Citat:
Supervittnet är ett enbart ett påfund av fantiserande fån. När Lars Jeppsson återvänder till mordplatsen upplever han förvåning över det.nya signalementet som är i omlopp, d.v.s. rock istället för täck- eller dunjacka som han är säker på.
Är Jeppsson också med i konspirationen att "dissa LP med Supervittnet"?
Gåtan existerar helt enkelt inte för Stickan har överhört och observerat det samma som Jeppsson. Stickan beskriver Lena Löhr korrekt därtill som den som tog emot uppgifter från mordplatsvittnena, från de som sett gärningsmannen.
Men det är väl enklare och troligare att en "shape-shiftande" Stickan genast började lägga käppar i hjulet för Bettan genom att fucka signalementet så endast ett sammelsurium av kepsar, rockar och bögslungor återstod.
Är Jeppsson också med i konspirationen att "dissa LP med Supervittnet"?
Gåtan existerar helt enkelt inte för Stickan har överhört och observerat det samma som Jeppsson. Stickan beskriver Lena Löhr korrekt därtill som den som tog emot uppgifter från mordplatsvittnena, från de som sett gärningsmannen.
Men det är väl enklare och troligare att en "shape-shiftande" Stickan genast började lägga käppar i hjulet för Bettan genom att fucka signalementet så endast ett sammelsurium av kepsar, rockar och bögslungor återstod.
Vill minnas att jag var den förste som pekade ut "den kvinnliga polisen" i texten, på den tiden jag försvarade "Stickan". En uppgift som sedan i raketfart hamnade på Walls flöde och sen i den där 16-punkterslistan. Tack för att du påminner mig!
Men precis som då: Ett problem är att SE i intervjun med FR i TV säger att polisen hyste ett ointresse fram till dess att ambulansen kom. I hans värld tycks LL, Supervittnet och polisens diss ske före detta.
Men LL dyker inte upp och börjar höra folk förrän ambulansen är på väg därifrån?
Har svårt att få ihop kronologin med SE "Vittnet". Den passar bättre med SE "GM".
Däremot såg han säkert LL höra AB på håll när han återvänt efter sin rundtur på åsen ...
Samtidigt stod IW och pratade med AD. "Supervittnet" ...