Resultat: .
0%
röster
2012-06-17, 13:54
Medlem
therifs avatar
Moritz Stoppelkamp är klar för 1860 München som därmed fortsätter förstärka sitt mittfält. 1860 har sannerligen gjort några intressanta värvningar såhär långt. Två mittfältare och två backar där Grzegorz Wojtkowiak från Lech Poznan ännu är den värvningen jag kommer hålla extra koll på när säsongen drar igång igen.

Dessutom är Gebre Selassie aktuell för Werder Bremen, har dock ingen aning om någon tagit upp det tidigare i denna tråden eller om det verkligen är någon större nyhet. Har lirar i skrivande stund för Tjeckiens landslag som är vidare till kvarsfinal i Grupp A. Selassie har spelat tre matcher för landslaget och stått för en assist under EM. Ingen dålig förstärkning av Werder om försvararen nu skriver på.

Annars händer inte så mycket på transfermarknaden just nu. Under större mästerskap svarar de flesta övergångsaktuella att de ska se över befintliga bud efter turneringen.
Citera
2012-06-17, 14:13
Bannlyst
Minns hur folk propagerade för Götze istället för Özil i landslaget. De orden har ni väl fått äta upp, hoppas jag.

Jag tror inte Götze fixar en plats i landslaget på många år, om nu inte Özil svajar eller liknande.
Citera
2012-06-17, 14:53
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calcitugg
Minns hur folk propagerade för Götze istället för Özil i landslaget. De orden har ni väl fått äta upp, hoppas jag.

Jag tror inte Götze fixar en plats i landslaget på många år, om nu inte Özil svajar eller liknande.

?? Det har jag aldrig hört..Dom konkurrrerar inte med varann direkt..och Özil har varit given i några år nu som "tia". Götze kan spela både till höger och vänster.
Citera
2012-06-17, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calcitugg

I Marios försvar har han varit skadad nästan hela vårsäsongen. Om han var i form hade han antagligen fått mer speltid. En startspelare för landslaget är han inte dock, vare sig i form eller inte.
Citera
2012-06-17, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
?? Det har jag aldrig hört..Dom konkurrrerar inte med varann direkt..och Özil har varit given i några år nu som "tia". Götze kan spela både till höger och vänster.
Götze är bäst på Özils position och de två borde således konkurrera med varandra. I landslaget föredrar jag Reus, Schürrle och Müller över Götze som kantspelare, så där ska Götze inte få lira tycker jag.
Citera
2012-06-17, 15:24
Medlem
motvalls avatar
Angående högerback i kväll, ni tror inte att Löw flyttar över Lahm dit och tar in Schmelzer på vänster sida? Detta är egentligen det mest logiska.
Citera
2012-06-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Angående högerback i kväll, ni tror inte att Löw flyttar över Lahm dit och tar in Schmelzer på vänster sida? Detta är egentligen det mest logiska.
Schmelzer har inget i landslaget att göra. Hoppas verkligen Löw spelar Bender eller Höwedes på högerkanten istället.
Citera
2012-06-17, 16:39
Medlem
marc0p0l0s avatar
http://scheissfussball.de/12061500.html

Super-Mario!
Citera
2012-06-17, 16:40
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.brockheim
Schmelzer har inget i landslaget att göra. Hoppas verkligen Löw spelar Bender eller Höwedes på högerkanten istället.

Jag har egentligen samma åsikt som dig, men varför skulle Schmelzer ens tas med i truppen om han inte kan användas?
Citera
2012-06-17, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Jag har egentligen samma åsikt som dig, men varför skulle Schmelzer ens tas med i truppen om han inte kan användas?
För att han är bra i ligan och har potential att vara lika bra i landslaget. Sen är det ju en annan sak att praktisera det..
Citera
2012-06-17, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Vad babblar du om? Götze är en offensiv mittfältare precis som Özil och båda konkurrerar om samma position. Som tränare hade jag aldrig valt Götze före en naturligt kantspelare som Reus eller Schurrle. De är en helt annan sak att spela i landslaget än i sitt klubblag, och som vi alla vet har spelare från Dortmund inte fått ut sitt kunnande då man har liten erfarenhet av internationellt motstånd.

Om jag inte minns fel så var det just du som ville se Götze istället för Özil i landslaget.

Förövrigt måste Löw börja agera. Podolski har sett otroligt kantig ut men jag antar att tryggheten kommer först. Hoppas Reus får chansen...
Citera
2012-06-17, 17:18
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
http://scheissfussball.de/12061500.html

Super-Mario!

Som skrevs tidigare. Bender istället avstängde Boateng. Annars ser start-elvan ut att bli densamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in