30 046 besökare online
857 020 medlemmar • 45 821 327 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Feminism och jämställdhet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
weazl30
Medlem
Jag har själv diskuterat på Flashback med detta sliddjur och kan bara instämma med att hon är usch.
I min värld borde feminism vara något som står för det kvinnliga i livet.
Jag tycker det är äckligt med tjejer som har håriga ben eller hår under armarna. En kvinna i min mening skall vara ren och fräsch. Kvinnligt står för enlighet och ordning. De föder ju trots allt våra barn!

Fattar inte varför man inte kan låta manliga saker vara manliga? Och de säger att de vill ha jämställt , men lik förbannat ska vi betala, vi ska bära, vi ska ha körkort, vi ska kunna renovera, vi ska ta konflikterna, vi ska jobba hårdare va fan skärp er nu.

Sen att lady Dahmer är småbarnsförälder och brevväxlar med seriemördare är bara så fel. Att ta ett nick från en man som ätit upp andra män?? Om hon inte gillar män varför har hon då låtit en man penetrera henne och fött hans barn??

Feminism är likaställt med AFA tycker jag! Bara problem

Fast samtidigt behöver vi feminism för vi måste få någonting att bli upprörda över allt annat löser sig ju!!
Senast redigerad av weazl30 2012-06-21 kl. 20:35. Anledning: Ändring

Jugdish
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Jag tycker att hon är sexig.
Såklart du gör lillen.

Micro113 skall bannas på livstid.
Fanny Åström anklagar Leif Silbersky att vara en våldtäktsman.
http://tinypic.com/view.php?pic=2i95...5#.UlBp7yJvlow

Jugdish
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weazl30
Jag har själv diskuterat på Flashback med detta sliddjur och kan bara instämma med att hon är usch.
I min värld borde feminism vara något som står för det kvinnliga i livet.
Jag tycker det är äckligt med tjejer som har håriga ben eller hår under armarna. En kvinna i min mening skall vara ren och fräsch. Kvinnligt står för enlighet och ordning. De föder ju trots allt våra barn!

Fattar inte varför man inte kan låta manliga saker vara manliga? Och de säger att de vill ha jämställt , men lik förbannat ska vi betala, vi ska bära, vi ska ha körkort, vi ska kunna renovera, vi ska ta konflikterna, vi ska jobba hårdare va fan skärp er nu.

Sen att lady Dahmer är småbarnsförälder och brevväxlar med seriemördare är bara så fel. Att ta ett nick från en man som ätit upp andra män?? Om hon inte gillar män varför har hon då låtit en man penetrera henne och fött hans barn??

Feminism är likaställt med AFA tycker jag! Bara problem

Fast samtidigt behöver vi feminism för vi måste få någonting att bli upprörda över allt annat löser sig ju!!
Där sa du nåt jag inte tänkt på, att feminism är likställt AFA....

weazl30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Där sa du nåt jag inte tänkt på, att feminism är likställt AFA....

Tänk dig AFA får nästan alltid positiv press om nazister hade startat upplopp och abnormast olagliga demonstrationer elle manifestationer då blir det ett jävla liv men om AFA spöar, kastar molitov cocktails eller hindrar en människa från att nyttja sin yttrandefrihet så händer eller skrivs det kanske notis. Finish funkar likadant. " å Gud vad hon är modig som inte rakar sig" feminister får beröm för vad de än gör. Bränn upp 100 000 kr! Häftigt vilken bra grej. Tvinga mannen att vara hemma. Låt mannen bära men du ska handla osv osv..

Fast återigen tänk vad tråkig världen skulle vara utan Feminister, vad skulle vi då skratta åt.

Nej kvinnor ta er i kragen och tänk positivt allt löser sig och om det inte gör det vänd dig till din man så fixar vi det !

William Haines
Moderator
William Hainess avatar
Jag tycker rätt synd om henne.

Det måste vara jobbigt att leva mot självuppfattade regler.
I don't know. Say anything you like, but don't say I love to work. That sounds like Mary Pickford, that prissy bitch. Just say I like to pinch babies and twist their legs. And get drunk. - Mabel Normand
Senast redigerad av William Haines 2012-06-21 kl. 22:28.

Jugdish
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag tycker rätt synd om henne.

Det måste vara jobbigt att leva mot självuppfattade regler.
Tvärtom, hon klarar inte av ett vanligt liv och lever efter sina egna regler, mycket enklare då man vet med sig att man innerst inne har fel om precis allt. Samma sak varför sliddjuret måste hacka ner på alla andra som inte håller med henne. Hon kallar folk dumma i huvudet till höger och vänster. Enligt sliddjuret själv har alla som är hen motståndare lägre iq. Allt står på hennes blogg.

siister
Medlem
siisters avatar
https://www.flashback.org/sp27876124

"Svenska män: ett utdöende släkte av ädla vikingar vars främsta sysselsättning numera består i att vara så jävla kränkta som det över huvud taget är möjligt av diverse feminister, kvinnor, muslimer och politiker."

TheLucky
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Tvärtom, hon klarar inte av ett vanligt liv och lever efter sina egna regler, mycket enklare då man vet med sig att man innerst inne har fel om precis allt. Samma sak varför sliddjuret måste hacka ner på alla andra som inte håller med henne. Hon kallar folk dumma i huvudet till höger och vänster. Enligt sliddjuret själv har alla som är hen motståndare lägre iq. Allt står på hennes blogg.

Jovisst! Min erfarenhet är att sådana här dårar lever i misär och mår piss. Det styrs av en okontrollerad kaotisk inre drift som gör att de inte klarar av vanliga relationer med vänner och partners. Det är det som hennes blogg egentligen handlar om fast hon skriver om helt annat.

Nehtilea.
Medlem
Nehtilea.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weazl30

Se till att raka dig i röven och kom tillbaks. Jag gillar mina män rakade och rena.

Möjligtvis glömt att vi är släkt med apor?
Senast redigerad av Nehtilea. 2012-06-23 kl. 18:58.

DevilGrotesc
Medlem
DevilGrotescs avatar
Wow.. just wow.

Philleman
Medlem
Phillemans avatar
edit: nej.. bara nej

SleighBells
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Varför bry sig? Är kvinnan tokig så är hon.

Jag läste enbart den sida du TS länkade till då jag generellt avskyr alla personliga bloggar, och tyckte hon verkade rätt skön. Inte direkt min typ men det finns säkert någon därute som gillar sina kvinnor lite barskare

Svara på ämne
Topp Dela »