Citat:
Ursprungligen postat av KaptenB
Bra att de inte rör judefrågan. Jag tror inte alls på någon konspirationsteori. De är få till antalet och lika trevliga som asiater. Jag ser inte dem som ett hot även om de har en del mediamakt.
Mhmmm! Låt det sjunka in så kommer du se sambanden i sinom tid. Alla har varit i din situation. Innan skrattade jag med åt judefrågan och skakade på huvudet åt alla galningar...men sedan en dag (ja det gick över en natt) år 2010 så kom det och jag blev antisemit eller ja..judemedveten.
Citat:
Jag är övertygad om att 0,79% till SD påverkar mer, framför allt gällande invandringen. En röst på Svp är bortkastad.
Har redan förklarat att SD inte påverkar förrens de får 51% och kan bromsa på allvar, och inte ens det är tillräckligt på långa vägar.
Och förändra debattklimatet som SD gör idag trots att de inte åstadkommer ett skit riksdagen? Ja, det gör SvP med om folk skulle rösta på dem!
Tänk aftonbladet exempelvis:
"Hatchock: Nynazisterna i SvP får 10000 röster i riksdagsvalet! " och sedan världens mest bajsnödiga och hysteriska ledare i tidningen på det? Det vore något det...och den dagen är inte så långt borta om alla radikalare SDare skärper sig och går över till SvP!
Citat:
Folk spottar på Svp så länge de inte går samma väg som SD och blir "nästan" rumsrena med liknande åsikter.
Det handlar ju om att förändra rummet i grunden!
Sedan kan man inte spotta och nonchalera SvP om de växer utan man måste ta partiet på allvar, och se vad som hänt med debatten här på Flashback där folk tvingats ta till sig radikala nationalistiska åsikter? Jo SvP reagerar!
Och flashback är inte bara hatgalningar utan riktiga människor, jag är liksom en vanlig svenne som aldrig träffat någon med mina åsikter i verkligheten och det är nog faktiskt de flesta här skulle jag gissa, SvP är urdåliga på att representera sig själva förutom typ i en tråd på flashback så det är inte direkt deras nätkrigare som huserar här.