2012-11-26, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Om jag hade en pojkvän som jag var väldigt kär i skulle jag kunna tänka mig att se mellan fingrarna faktiskt. Skulle vara tacksam att han stannade hos mig.

Det blir nog lätt en självuppfyllande profetia om du tänker så dock, är du bara tacksam för att folk är med dig och har så dåligt självförtroende så kommer folk att behandla dig pissigt i relationer är jag rädd.
Du kan vara ok med att han ligger med andra men inte av orsaken att du tror att han lämnar dig annars så det bara är något du får acceptera, det är en anledning som definitivt kommer att bryta ner dig.
Kvinnor är dessutom mer otrogna än män i detta landet så snacket om mäns kroniska vilja att vara otrogna är tunt, mycket tunt. Otrohet är det som sållar agnarna från vetet, antingen har du problem med din impulskontroll vilket är en defekt i hjärnan eller så har du det inte.
Citera
2012-11-26, 14:05
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Skulle du inte hellre vilja ha en pojkvän som var lika kär i dig och inte behövde andra vid sidan om?

Jo, självklart.
Citera
2012-11-26, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
. Ju mer sex han har med en tjej, desto mer vill han också ha ytterligare en tjej i samlingen.

I samlingen? Vad betyder det?

Är det vid vart tionde samlag med en tjej som man vill ha en till tjej i samlingen, eller vid hundra? Eller vid vilket antal är det det händer att man vill ha en till i "samlingen"? Vad nu samlingen betyder?
Citera
2012-11-26, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
I samlingen? Vad betyder det?

Är det vid vart tionde samlag med en tjej som man vill ha en till tjej i samlingen, eller vid hundra? Eller vid vilket antal är det det händer att man vill ha en till i "samlingen"? Vad nu samlingen betyder?

Kan ju vara lämpligt att avsluta handligen och vila sig lite, innan nästa.
Tar man hänsyn till att en ny kräver lite arbete, plus att kvinnan behöver lite tid innan hon blir för jobbig, skulle jag vilja säga att 2-3 gånger är lämpligt. Fler medför mycket problem, eftersom kvinnan undantagslöst börjar kräva monopol, hur övertydlig man än är med att hon inte kommer att få det.

Jag överdriver givetvis, men hur skall man få in lite vett i alla kvinnor som imbillar sig att männen fungerar precis som de gör?
Tycker inte alls det är lämpligt att följa sina impulser hela tiden, men en kär kvinna har inte de impulserna, så hon gör ingen uppoffring alls. Jag kan med lätthet vara kär och samtidigt tända på närapå varenda tjej jag ser.
Hur accepterad är jag i feminist-samhället då, även om jag kontrollerar mig?

Var dock lugn. Lover att jag inte är helt vanlig här, men det kan ju vara bra med lite perspektiv åt det hållet också.
Hyckleriet med för långt åt andra hållet, får ni ju dagligen.
Citera
2012-11-26, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Det blir nog lätt en självuppfyllande profetia om du tänker så dock, är du bara tacksam för att folk är med dig och har så dåligt självförtroende så kommer folk att behandla dig pissigt i relationer är jag rädd.
Du kan vara ok med att han ligger med andra men inte av orsaken att du tror att han lämnar dig annars så det bara är något du får acceptera, det är en anledning som definitivt kommer att bryta ner dig.
Kvinnor är dessutom mer otrogna än män i detta landet så snacket om mäns kroniska vilja att vara otrogna är tunt, mycket tunt. Otrohet är det som sållar agnarna från vetet, antingen har du problem med din impulskontroll vilket är en defekt i hjärnan eller så har du det inte.

De vill väl ha fler i samlingen eller hur det nu var.
Citera
2012-11-26, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du menar skulle alla kvinnor förstå dig?

Du kan inte tänka dig att det är tvärtom också, att om du inte tog dig rätten att bestämma vad alla kvinnor tycker och känner så skulle sådana här diskussioner inte uppstå..

Stämmer inte. Har en del kompisar med precis samma problem. T o m om man bokstavligen visar att man har sex med andra, så förstår de inte. De blir lätt förstörda, men vill fortfarande skaffa monopol. Vad göra?

"Hej då" såklart, men hur ärlig man än är så är man givetvis en skitstövel, inte sant?
Feminsm i ett nötskal. Man får inte vara den man är!
Vill man bara ha sex som man, så är man en skitstövel, eller sinnes-sjuk.
Senast redigerad av ManManne 2012-11-26 kl. 16:32.
Citera
2012-11-26, 16:38
Medlem
Citat:
Stämmer inte. Har en del kompisar med precis samma problem. T o m om man bokstavligen visar att man har sex med andra, så förstår de inte. De blir lätt förstörda, men vill fortfarande skaffa monopol. Vad göra?

"Hej då" såklart, men hur ärlig man än är så är man givetvis en skitstövel, inte sant?
Feminsm i ett nötskal. Man får inte vara den man är!
Vill man bara ha sex som man, så är man en skitstövel, eller sinnes-sjuk.

Män som bara vill ha sex ses som sinnes-sjuka och kvinnor ses som slampor. Överhuvudtaget så ser väl folk ner på folk som är alltför lösaktiga.
Citera
2012-11-26, 16:42
Medlem
Citat:
De vill väl ha fler i samlingen eller hur det nu var.

En kvinna som vill uppgradera sin man, är hur oärlig som helst, men visst. Finns säkert anledningar till det.
Om det misslyckas vill hon ju stanna kvar...
Citera
2012-11-26, 16:52
Medlem
Citat:
Män som bara vill ha sex ses som sinnes-sjuka och kvinnor ses som slampor. Överhuvudtaget så ser väl folk ner på folk som är alltför lösaktiga.

Jo, är kanske bra för en fungerande helhet. Imbillar mig dock, att vissa skillnader kan vara bra att inse, istället för att bara utgå ifrån sig själv hela tiden.
Citera
2012-11-26, 16:54
Medlem
Citat:
Jo, är kanske bra för en fungerande helhet. Imbillar mig dock, att vissa skillnader kan vara bra att inse, istället för att bara utgå ifrån sig själv hela tiden.

Det torde väl alla hålla med om. Finns väl knappast någon som reagerar och tycker som en själv på alla sätt, oavsett vilket kön man har.
Citera
2012-11-26, 17:01
Medlem
Citat:

Förutsatt att slampan fungerar som mannen (vilket hon helt djävla självklart inte gör), är väl beskrivningen till fördel för henne. Fler män har sex med henne, och ingen vill ha ett förhållande.

Perfekt!!!

Vad är fördelen med att ses som sinnes-sjuk?
Senast redigerad av ManManne 2012-11-26 kl. 17:04.
Citera
2012-11-26, 17:03
Medlem
Citat:
Förutsatt att slampan fungerar som mannen, är väl beskrivningen till fördel för henne. Fler män har sex med henne, och ingen vill ha ett förhållande.

Perfekt!!!

Vad är fördelen med att ses som sinnes-sjuk?

Kan det väl vara för den som är det och söker en jämlike!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in