2012-07-17, 19:21
Medlem
miLLuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Haha men är du ett troll eller? Hoppas nästan det för din egen skull för annars är du ju sällsynt svagbegåvad.
Ingen omdefinierar något ords betydelse det är bara du som inte förstår ordet i fråga, man behöver alltså inte fysiskt göra något för att det ska klassas som hyckleri...Jösses.
Nej jag utvecklande dom för att göra dom lättare för dig att förstå men även det gick rakt över ditt lilla huvud.

Du är så jävla korkad att det fan inte värt att fortsätta diskussionen med dig. Den raka definitionen av hycklare är och kommer alltid vara en person som inte lever som hon lär. det ÄR definitionen. Det är DU som varken förstår ord som hycklare och populistisk och om du inte greppar sådana elementära saker som ordsbegrepp är det inte värt att fortsätta förklara.

nej du har inte förtydligat ett ändå skit det ända du gör är att ändra premisser och det vet du fan om. Det börjar med att jag förklarar hur det ser ut för skribenter runt om, de kan inte hållas ansvariga för vad förlaget (den som står för publiceringen av det som skribenten skriver) väljer att i andra hänseenden stödja. Jag drog parallellen till författare eftersom tjänar pengar på samma sätt (besök på bloggen likställer jag här med köp av bok). Men gud förbjude att LD skulle vara något annat än en hycklare så därför ändrar du konsekvent premisserna för andra skribenter än författare så att författarna inte ska ställas till svars för vad förlaget gör med bloggarna ska. Det min herre, gör dig till en inkonsekvent liten fitta. Slå upp ordet.

Tack för mig
Citera
2012-07-17, 19:25
Medlem
miLLuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Tro eller livsstil... Välj vilket du tycker feminismen går under.

Ideologi kanske?
Citera
2012-07-17, 21:21
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miLLus
Ideologi kanske?

Eller en sjukdom måhända?

Vore intressant att veta hur många av dessa rabiatfeminister, såsom LD, som lider av Boarderline eller motsvarande.....
Citera
2012-07-17, 22:43
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Eller en sjukdom måhända?

Vore intressant att veta hur många av dessa rabiatfeminister, såsom LD, som lider av Boarderline eller motsvarande.....
Samtliga märker du väl... LD är dessutom psykopat...
Citera
2012-07-17, 22:45
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Du är så jävla korkad att det fan inte värt att fortsätta diskussionen med dig. Den raka definitionen av hycklare är och kommer alltid vara en person som inte lever som hon lär. det ÄR definitionen. Det är DU som varken förstår ord som hycklare och populistisk och om du inte greppar sådana elementära saker som ordsbegrepp är det inte värt att fortsätta förklara.

nej du har inte förtydligat ett ändå skit det ända du gör är att ändra premisser och det vet du fan om. Det börjar med att jag förklarar hur det ser ut för skribenter runt om, de kan inte hållas ansvariga för vad förlaget (den som står för publiceringen av det som skribenten skriver) väljer att i andra hänseenden stödja. Jag drog parallellen till författare eftersom tjänar pengar på samma sätt (besök på bloggen likställer jag här med köp av bok). Men gud förbjude att LD skulle vara något annat än en hycklare så därför ändrar du konsekvent premisserna för andra skribenter än författare så att författarna inte ska ställas till svars för vad förlaget gör med bloggarna ska. Det min herre, gör dig till en inkonsekvent liten fitta. Slå upp ordet.

Tack för mig
Lägg ner din dumme fan, du gör bara bort dig....
Citera
2012-07-18, 09:26
Bannlyst
Citat:

Tack för mig

Haha, trodde inte du skulle våga dig tillbaka dagssländan.
Man behöver inte göra något fysiskt för att vara en hycklare, det är detta du verkar ha väldans svårt för att förstå, att inte leva som man lär säger du, aha du menar ungefär exakt som LD då och det vi talat om dom sista sidorna?
Du vet ibland är det bäst att bara göra en pudel om man inte vet vad fan man snackar om.

Nej vad jag gjorde var att jag drog exemplet längre och försökte vara mer pedagogisk men det gick ändå inte ända upp för dig.
Säger man sig hata något för att senare göra reklam för det är man en hycklare, säger man sig hata något och sedan tjänar pengar på det är man en hycklare. Mer än så finns inte att säga.

Hej då dagsslända, ut och klipp gräset med dig nu.
Citera
2012-07-18, 18:38
Medlem
Hoppas dina barn blir kulturberikade i framtiden Dahmer.
Citera
2012-07-18, 18:55
Medlem
Intelligenss avatar
Citat:
På vilket sätt är han det? Utveckla gärna...

Han var tillsammans med två tjejkompisar (dock inte samtidigt) till mig när vi var yngre och han behandlade verkligen inte någon av de på ett bra sätt
Citera
2012-07-18, 22:37
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adde933
Hoppas dina barn blir kulturberikade i framtiden Dahmer.

Ja, det där är faktiskt ganska allvarligt.

Inte för att jag har följt hennes blogg, men enligt en bekant som varit inne och läst så har LD tydligen informerat världen om att hon INTE berömmer sina barn.

Jaha, tänker jag. Detta innebär då att de troligen kommer att ha självförtroende modell/PISS när de går ut i tonårslivet/vuxenlivet. ...

Blir de då, med de förutsättningarna, "kulturberikade" så lär de ju inte klara av det så bra mentalt..

Frågan blir då: hispan eller bårhuset?

Jag mår illa av den här kvinnan.
Citera
2012-07-19, 08:42
Medlem
Jugdishs avatar
NOTE: Ät aldrig frukost samtidigt som du tittar in på LD bloggen....

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...-pattarna.html
Citera
2012-07-21, 12:20
Medlem
FJLGs avatar
Lady Dahmer är en dålig förebild för sina barn.
Citera
2012-07-21, 13:20
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
NOTE: Ät aldrig frukost samtidigt som du tittar in på LD bloggen....

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...-pattarna.html

Tack för varningen ....
Topic.denna kvinna får inte kan inte vara den typiska feministen då.......är undergången nära
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in