2015-10-09, 13:46
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuget
Orkade inte bemöta de eftersom du la upp inlägg från några dagar bakåt men för mig handlade det om inlägg några månader bakåt. Något ni inte förstår är att vi inte alltid bara talar för vår egen sak utan för alla andra som vi ser eller får höra bli drabbade av rasistmodereringen. Hur som helst som jag har sagt typ 5 ggr nu så lägger jag ner mitt tjafsande i denna tråden eftersom det inte leder någon vart. Ge fan i att komma med korkade kommentarer med detta inlägget citerat så slipper ni mig. Jag skiter fullständigt i om det pågår rasistmoderering eller inte. Lycka till nu med ert projekt som sagt var. Hejhej.

OK, så samtliga raderade inlägg i den tråden från den senaste månaden räckte inte. Eller var fel tidsperiod eller vad din ursäkt nu var denna gången.

Vänligen specificera då vilken period du vill att jag ska söka i så lägger jag upp dom. Du förstår rimligen att det inte går att lita på något du säger som inte är exakt definierat, så "några månader bakåt" duger inte när det gäller dig.

Det krävs ju att en oerhörd mängd anti-rasistinlägg ska ha raderats för att väga upp den trend som verkar råda nu enligt de FAKTA som jag presenterade, dvs att i princip bara rasisternas inlägg verkar raderas.
Citera
2015-10-09, 13:46
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Nej, återigen, det är inte rasism att argumentera mot att Iran kan sänka ett hangarfartyg bara för att en drös Iranier tycker det. Att folk känner sig diskriminerade är inte heller ett bevis på rasism.

Det har ju påståtts vid flera tillfällen här i tråden att det rasistmodereras, och till exempel bara raderar icke-rasisters inlägg, men när jag kollar upp det och presenterar inläggen så visar det sig ju att det är rasisters åsikt som modererats bort till 95 %.

Ni erkänner alltså också själva att det bara är Iranier som skulle få för sig att Iran kan sänka ett hangarfartyg. För annars så skulle det ju inte kunna vara rasism överhuvudtaget eftersom det är ett anonymt forum. Helt kallt antar ni att all verksamhet som på minsta sätt kan vara negativ för just er åsikt (att Iran kan sänka ett hangarfartyg) är rasism. Det har inte slagit er att andra kanske inte är så benägna som ni att dela in åsikter efter folks ursprung, utan argumenterar utifrån sakfrågan?
Naturligtvis är du fast besluten att fortsätta med ovidkommande och irrelevanta inlägg för att trötta ut användarna.
Har inte läst någon användare som hävdat att man inte får argumentera för sina åsikter.
Begriper du inte babbeln du postar?Användare är missnöjda eftersom moderatorn vinklar tråden vilket naturligtvis beläggs med dumskallens egna moderatormeddelanden.
Vänder du på verkligheten?Det är iranierna som fallit offer för den här illasinnade rasisten.
Tycker inte att du ska fortsätta med samma taktik.Du kan istället be moderatorn genast avgå på eget bevåg innan användarna tappar förtroendet för er.
Citera
2015-10-09, 14:16
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Naturligtvis är du fast besluten att fortsätta med ovidkommande och irrelevanta inlägg för att trötta ut användarna.
Har inte läst någon användare som hävdat att man inte får argumentera för sina åsikter.
Begriper du inte babbeln du postar?Användare är missnöjda eftersom moderatorn vinklar tråden vilket naturligtvis beläggs med dumskallens egna moderatormeddelanden.
Vänder du på verkligheten?Det är iranierna som fallit offer för den här illasinnade rasisten.
Tycker inte att du ska fortsätta med samma taktik.Du kan istället be moderatorn genast avgå på eget bevåg innan användarna tappar förtroendet för er.

Hittills har väl "IR-ligan" inte direkt uppvisat motsatsen till "ovidkommande och irrelevanta inlägg" i den här tråden.
Det enda "Iranierna" i hangarfartygstråden fallit offer för är sin egen dumhet, sin nationella stolthet och sin oförmåga att med fakta belägga sina minst sagt förvIRrrade påståenden om Irans militära förmåga. Och att Du har inte lärt dig den adekvata användningen av ordet adekvat.

