2012-09-24, 16:22
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Självklart är det så, kvinnor i gemen lägger mycket tid och stor omsorg på att välja just arbeten med låg lön. Är ett arbete för välbetalt så avstår de givetvis från att söka och söker ett annat, lägre betalt, istället. Självklart är det så...
Citera
2012-09-24, 23:04
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Nu är du ju bara en sk moderator... Jag håller det inte emot dig att du inte förstår..
Att jag moddar helt andra forum än detta har ingenting alls med diskussionen att göra. Sålänge jag inte utför moderatorsåtgärder är jag en användare.

Jag håller inte med LD i allt, men i vissa frågor kan hon ha en vettig och definitiv tänkvärd ståndpunkt. Det jag menar är att det finns åsikter som hon har, och som flertalet andra feminister har, som man kan att argumentera emot om man så vill, men istället huggs det på utseendet och annat irrelevant. Jag undrar varför.
Citera
2012-10-20, 22:35
Medlem
Jugdishs avatar
Haft ett litet uppehåll.... men här kommer ett tips till alla mammor...

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...t-just-nu.html
Citera
2012-10-20, 22:48
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Haft ett litet uppehåll.... men här kommer ett tips till alla mammor...

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...t-just-nu.html

Ser inga tips så du kanske kan förtydliga dig?
Citera
2012-10-21, 13:25
Bannlyst
Haha kul för grabben att läsa när han är typ 14.
Citera
2012-10-21, 14:56
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Haha kul för grabben att läsa när han är typ 14.

Finns nog saker som är ännu mindre roliga att läsa för bägge deras barn när dom blir äldre..
Citera
2012-10-21, 15:06
Medlem
LaBoums avatar
Deprimerande kvinna, väger typ 20 kg för mycket och beter sig okvinnligt åt, sådär ska inte svenska kvinnor bete sig.
Citera
2012-10-21, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Finns nog saker som är ännu mindre roliga att läsa för bägge deras barn när dom blir äldre..

Absolut men tänkte på hennes "försvarstal" när jag skrev det: http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...rkansliga.html
En 2 åring kan inte läsa men han lär bli äldre och finns det på internet så försvinner det inte för att man kanske vill det liksom.
Citera
2012-10-21, 15:39
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Absolut men tänkte på hennes "försvarstal" när jag skrev det: http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...rkansliga.html
En 2 åring kan inte läsa men han lär bli äldre och finns det på internet så försvinner det inte för att man kanske vill det liksom.

Hon är så dum ibland så det finns inte.. tror inte hon fattar hur internet funkar riktigt.
Citera
2012-10-21, 15:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hon är så dum ibland så det finns inte.. tror inte hon fattar hur internet funkar riktigt.
Eller också räknar hon med att hon får sunda ungar som är öppna för kommunikation - och inte alls blåsta saker som på fullt allvar tror att deras mamma svävat runt på rosa moln och alltid sett dem som änglar sända av gud.

Det kan ju trots allt vara bra att ge med sig en bit av verkligheten till sina barn så att de är förberedda på att föräldraskap är lite mer än rosa puffar den dagen de själva skall bli föräldrar.

Jag tror med andra ord inte alls de kommer fara ett dugg illa av hennes inlägg - vare sig nu eller i framtiden, givet att hon faktiskt förklarar vad det handlar om och inte bara slänger ut saker fristående.
Citera
2012-10-21, 16:09
Bannlyst
Citat:

Det där med avsaknad av konsekvenstänkande verkar vara någon förlossningskada som samtliga feminister lider av.

Citat:
Eller också räknar hon med att hon får sunda ungar som är öppna för kommunikation - och inte alls blåsta saker som på fullt allvar tror att deras mamma svävat runt på rosa moln och alltid sett dem som änglar sända av gud.

Det kan ju trots allt vara bra att ge med sig en bit av verkligheten till sina barn så att de är förberedda på att föräldraskap är lite mer än rosa puffar den dagen de själva skall bli föräldrar.

Jag tror med andra ord inte alls de kommer fara ett dugg illa av hennes inlägg - vare sig nu eller i framtiden, givet att hon faktiskt förklarar vad det handlar om och inte bara slänger ut saker fristående.

Är det inte en viss skillnad? Att våra päron blir förbannade på oss är vi alla medvetna om, blivit kallas as har jag dock aldrig, speciellt inte publikt inför 100k besökare eller vad hon nu har.

Detta tillsammans med hennes rubbade värderingar, den sexuella gränslöshet som hon visar upp och dessutom det faktum att hon vägrar ge barnen komplimanger ger liksom ingen bra samlad bild alls.
Detta är inte på något sätt sunt.
Senast redigerad av Burros 2012-10-21 kl. 16:16.
Citera
2012-10-21, 16:29
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:

Finns inte ett uns av sundhet i LD teorier, hennes barn är redan skadade av hennes ideer. I övrigt lägg dig inte i sånt du förstår, vilket gäller det mesta. SJAAAAAAAAS
Senast redigerad av Jugdish 2012-10-21 kl. 16:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in