2004-05-24, 10:45
Medlem
GBL från QC

Hur många här har beställt GBL från QC och fått igenom sitt paket? Skriv gärna även om du inte har fått ditt paket.
Citera
2004-05-29, 23:05
Bannlyst
har beställt och betalat men inte fått nått
Citera
2004-05-29, 23:15
Bannlyst
QG(qualitygrade) alltså?

pimpen: När beställde du? Hör dom inte av sig alltså?

Jag har hört att qg har blivit bustade för annan olaglig handel, men jag vet inte säkert, dom verkar dock inte svara på mail?

FAN, måste ju finnas nån gbl leverantör som är seriös och levererar...?
Citera
2004-05-30, 10:49
Medlem
De blev bustade för länge sedan, de har ändå aldrig varit speciellt pålitliga så att beställa därifrån är som att slänga pengarna i sjön i vilket fall som helst.
Citera
2004-05-30, 11:49
Medlem
LadyTeas avatar
Vad är GBL?

/
Citera
2004-05-30, 13:36
Bannlyst
Jo det var väl ett tag sen. Jasså, jag har annars bara hört bra rapporter, t.ex. att dom har skickat en ny försändelse när den andra har varit försenad.

Men är det någon som vet om någon annan leveratör så PM:a eller skriv det här.

Citat:
Ursprungligen postat av ololuiqui
De blev bustade för länge sedan, de har ändå aldrig varit speciellt pålitliga så att beställa därifrån är som att slänga pengarna i sjön i vilket fall som helst.
Citera
2004-05-30, 13:39
Bannlyst
Gammabutyrolakton, omvandlas till GHB i magsäcken och verkar som en gaba-agonist. Det är även enkelt att tillverka GHB av GBL.

Citat:
Ursprungligen postat av LadyTea
Vad är GBL?

/
Citera
2004-05-30, 13:53
Medlem
LadyTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istapp
Gammabutyrolakton, omvandlas till GHB i magsäcken och verkar som en gaba-agonist. Det är även enkelt att tillverka GHB av GBL.

I see. Tack
Citera
2004-05-31, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av istapp
Qg är som sagt osäkert.

Jag provade att beställa från qg för drygt en vecka sedan, men deras Paypal konto var stängt.
Har även försökt att maila dem ett antal ggr. via deras hemsida och till adressen knutet till deras paypal-konto utan framgång.
Så någonting är det ... Annars var ju de jäkligt bra, snabba leveranser och de skrev att det var parfym de skickade
Citera
2004-05-31, 10:53
Medlem
Jag har råkat ut för samma sak. GBL används ju innom industrin som lösningsmedel och löser upp bla. den plast som finns i pet-flaskor.
Men jag brydde mig inte om det utan drack det iaf och lever ju än idag utan några större men?
Citera
2004-05-31, 13:18
Medlem
fråga ang. GBL i rengöringsmedel

såg i affären här bredvid där jag bor att de sålde en burk med Graff-It-Off (tillverkat av Samson Enviro i danmark) som används för klottersanering, nagellacksborttagning, etc. Innehållsdeklarationen sa bara att det innehåller GBL. Är det någon som vet om detta medel innehåller några tillsatser av andra ämnen? har försökt hitta komplett produktblad till det men inte lyckats ...
Citera
2004-05-31, 16:44
Medlem
getttosmurfs avatar
Priser (när jag drack det för ett par år sen)
1dl 200-300 kr
0.5 L 800 kr
1L 1300
1L Koncentrat 3000-4500 (Späds till 4-6L beroende på vilken styrka man vill ha men oftast 1L Konc + 4 liter vatten)
Naturligtvis beror det på vem man känner osv men det här var dem standard priser som gällde då.
Dosering.
Nybörjare: 7ml (En kork)
Drack ca 3dl per dygn innan jag slutade. Har för mig att det vart lite mer än så också men är lite osäker.
Magen blir helt klart förstörd om man dricker för ofta och det psykiska beroendet är inte att leka med.
Avtändningarna är sjukt jobbiga.
Har iofs aldrig tänt av från nån längre tids opiat bruk men sköt i mig amfetamin knaprade piller m.m.
Och bland det värsta var att kliva av efter ett halvårs konstant korkande.

//Smurf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in