2012-11-20, 21:53
Medlem
Cherrykills avatar
Hur kommer det sig att hennes hälsning till FB inte hittat till denna tråd än?

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...flashback.html

Här är den iallafall och den är fan ta mig genialisk. Övervägde att ens posta den eftersom jag redan vet hur hjärndöda reaktionerna kommer att bli men den kommer ju hamna här i slutändan iallafall.
Citera
2012-11-20, 22:14
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill

Här är den iallafall och den är fan ta mig genialisk. Övervägde att ens posta den eftersom jag redan vet hur hjärndöda reaktionerna kommer att bli men den kommer ju hamna här i slutändan iallafall.

Twittersökte på ''flashback'' och den där bilden dök upp.
Vad fan ska man säga liksom? Folk gör verkligen vad som helst för att få 15sek i rampljuset nu för tiden. Vänsterpack...
Citera
2012-11-20, 23:14
Medlem
Missyperfects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Hoppas inte Carola tar åt sig bara. Jag tycker iallafall du är skitgrym, en av de bästa sångerskorna i Sverige. Om du ser detta Carola!!!

Nej, Carola är så jävla blåst så det finns inte ord för det!
Citera
2012-11-20, 23:17
Medlem
FJLGs avatar
Citat:

På vilket sätt är den genialisk? Utveckla gärna.
Citera
2012-11-20, 23:18
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missyperfect
Nej, Carola är så jävla blåst så det finns inte ord för det!

Det är möjlgt att hon är. Kan inte uttala mig om hennes intelligens eller hur hon är privat.
Jag syftade helt enkelt på henne som sångerska då jag tycker hon har en fantastisk röst.
Citera
2012-11-21, 00:20
Medlem
Highway101s avatar
Citat:

Är det jag som inte har någon koll på den kvinnliga anatomin eller är hon väldigt framåtmusad?
Citera
2012-11-21, 00:27
Medlem
Citat:

Haha, ja jäklar! Men inte kan väl Flashback kan ha något emot detta, mycket kvinnligare än så här blir det knappast och det är ju vad de säger sig ha saknat hos Lady Dahmer hela tiden...
Citera
2012-11-21, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highway101
Är det jag som inte har någon koll på den kvinnliga anatomin eller är hon väldigt framåtmusad?

Det kan man icke dra någon slutsats om, då det hänger helt på hur bindan har suttit placerad!
Citera
2012-11-21, 01:00
Kollade hennes blogg och jag håller nog inte med om nåt hon säger, men kunde faktiskt inte bry mig mindre i hur random feminister väljer att se ut. Inte direkt så att alla tjejer skiter i det feminina bara för att de gör det. I vilket fall får hon väl tacka FB för uppmärksamheten.
Citera
2012-11-21, 12:37
Medlem
slemwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
På vilket sätt är den genialisk? Utveckla gärna.

Tycker även att det är genialiskt.

Alternativ 1. Folk börjar gnälla över bilden här på FB och skriva grejer om LD. Win för LD, hon kan konstatera att folket på FB är dumma i huvudet.

Alternativ 2. Ingen bryr sig direkt om hennes inlägg och det skapar inte direkt någon debatt. Win för LD då hon kan skriva att nu tystade jag allt de där jävlarna på FB.

Win - Win helt enkelt.
Citera
2012-11-21, 13:14
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemwalker
Tycker även att det är genialiskt.

Alternativ 1. Folk börjar gnälla över bilden här på FB och skriva grejer om LD. Win för LD, hon kan konstatera att folket på FB är dumma i huvudet.

Alternativ 2. Ingen bryr sig direkt om hennes inlägg och det skapar inte direkt någon debatt. Win för LD då hon kan skriva att nu tystade jag allt de där jävlarna på FB.

Win - Win helt enkelt.

Själv blir jag inte provocerad.
Är själv kvinna och har sett en hel del blodiga bindor de senaste elva åren.
Tycker mest att det är ett barnsligt sätt för en vuxen kvinna att försöka få uppmärksamhet.
Citera
2012-11-21, 13:31
Medlem
Milizers avatar
Nu är hon på Radio1 med Cissi Wallin. Hon får den uppmärksamhet som hon är ute efter. Vad ska hon göra nästa gång? Lägga ut bilder på sina bajskorvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in