Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Nu vet inte jag hur gammal du är, men jag gissar på under 30. Själv har jag varit med så länge att jag sett landet förfalla under en lång tid. Det krävs en snabb förändring och den når man inte genom att motarbeta SD samt att rösta på ett promilleparti.
Ursäkta mig om Jag lägger mig i,men jag är nog tillräckligt gammal för att ha sett förfallet lång lång lång tid!Förändringarna borde ha skett för 20 år sedan,inget gjordes då utan NU får Vi se resultatet av en huvudlös invandringspolitik utan dess like i världen!
Vad är det som säger att inte SvP vill påskynda processen i motsatt riktning?Du vill ha en snabb förändring säger du,kan inte SvP hjälpa då?Vad är det som gör att SD är så snabba med förändringarna?
SD vill minska invandringen med 90% och det kanske stämmer ,men alla de som fått PUT här sedan 10-20 år tillbaka då?De som fortfarande inte gör en släng för att bidra till välståndet utan bara lever av den samma?
I min mening närmar sig SD etablissemanget tyvärr och det är en tragisk utveckling,vill Vi bevara våra Svenska seder och bruk samt välståndet ,ja då får man fundera en stund vart rösten skall läggas!
För Sverige och Svenskarna