2012-07-17, 19:21
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Haha men är du ett troll eller? Hoppas nästan det för din egen skull för annars är du ju sällsynt svagbegåvad.
Ingen omdefinierar något ords betydelse det är bara du som inte förstår ordet i fråga, man behöver alltså inte fysiskt göra något för att det ska klassas som hyckleri...Jösses.
Nej jag utvecklande dom för att göra dom lättare för dig att förstå men även det gick rakt över ditt lilla huvud.
Ingen omdefinierar något ords betydelse det är bara du som inte förstår ordet i fråga, man behöver alltså inte fysiskt göra något för att det ska klassas som hyckleri...Jösses.
Nej jag utvecklande dom för att göra dom lättare för dig att förstå men även det gick rakt över ditt lilla huvud.

Du är så jävla korkad att det fan inte värt att fortsätta diskussionen med dig. Den raka definitionen av hycklare är och kommer alltid vara en person som inte lever som hon lär. det ÄR definitionen. Det är DU som varken förstår ord som hycklare och populistisk och om du inte greppar sådana elementära saker som ordsbegrepp är det inte värt att fortsätta förklara.
nej du har inte förtydligat ett ändå skit det ända du gör är att ändra premisser och det vet du fan om. Det börjar med att jag förklarar hur det ser ut för skribenter runt om, de kan inte hållas ansvariga för vad förlaget (den som står för publiceringen av det som skribenten skriver) väljer att i andra hänseenden stödja. Jag drog parallellen till författare eftersom tjänar pengar på samma sätt (besök på bloggen likställer jag här med köp av bok). Men gud förbjude att LD skulle vara något annat än en hycklare så därför ändrar du konsekvent premisserna för andra skribenter än författare så att författarna inte ska ställas till svars för vad förlaget gör med bloggarna ska. Det min herre, gör dig till en inkonsekvent liten fitta. Slå upp ordet.
Tack för mig