2012-07-22, 11:18
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldrigihelvete
Tack för varningen ....
Topic.denna kvinna får inte kan inte vara den typiska feministen då.......är undergången nära
Då får du nog bereda dig på undergången....tyvärr..
Citera
2012-07-22, 14:53
Medlem
Om man läser de senaste inläggen på bloggen så är hon bara ute efter att provocera. Hon börjar mer likna ett troll som endast är ute efter uppmärksamhet.
Citera
2012-07-22, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Copoo
Om man läser de senaste inläggen på bloggen så är hon bara ute efter att provocera. Hon börjar mer likna ett troll som endast är ute efter uppmärksamhet.

I såna fall får man gratulera, hon har ju lyckats riktigt bra. Hon har uppenbarligen en trogen publik som både lusläser texterna och studerar bilderna noga och sen får andra att göra detsamma via inlägg här. Det har väl knappt gått en enda dag utan att den här tråden är aktuell?
Citera
2012-07-22, 15:04
Medlem
Mandi74s avatar
Det roligaste eller mest tragiska med denna tråden är att ni "haters" är med och försörjer denna kvinna och hennes barn.
Citera
2012-07-22, 15:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Provocera? Vem vill hon provocera menar du?

Det här inlägget är ju till exempel jäkligt bra;
http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...e-valdtar.html

Väldigt sant och väldigt tänkvärt ..
Citera
2012-07-22, 15:12
Medlem
vonCaesars avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
I såna fall får man gratulera, hon har ju lyckats riktigt bra. Hon har uppenbarligen en trogen publik som både lusläser texterna och studerar bilderna noga och sen får andra att göra detsamma via inlägg här. Det har väl knappt gått en enda dag utan att den här tråden är aktuell?

Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Det roligaste eller mest tragiska med denna tråden är att ni "haters" är med och försörjer denna kvinna och hennes barn.

Håller med de ovan citerade. Det är Dahmers "motståndare" i den här tråden som gett henne mer exponering, enligt principen "all publicitet är bra publicitet". Skärp er.

Jag fattar inte ens varför tråden ens finns, den känns som ett dåligt personangrepp. Skulle jag varit mod i den här sektionen skulle den vara låst vid det här laget, det har inte varit någon relevant diskussion på tiotals sidor nu.
Citera
2012-07-22, 15:17
Medlem
FJLGs avatar
Det är inte friskt att ha ett sånt manshat som hon har. Vad hon behöver är terapi!
Citera
2012-07-22, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Provocera? Vem vill hon provocera menar du?

Det här inlägget är ju till exempel jäkligt bra;
http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...e-valdtar.html

Väldigt sant och väldigt tänkvärt ..

Vad är väldigt sant och tänkvärt?
Citera
2012-07-22, 16:42
Medlem
Citat:
Vad är väldigt sant och tänkvärt?

Håller med om att det var tänkvärt då man fick en ganska bra bild av hur hennes hjärna fungerar, måste vara jobbigt att bära på allt det där hatet. Skulle kännas väldigt sorgligt om jag kände något generellt kvinnohat och gick runt att tänkte om alla kvinnor, även de som står mig nära att "någonstans inne så bor det en äcklig jävla fitta i dig också"

Men om man tycker att det är ett utslag av kvinnoförakt för att man tycker det är mysigt med kvinnor i fina klänningar så känns det lite som man har mycket att leva upp till?
Citera
2012-07-22, 16:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Håller med om att det var tänkvärt då man fick en ganska bra bild av hur hennes hjärna fungerar, måste vara jobbigt att bära på allt det där hatet. Skulle kännas väldigt sorgligt om jag kände något generellt kvinnohat och gick runt att tänkte om alla kvinnor, även de som står mig nära att "någonstans inne så bor det en äcklig jävla fitta i dig också"

Men om man tycker att det är ett utslag av kvinnoförakt för att man tycker det är mysigt med kvinnor i fina klänningar så känns det lite som man har mycket att leva upp till?

Är det det här manshatet du talar om?

Citat:
jag ser det i mig själv när jag väljer kassan där killen står för att han alltid är snabbare

Man kan ju läsa hur snävt och selektiv man vill givetvis, eller också kan välja att faktiskt försöka se vad den andra talar om...
Citera
2012-07-22, 17:10
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Är det det här manshatet du talar om?

Man kan ju läsa hur snävt och selektiv man vill givetvis, eller också kan välja att faktiskt försöka se vad den andra talar om...
Jag har sagt till dig förr....Kom tillbaka när du ha nåt vettigt att säga.
Citera
2012-07-22, 17:12
Medlem
Jugdishs avatar
Denna tråden skapade jag av en enda anledning. Att föra ut LD och hennes sjuka budskap, responsen har blivit sjukt mycket mer än jag trodde. Trodde att denna tråden skulle låsas rätt snabbt. Men det jag ser här är att vi är fler som tycker hon är sjuk, än de som håller med henne. Dessutom tror jag att de som håller med henne gör det bara för att.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in