Resultat: .
0%
röster
2012-10-11, 23:08
Medlem
dippsis avatar
Såg att kanal5play kommer visa Tyskland - Sverige, kommer detta vara gratis?
Citera
2012-10-12, 08:44
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Såg att kanal5play kommer visa Tyskland - Sverige, kommer detta vara gratis?

Från deras hemsida:

"Kanal 5 sänder matchen, i stället för TV4. Matchen kommer även att sändas gratis live på Kanal 5 Play, både via kanal5play.se och apparna för mobil och iPad. "

Så vill man inte se den på sin 28 tummare tjock-tv så varsågod
Citera
2012-10-12, 13:47
Medlem
motvalls avatar
Nyss var han skadad, i veckan spelade han en träningsmatch och nu åker han iväg med sitt landslag för att spela(?) tävlingsmatch. David Alaba är med i Österrikes trupp. Hoppas han inte spelar en sekund i kväll, en mjukstart är nog smartast, typ kort inhopp på tisdag (?).
Citera
2012-10-13, 00:51
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Från deras hemsida:

"Kanal 5 sänder matchen, i stället för TV4. Matchen kommer även att sändas gratis live på Kanal 5 Play, både via kanal5play.se och apparna för mobil och iPad. "

Så vill man inte se den på sin 28 tummare tjock-tv så varsågod

Kopplar in platt tv så brukar funka rätt bra, härligt hade smått panik att få se på skit stream!

Någon som såg matchen, 6 - 1 lät ju bra. Hur såg matchen ut?
Citera
2012-10-13, 01:05
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Kopplar in platt tv så brukar funka rätt bra, härligt hade smått panik att få se på skit stream!

Någon som såg matchen, 6 - 1 lät ju bra. Hur såg matchen ut?

För bra för att vara svensk, omöjligt för något lag att vinna mot det som visades i Dublin. Bästa anfallsspelet som setts sedan Spanen vann EM, eventuellt var det bättre. Se matchen på något sätt, bitte.
Citera
2012-10-13, 01:15
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
För bra för att vara svensk, omöjligt för något lag att vinna mot det som visades i Dublin. Bästa anfallsspelet som setts sedan Spanen vann EM, eventuellt var det bättre. Se matchen på något sätt, bitte.

Första matchen man missar på väldigt länge, såklart skulle den vara en fotbollsfest! Men ska försöka leta reda efter den!
Citera
2012-10-13, 13:09
Medlem
abcdefghijklmnos avatar
Sitter för närvarande med senaste numret av Offside framför mig och läser artikeln om Freddy Borg. Fascinerande hur stor han verkar vara där nere, gjorde braksuccé i Hansa Rostock och tillhör nu A. Aachen, hade tydligen många anbud från 2. BL efter succén i Hansa. Han har till och med fått en sång tillägnad sig av en känd rappare. Märklig karriär den mannen gjort, harvat runt i diverse svenska klubbar i lägre serier.

Tjänar bra med stålar och spelar inför storpublik varje hemmamatch. Finns många duktiga svenskar i exempelvis Superettan som nog skulle färga i 2. BL, är säkerligen väldigt billiga för tyska klubbar också, så hoppas att fler får chansen.

https://www.youtube.com/watch?v=xuP-Pz2lrHA
Citera
2012-10-13, 17:23
Medlem
TKD_1337s avatar
Vet någon var man kan se spelarbetyg sammanställda från en eller flera tidningar? Jag tänker såklart på betyg gällande spelare i Bundesliga.
Citera
2012-10-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Vet någon var man kan se spelarbetyg sammanställda från en eller flera tidningar? Jag tänker såklart på betyg gällande spelare i Bundesliga.

Menar du att du vill se en sammanfattning från flera tidningar? då kan jag inte hjälpa dig.
Om du menar sammanfattningar över matcher så har Kicker.de sammanfattning har jag för mig, är dock väldigt dålig på tyska så brukar inte surfa runt där om man säger så.
Goal.com har också ratings men där tror jag det är användarna som röstar och kan därför bli väldigt missvisande siffror om t.ex Gomez trycker in ett hattrick mot Dortmund kan resultatet i rating bli ca 2.1 eftersom även dortmund fans röstar, ja du fattar vad jag menar.
Citera
2012-10-13, 18:37
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Menar du att du vill se en sammanfattning från flera tidningar? då kan jag inte hjälpa dig.
Om du menar sammanfattningar över matcher så har Kicker.de sammanfattning har jag för mig, är dock väldigt dålig på tyska så brukar inte surfa runt där om man säger så.
Goal.com har också ratings men där tror jag det är användarna som röstar och kan därför bli väldigt missvisande siffror om t.ex Gomez trycker in ett hattrick mot Dortmund kan resultatet i rating bli ca 2.1 eftersom även dortmund fans röstar, ja du fattar vad jag menar.

Goal.com publicerar betyg och användare kan trycka på gilla/ogilla ett visst betyg. Det jag är ute efter är att se spelarbetyg från en eller flera olika källor där det framgår hur många t.ex. tvåor, femmor och åttor en spelare fått och detta ska vara sammanställt så jag slipper trycka på hundratals länkar.
Citera
2012-10-13, 20:38
Medlem
Har en klubb från Berlin någonsin vunnit Bundesliga? För visst har klubbar som Hertha BSC med flera (?) endast blivit tyska mästare innan Bundesligan startade?
Citera
2012-10-13, 21:09
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faiolhe
Har en klubb från Berlin någonsin vunnit Bundesliga? För visst har klubbar som Hertha BSC med flera (?) endast blivit tyska mästare innan Bundesligan startade?

Det stämmer att ingen klubb från Berlin har vunnit Bundesliga.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_German_football_champions#Bundesliga_.2819 63.E2.80.93.29
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in