Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-13, 17:31
  #1021
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfektionist
Lady Dahmer behöver fan vård. Vem döper sin dotter till "ninja"?
Hur kan det ens vara lagligt.
Det är bara skrika könsneutralt, feminism och kvinnohat , så är det mesta tillåtet.
Citera
2012-08-13, 18:04
  #1022
Medlem
Perfektionists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Det är bara skrika könsneutralt, feminism och kvinnohat , så är det mesta tillåtet.
Så är namn som Samuraj lagligt med??????
Citera
2012-08-13, 19:39
  #1023
Medlem
SMBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfektionist
Så är namn som Samuraj lagligt med??????

Var ju för en massa år sedan nu där ungarna hette Blåbär och Lingon. Eller minns jag fel, det kanske var så att de inte fick heta så. Hursomhelst så finns det ett regelverk, och det lär ju luckras upp allt mer ju mer PK det är att vara könsneutral.

Jag kommer döpa min son till Hammare och min dotter till Brödkavel.
Citera
2012-08-13, 20:31
  #1024
Medlem
Perfektionists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMBH
Var ju för en massa år sedan nu där ungarna hette Blåbär och Lingon. Eller minns jag fel, det kanske var så att de inte fick heta så. Hursomhelst så finns det ett regelverk, och det lär ju luckras upp allt mer ju mer PK det är att vara könsneutral.

Jag kommer döpa min son till Hammare och min dotter till Brödkavel.

hahahaha bra där
Citera
2012-08-13, 22:32
  #1025
Medlem
Jugdishs avatar
http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...-sekundar.html

Fullkomligt sjukt inlägg av LD.
Citera
2012-08-14, 01:34
  #1026
Medlem
Perfektionists avatar
Försöker hon vara ironisk och provocerande? Eller menar hon på fullt allvar att barn som tvingas borsta tänderna anser att deras rättigheter tas ifrån dem och att pappa då även kan knulla dem?

Vaccin är övergrepp???

Vad säger tokkärringen.
Min fd lärare var paralyserad i bena för hon fick aldrig vaccin mot Polio som barn.
Förstår inte den vänstervridna fittan allvar i att jämföra vaccin med övergrepp och att förneka barnen deras skydd?
__________________
Senast redigerad av Perfektionist 2012-08-14 kl. 01:38.
Citera
2012-08-14, 08:14
  #1027
Medlem
blowns avatar
Ingen kan vara så här korkad, och jag förutsätter att hon trollar för att få läsare.

Vad agendan är bakom trollandet är emellertid fullständigt irrelevant. Det finns så mycket förvirrade människor där ute som går på sånt här dravel och från nu säkert likställer tandborstning med pedofil våldtäkt.

Usch, hemska människa.
Citera
2012-08-14, 11:15
  #1028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Ingen kan vara så här korkad, och jag förutsätter att hon trollar för att få läsare.

Vad agendan är bakom trollandet är emellertid fullständigt irrelevant. Det finns så mycket förvirrade människor där ute som går på sånt här dravel och från nu säkert likställer tandborstning med pedofil våldtäkt.

Usch, hemska människa.

Nu är det förvisso inte inte tandborstning per se hon likställer med pedofila övergrepp, eller hur? Tillspetsat, visst. Men var går egentligen gränsen för självbestämmandet över den egna kroppen?

Och i övrigt är tvångsvaccinering och gemene mans (så även min) blinda tilltro till de statliga vaccineringsprogrammen intressanta föremål för diskussion.
Citera
2012-08-14, 11:26
  #1029
Medlem
Perfektionists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Nu är det förvisso inte inte tandborstning per se hon likställer med pedofila övergrepp, eller hur? Tillspetsat, visst. Men var går egentligen gränsen för självbestämmandet över den egna kroppen?

Och i övrigt är tvångsvaccinering och gemene mans (så även min) blinda tilltro till de statliga vaccineringsprogrammen intressanta föremål för diskussion.
Ja för staten vill försjuka dig och vaccinet är livsfarligt, mm jo tjenare.
Därför läkarna själva tar det, bra logik där!


Att säga nej till borsta tänderna är ingen jävla rättighet.
gäller detsamma tvätta händerna? ska en 5 årig aldrig behöva bada/duscha om den isåfall inte vill det? Förstår en 5årig att hål i tänderna och smuts genrerar skadliga bakterier?
Ska ett barn få äta godis varje dag med?

Sedan att hon pratar om "pappa" som våldtäktsman är ju typiskt en feministfitta.
Min mamma var den enda som såg mig naken som barn, hon var den som duscha mig, betyder det att min mamma var en pedofil i smyg?
Jag tror faktsikt de flesta har mammor som gör sådant.

Hon har ingen vass tunga eller intellektuella förmågor - hon döpte sin dotter till ninja och gör inget produktivt av sitt liv förutom att fördöma män och mansroller.
Jag menar, vad är nästa blogginlägg - vad gör män och pojkar på badhuset i bastun?
__________________
Senast redigerad av Perfektionist 2012-08-14 kl. 11:28.
Citera
2012-08-14, 11:30
  #1030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfektionist
Ja för staten vill försjuka dig och vaccinet är livsfarligt, mm jo tjenare.
Därför läkarna själva tar det, bra logik där!


Att säga nej till borsta tänderna är ingen jävla rättighet.
gäller detsamma tvätta händerna? ska en 5 årig aldrig behöva bada/duscha om den isåfall inte vill det? Förstår en 5årig att hål i tänderna och smuts genrerar skadliga bakterier?
Ska ett barn få äta godis varje dag med?

Sedan att hon pratar om "pappa" som våldtäktsman är ju typiskt en feministfitta.
Min mamma var den enda som såg mig naken som barn, hon var den som duscha mig, betyder det att min mamma var en pedofil i smyg?
Jag tror faktsikt de flesta har mammor som gör sådant.

Hon har ingen vass tunga eller intellektuella förmågor - hon döpte sin dotter till ninja och gör inget produktivt av sitt liv förutom att fördöma män och mansroller.
Jag menar, vad är nästa blogginlägg - vad gör män och pojkar på badhuset i bastun?

Det här blev visst allt för abstrakt och svårgreppbart för dig.
Citera
2012-08-14, 11:39
  #1031
Medlem
Perfektionists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Det här blev visst allt för abstrakt och svårgreppbart för dig.

Säger personen som ser konspiration i vaccin. Du, likt alla andra galningar, är inte lönt att diskutera med.
Citera
2012-08-14, 11:43
  #1032
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Nu är det förvisso inte inte tandborstning per se hon likställer med pedofila övergrepp, eller hur? Tillspetsat, visst. Men var går egentligen gränsen för självbestämmandet över den egna kroppen?

Och i övrigt är tvångsvaccinering och gemene mans (så även min) blinda tilltro till de statliga vaccineringsprogrammen intressanta föremål för diskussion.

Du har rätt, hon vill göra gällande att en flicka inte ser någon större skillnad på om någon tvingar en tandborste eller en kuk i munnen på henne. Gränsen kan man ganska lätt konstatera gå en bra bit ifrån bägge dessa exempel, men visst, det är väl en intressant frågeställning.

Håller med om att det i Sverige råder en stor övertro på statens förmåga. Vaccinet mot svininfluensan var inte tillräckligt provat, och andra länder valde att inte använda det. Den informationen tog jag till mig, och så borde alla andra gjort också tycker jag. Bara för att det är staten som rekommenderar någonting så behöver man ju inte stämpla ut hjärnan! Att sedan en klick konspiratoriska hysterikor som Dahmer tar detta som gällande för alla vaccin är beklagligt, inte minst för hennes barn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback