Citat:
Ursprungligen postat av Kontaktperson
Hur kan man vara så dum att kasta bort sin röst på SvP nu när SD växer?
Hur kan man vara så dum att man inte läser igenom eller söker i den tråden man postar i när samma fråga har ställts åtminstone åtta gånger redan? Jättedumt.
Citat:
Men inte förrän SD har majoritet kan andra likasinnade partier komma och slåss om mandat
Aha, så inte förrän SD har egen majoritet ska vi nationalister och svensk-svenskar börja rösta på nationalistiska alternativ?
Vilket jävla nonsens. Ska vi stödja en politik som är vansinnig och som vi inte kan ställa oss bakom i 20 år eller mer bara för att det alternativet inte är lika dåliga som de sittande?
Jag vill ju ha ett svenskt Sverige, ett nationalistiskt Sverige och ett Sverige radikalt annorlunda från dagens Sverige, då är det naturligtvis att jag stödjer och försöker få fram ett sådant parti istället för att nöja mig med halvmesyrer och kompromisser.
Citat:
Totalt bortkastat och värdelöst att lägga sin röst på SvP 2014.
Naturligtvis inte. Det är inte mer bortkastat att lägga sin röst på SvP än på något annat parti. Tvärtom gör enskilda röster större skillnad hos små partier.
Citat:
Gör det om 12 år ist.
Jag röstade på SD redan 2002, och 2006 samma sak. Nu sitter du alltså här på fullaste allvar och menar att jag ska stödja dem i 12 år till? Trots att de gång på gång rövknullar mig och närmar sig sjuklövern för varje år som går?
Tack, men nej tack, jag tror jag avstår.
Citat:
den rinner iväg för Sverige och ska skeppet ha en minsta chans att komma på köl så måste SD stärkas.
Jag delar inte den uppfattningen. Ska vi öht komma på rätt köl så behövs ett nationalistiskt alternativ som förespråkar de lösningar som krävs och som utgår från ett etniskt perspektiv i sin politik.
En fråga: Hur vill du att Sverige ska se ut? Vad är de viktigaste orsakerna till att du vill minska invandringen?