2007-01-14, 23:46
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willedenstore
Jag drog in på Google och sökte på "ghb luktar". Fick då direkt svaret;

tur att det finns välartade människor som vet vad google är....
Citera
2007-01-15, 00:51
Medlem
WaRs avatar
Luktar som sagt var som fotogen typ. Smakar lite smått salt och ser ut som oljigt vatten.
Citera
2007-01-15, 01:23
Avslutad
Ta det inte iallfall.
Citera
2007-01-15, 18:33
Medlem
2500s avatar
Vill du få bort färgämnena är det väll bara att filtrera med aktivt kol?

Tar inte det även bort en del bismaker?
Citera
2007-01-15, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FTW^
Idiot.
Häll i dig 3-4 korkar bra ghb eller ta 2st 99,99% korkar gbl och blanda med vatten och se vad som händer.
Har hamnat på sjukan flera ggr, med både andningsstilleständ och hjärtstillestånd.
Har 2 nära vänner som dött efter att bara tagit GHB/GBL/BD.
Så visst, mycket av det AB osv skriver är BS, men det finns saker som stämmer.
Får man lov att gissa att du är från Gbg? Skriv gärna var till mig i PM u vill =)
Citera
2007-01-15, 20:57
Medlem
Biffens avatar
klart det är göteborg, finns juh inte i någon större utsträckning någon annanstans typ....

Själv bor jag mitt i smeten i götet om man säger så, men tar det aldrig själv, Men har polare, varav en rätt nära vän som gobbe-däckat hos mig några ggr, duktigt obehagligt det var första gången jag såg det!

Kan någon av Er förklara vad njutningen med gobbe är? Som jag har förstått det ska man få "världens bästa fylla" ett litet tag o sen så däckar alla verkar det som....

Bedrövlig drog, och min vän vill verkligen sluta, men det går inte....

Några bra tips på hur man ska kunna hjälpa han?
Citera
2007-01-16, 16:48
Medlem
Hjälp med GBl

Hej
Jag har drukigt rent gbl i ca 6 månader nu och jag klarar inte att sluta med det ja vet inte vad ja ska göra klarar inte ens att gå över till vanligt kokat tror ni att det skulle funka att sluta me hjälp av xanor? jag är jätte tacksam för alla svar

mvh mattias
Citera
2007-01-16, 17:37
Medlem
Bullsquids avatar
Jag vet inte om man får värsta ATn om man försöker sluta efter sånt långvarigt bruk men jag antar det, testa med xanor först o se om det hjälper mot absen, börja med hög dos sen trappa ner

men fastna inte för xanoren sen med , ska va ett helvete att sluta med har jag hört
Citera
2007-01-16, 17:40
Bannlyst
Du menar att du ska gå över från GBL till GHB? Vet faktiskt hur det är, nån annan kanske vet bättre..
Vad händer om du dricker gobbe istället för L då??

Får man fråga varför du ens dricker L? Det är ju rätt skadligt för kroppen, när det ändå är så lätt att koka det istället.
Citera
2007-01-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Du menar att du ska gå över från GBL till GHB? Vet faktiskt hur det är, nån annan kanske vet bättre..

Får man fråga varför du ens dricker L? Det är ju rätt skadligt för kroppen, när det ändå är så lätt att koka det istället.

OT
-Tjenixen min vän! Verkligen ditt ämne D här
Jag har inte din mejl adress, har du min? Annars så får vi ta det via telefon.
Om du har kvar ditt nr? Jag har mitt kvar iaf. Har inte hunnnit punda bort D än, fast det varit nära .
/Ha D bäst Å så syns vi när vi ses...
Citera
2007-01-16, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre

På vilket sätt är det skadligt för kroppen? Frågar eftersom jag läste på en GBL sida att de va "non-toxic".
Citera
2007-01-16, 22:02
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst
På vilket sätt är det skadligt för kroppen? Frågar eftersom jag läste på en GBL sida att de va "non-toxic".
Bara för att det är giftigt betyder det inte att det skadar kroppen!
De flesta droger är ej giftiga i normala doser, men de kan fortfarande orsaka skador. Särskilt vid långvarigt bruk, missbruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in