2007-01-16, 23:25
Medlem
Unbalanceds avatar
Varför skulle du inte kunna gå över till GHB? Får du enbart tag på piss G eller?
GBL är koncentrerat men det är ju bara för dig att dricka mer G, sen ska du inte förvänta dig att det är vidare skönt att trappa
ner på något annat, det svider men så är det.
Citera
2007-01-16, 23:30
Medlem
dcafes avatar
Om man vill byta ut GBL kanske Phenibut kan ha sina poänger. Det gör en ju i alla fall betydligt mindre påverkad och tycks ändå vara klart korstolelrant och borde därmed hjälpa. Kan vara lättare att trappa ner beroendet på något som inte har lika eftersträvansvärda effekter.
Citera
2007-01-17, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lestat
Hej
Jag har drukigt rent gbl i ca 6 månader nu och jag klarar inte att sluta med det ja vet inte vad ja ska göra klarar inte ens att gå över till vanligt kokat tror ni att det skulle funka att sluta me hjälp av xanor? jag är jätte tacksam för alla svar

mvh mattias

Varit i samma sits som dig.. om du ska lägga av med det så trappa först ner ett tag. Sen sluta drick de å ta benso när det är som värst.
Sprit hjälper också.

Avtändningen är inte så värst lång men den är ett helvete att gå igenom!

Mvh
Citera
2007-01-17, 16:20
Medlem
Kricas avatar
Om du ska lägga av helt så funkar alkohol.....eller det jorde de för mig dom gångerna jag bestämde mig.....alkohol tar bort det mesta av skitmåendet. Sen att du inte kan gå över till GHB från GBL fattar jag inte riktigt. Jag hade problem med att gå från GHB till GBL däremot. Och detta för att GBL omvandlas till GHB i kroppen och det slår inte lika fort och ger inte riktigt samma rus...och det är när GBL omvandlas till GHB i kroppen som kroppen tar skada. Alltså.....vad jag lärt mig iaf så är GHB mildare mot kroppen än vad GBL är. Jag tycker det känns åxå...får så jävla ont i magen av GBL....mycke mer ryckningar åxå....även efter jag har hållt upp ett längre tag ( någon månad)

Edit: Typo
Citera
2007-01-17, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst
På vilket sätt är det skadligt för kroppen? Frågar eftersom jag läste på en GBL sida att de va "non-toxic".
Det säger väl sig själv att det är. Det tar ganska styggt på Hals och Mage.. Det räcker man spiller ut lite på nåt, och väntar ett tag så ser man hur det fräter sönder

Annars hade man väl tex inte använt det till klottersanering.

Det jobbigaste tycker jag är sömnen när man tänder av.. Det är så förbannat svårt, nästan omöjligt att sova.. Iaf för mig.
Citera
2007-01-20, 01:44
Medlem
ghb

nu är det så att jag fått ghb men det luktar fränt och vad jag hört så ska det va lukt frit och om det är fränt så ska det va missfabrikerat. kan jag använda det ändå?
Citera
2007-01-20, 01:53
Medlem
Nagaxs avatar
Chansa!!! WHO THE HELL CARES ANYWAY?!
Citera
2007-01-20, 02:22
Medlem
WaRs avatar
Testa, det värsta som kan hända är ju bara att du dör
Citera
2007-01-20, 03:53
Medlem
Unbalanceds avatar
Jag har då varken aldrig handlat luktfri hemmakokat GHB eller egenkokat luktfri GHB.
Det är nog ingen som hellst fara ska du se, känn dig för med styrka osv.

Vad skulle vara skillnaden på massfabrikerat och... vad är motsatsen?
Citera
2007-02-04, 15:29
Medlem
ghb

E d nån som känner till nåt om ghb nuförtiden. Har försökt få tag i det länge i skåne men utan resultat.
Citera
2007-02-04, 16:17
Medlem
Trollishs avatar
finns kvar ute i småstäderna. bondesamhällen alltså.
gbl har tagit över i storstäder, och då är det nån som beställt på internet helt enkelt.
Citera
2007-02-04, 16:30
Medlem
beatonthebrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
finns kvar ute i småstäderna. bondesamhällen alltså.
gbl har tagit över i storstäder, och då är det nån som beställt på internet helt enkelt.

var kan man köpa gbl ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in