ju slut - Han får leta efter nya rasistiska konspirationer, Han kan ta på sig Sherlock Holmes hatten och förstoringsglaset och ut och snoka
Istället för kinapuffar - vad sägs om tex lakritsbåtar (slavskepp) ?
Vad tycker ni på FB ?
Citat:
Ursprungligen postat av
urverksapelsin
Någon berättade att Rubins son dog i en överdos (vet ej om det stämmer); det var förklaring nog för mig att något slått slint.
Nja Allan Rubin är väl inte så gammal att han kan haft en tonårig son på 1980-talet ? Men jag vet som sagt var inte något ingående om detta, det är ju faktiskt över 30 år sedan. Inte ens mina äldre vänner känner till hur det låg till,
Citat:
Ursprungligen postat av
urverksapelsin
Men faktum kvarstår: Henrik Arnstad resonerar på samma sätt som Alan Rubin på 80-talet.
Ja precis, jag håller ju helt med om att Allan Rubin och Heinrich Arnstad har dessa paralleller som jag tänkte på - Ungefär som att kasta skit i fläkten och hoppas att det träffar någon (o)skyldig. Dvs alltid träffar den någon - se där en rasist till !!!
Vissa likheter finns ju med dem som har bacillskräck, men det kan ju lätt botas med att vederbörande får umgås med romer i några dagar...
Här är exempel på Allan Rubins stollerier:
http://www.snilletjohan.se/2015/10/12/ecad-sverige-allan-rubin-och-ecadgate/
Citat:
Ursprungligen postat av
Nostradumbass
Det här kommer ju att sluta med att det instiftas "Statens institut för rasismbiologi"

Ja precis det vore verkligen på tiden att detta sker - Tänk de skulle kunna ägna sig åt att mäta skallar därute på den nybildade Rasismbiologiska Institutionen - Så här ser en äkta rasist ut !!! Så kan de bara hänga in en spegel så Löfve'n får se sig själv i - haha
Gissar på att Jan Helin och Peter Wolodarski kommer med Arnstads godkännande trycka upp värdegrundsrasismteorierna i arslet på oss svenskar
med en väl avvägd dos Genus-PK-Certifierad trycksvärta.