Inte minsta spår av rasism från Mod har hittills framkommit någonstans nu 100-tals inlägg senare. När ska ni sluta gnälla som sandlådebarn? När kommer dessa länkar till den påstått rasistiska moderering? Blir det i ditt nästa inlägg i den här tråden eller blir det fortfarande bara ovidkommande gnäll?
Senast redigerad av Wishie 2015-10-09 kl. 14:22.
Citera
2015-10-09, 14:23
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Nej, återigen, det är inte rasism att argumentera mot att Iran kan sänka ett hangarfartyg bara för att en drös Iranier tycker det. Att folk känner sig diskriminerade är inte heller ett bevis på rasism.

Det har ju påståtts vid flera tillfällen här i tråden att det rasistmodereras, och till exempel bara raderar icke-rasisters inlägg, men när jag kollar upp det och presenterar inläggen så visar det sig ju att det är rasisters åsikt som modererats bort till 95 %.

BS
Troll-rasisterna var ju OT med flit oxå moderatorn själv. Fatta, jag bevisade att av iraniernas inlägg var OnT men moderatorn passade på när han fick tillfället och då raderade han oxå iraniernas inlägg.
Du ordbajsar, den där fifflaren startar OT, rättfärdigar sina OT men tar bort iraniers inlägg i kaoset.
Du bestämmer inte vad som är OnT det har fifflaren gjort flera gånger i tråden genom att hela tiden ändra sig om vad som är OnT när han själv skriver OT.

Bevisen finns ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
(FB) Kan Iran sänka amerikanskt hangarfartyg?

Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Vi är OT med denna diskussion nu. En viss slapphet kan tillåtas, så att man kan föra resonemang även sidledes, men nu är vi för långt OT. Vill du fortsätta diskutera detta så gör jag det gärna med dig i en för ändamålet avsedd tråd.

Vi återgår till topic, där Iran inte kan sänka några hangarfartyg med speed boats.

Det är medvetet, han mixar med ribban i rätt läge när det passar honom och han skiftar mellan moderatorrollen och användarrollen och ger dubbla budskap.

Men han är en amatör..
Observera att samma sak händer i flera omgångar.
Slappheten är en fälla för kommande pincer movement.

Citat:
Det är helt riktigt, jag bestämmer inte när kriget är slut, det gör historien. Kriget tog slut när den irakiska statsledningen hade störtats och dess försvarsmakt var satt ur stridbart skick.

Problem med miliser och banditer efter att landet var utslaget och ockuperat är inte samma sak.

Citat:
Tråden avhandlar huruvida Iran klarar av att sænka ett amerikanskt hangarfartyg, inte kriget dær Irak førlorade mot USA 2003.

Tillbaka till æmnet.

/Mod
BUSTED!!
Citera
2015-10-09, 14:26
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wishie
Hittills har väl "IR-ligan" inte direkt uppvisat motsatsen till "ovidkommande och irrelevanta inlägg" i den här tråden.
Det enda "Iranierna" i hangarfartygstråden fallit offer för är sin egen dumhet, sin nationella stolthet och sin oförmåga att med fakta belägga sina minst sagt förvIRrrade påståenden om Irans militära förmåga. Och att Du har inte lärt dig den adekvata användningen av ordet adekvat.

Inte minsta spår av rasism från Mod har hittills framkommit någonstans nu 100-tals inlägg senare. När ska ni sluta gnälla som sandlådebarn? När kommer dessa länkar till den påstått rasistiska moderering? Blir det i ditt nästa inlägg i den här tråden eller blir det fortfarande bara ovidkommande gnäll?

Nej, inte vad jag ser. Men vad har du gjort hela tiden? Förutom skitsnacket om IR-ligan?
Va? Förstår din oro över vad som kan hända fifflaren, för han ger er bra underhållning för att ni fritt ska skriva era rasistiska BS mot iranier.
Citera
2015-10-09, 14:40
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Nej, inte vad jag ser. Men vad har du gjort hela tiden? Förutom skitsnacket om IR-ligan?
Va? Förstår din oro över vad som kan hända fifflaren, för han ger er bra underhållning för att ni fritt ska skriva era rasistiska BS mot iranier.

Ingen oro alls över någon mod faktiskt, rent personligen.
Men ta och belägg RASISTISK MODERERING då. Hur svårt kan det vara? Att "tycka" att man är utsatt är inte lika med att man FAKTISKT är det. Men det kan väl knappast gå in i ett så trångt huvud som ditt? Jag menar du anser ju att vår planet ibland verkar vara platt, speciellt i radarhänseende
Citera
2015-10-09, 15:46
Bannlyst
Citat:
Men ta och belägg RASISTISK MODERERING då. Hur svårt kan det vara? Att "tycka" att man är utsatt är inte lika med att man FAKTISKT är det. Men det kan väl knappast gå in i ett så trångt huvud som ditt? Jag menar du anser ju att vår planet ibland verkar vara platt, speciellt i radarhänseende

Du är verkligen efterbliven, det är bevisat att han är rasist mot iranier och att han diskriminerar dem. Det är rasistisk moderering.

