Resultat: .
0%
röster
2012-06-17, 17:29
Medlem
xtroes avatar
Har fortfarande inte hämtat mig ifrån Sverigematchen... men nu är det bara hoppas Tyskland tar hem detta som dom borde. Vore på tiden med ett guld nu
Citera
2012-06-17, 22:43
Medlem
Rejält svettigt där ett tag för mina pengar och Tyskland.
Citera
2012-06-17, 23:00
Medlem
Steff83s avatar
Stabilt..och beundransvärt hur dom utan att förta sig gick igenom denna hårda grupp!

Kul för Podolski att få göra mål i landskamp nummer 100..
Citera
2012-06-17, 23:02
Medlem
motvalls avatar
Skönt med en vinst, men faan vad det blev nervöst ett tag. Danskarna var bra och de kämpade frenetiskt men matchen skulle ha avgjorts mycket tidigare. Lite för "spanskt" anfallsspel för mig.
Citera
2012-06-17, 23:06
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Skönt med en vinst, men faan vad det blev nervöst ett tag. Danskarna var bra och de kämpade frenetiskt men matchen skulle ha avgjorts mycket tidigare. Lite för "spanskt" anfallsspel för mig.

Tänkte på det..Kändes väldigt mycket Spanien idag..Men det har mmer med motstånd att göra tror jag. Och Danmark gjorde det bra att hindra dom helt avgörande genomskärningarna.
Citera
2012-06-17, 23:14
Medlem
fchansas avatar
Tyskland - Grekland på Midsommarafton. Får dåliga vibbar Grekerna hatar ju Tyskland mer än Holländarna. Ingen mumsbit direkt.
Citera
2012-06-17, 23:23
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Tyskland - Grekland på Midsommarafton. Får dåliga vibbar Grekerna hatar ju Tyskland mer än Holländarna. Ingen mumsbit direkt.

Eh? Har jag svårt att tro..det är snarare ett uttryck för frustration, och då får Europas ekonomiska supermakt skulden....men dom flesta vet nog att det är deras egna politiker som är skulden innest inne..

Men hur som helst...Dom grekiska spelarna kan inte göra mycket...Det känns som om det knappt ens finns en skrällchans.
Citera
2012-06-17, 23:26
Medlem
Podolski borde definitivt bänkas i förmån till Schürrle. André bidrar med en hel ny dimension till det offensiva spelet. Funderar om Bender också ska fortsätta på högerbacken. Han var väldigt, väldigt bra där.
Citera
2012-06-17, 23:43
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Eh? Har jag svårt att tro..det är snarare ett uttryck för frustration, och då får Europas ekonomiska supermakt skulden....men dom flesta vet nog att det är deras egna politiker som är skulden innest inne..

Men hur som helst...Dom grekiska spelarna kan inte göra mycket...Det känns som om det knappt ens finns en skrällchans.

Hmmm, tänker mest på de intervjuer i Grekland man hört de senaste dagarna samt det EM då Grekland skrällde på riktigt. Nåväl, du må kanske har rätt men jag tänker inte ta ut nåt i förskott i alla fall.
Citera
2012-06-17, 23:48
Medlem
någon som sitter på alla namn i den tyskaltruppen? alltså alla avbytare osv.
Vill bara bevisa för en bekant att Tysklands bänkvärmare skulle slå många lag i detta EM.
Citera
2012-06-17, 23:51
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Vill bara bevisa för en bekant att Tysklands bänkvärmare skulle slå många lag i detta EM.

http://www.uefa.com/uefaeuro/season=2012/teams/team=47/squad/index.html
Citera
2012-06-18, 00:06
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten

Blir väl detta lag;
Wiese/Zieler
L Bender-Mertesacker-Höwedes-Schmelzer
Gündogan-Kroos
Schürrle-Götze-Reus
Klose

(Av de är Wiese, Mertesacker och Klose de enda som är äldre än 24 år.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in