Det viktigaste av allt är dock att förstå att T-80U är en vandrande fläskläpp som inte kan andas ordentligt eftersom den täcker hela hans huvud.
Senast redigerad av joghd 2015-10-09 kl. 15:59.
Citera
2015-10-09, 15:51
Medlem
Literals avatar
Citat:
De facto har användare redan gjort detta.En rasistisk moderering innebär naturligtvis att man genom sina moderatoråtgärder väljer sida med hänvisning till rabiata uttalanden om människors religiösa,kulturella och nationella tillhörigheter som denna moderator flitigt ägnat sig åt.
Han har motiverat sitt rasistiska och på alla sätt obefogade angrepp på IR5 genom sitt moderatormeddelande genom att kalla sina rasistiska uttalanden för avstickare,och samtidigt som han med mod signaturen 'bekräftar' avstickaren.
Senast redigerad av Literal 2015-10-09 kl. 16:02.
Citera
2015-10-09, 16:18
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joghd
Du är verkligen efterbliven, det är bevisat att han är rasist mot iranier och att han diskriminerar dem. Det är rasistisk moderering.

Det är ju du som är rasist i såfall? Menar du att perser i gemen skulle ha mer problem att kunna hålla sig till ämnet och førstå skriven text än andra medlemmar? Det är ju knappast rasistiskt att styra tillbaka tråden till ämnet som skall diskuteras? Det är en av de viktigaste delarna i modereringen och det vore fel att ha olika regler beroende på hur vaken skribenten är.

Dessutom: Det är ju bara att starta en tråd - i rätt delforum - med ett utmejslat diskussionsunderlag så kan man diskutera vad som helst som inte bryter mot regelverket. Inklusive när krig tog slut. Eller inte tog slut. Eller vad det nu är.

Kanske vore det smart att kolla lite andra delforum før att se hur det funkar där i stället før att ropa rasism bara før att man inte riktigt fattar hur forum funkar?
Citera
2015-10-09, 16:19
Bannlyst
Hej Najas. Ska vi ta och diskutera öppet så att de andra moderatorerna och alla användare också ska få se hur du rasistmodererat i även denna tråden så sent som idag? Det hade väl varit kul för alla?
Citera
2015-10-09, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Det är ju du som är rasist i såfall? Menar du att perser i gemen skulle ha mer problem att kunna hålla sig till ämnet och førstå skriven text än andra medlemmar? Det är ju knappast rasistiskt att styra tillbaka tråden till ämnet som skall diskuteras? Det är en av de viktigaste delarna i modereringen och det vore fel att ha olika regler beroende på hur vaken skribenten är.

Dessutom: Det är ju bara att starta en tråd - i rätt delforum - med ett utmejslat diskussionsunderlag så kan man diskutera vad som helst som inte bryter mot regelverket. Inklusive när krig tog slut. Eller inte tog slut. Eller vad det nu är.

Kanske vore det smart att kolla lite andra delforum før att se hur det funkar där i stället før att ropa rasism bara før att man inte riktigt fattar hur forum funkar?

Han kallade en iranier för sandapa och då kan jag kalla honom för rasist. Du missuppfattar som vanligt. Att han är en fläskläpp med kolera visste jag redan. Fläskläppen vågar ju inte ens försvara sig i denna tråd.
Citera
2015-10-09, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joghd
Han kallade en iranier för sandapa och då kan jag kalla honom för rasist. Du missuppfattar som vanligt. Att han är en fläskläpp med kolera visste jag redan. Fläskläppen vågar ju inte ens försvara sig i denna tråd.
Ge upp. De är rasister hela jävla högen. När jag hade en mindre del off topic så rök min post eftersom i off topic-delen sa jag att jag älskade Iran och att vi icke-rasister borde sluta att logga in här. Alla rasister kan ha ha upp emot 75 % off topic-text i sina inlägg men de får alltid vara kvar. Vi kämpar mot Satan & Hitler i en kombination här. Ja alla moderatorer här på Flashback är rasister. Det krävs i deras CV för att bli anställda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in