Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-18, 20:53
  #3721
Medlem
Jag vet att det är lagligt att jailbreaka men vad säger lagen om att "sälja" tjänsten jailbreakning?
Citera
2011-05-19, 07:40
  #3722
Medlem
1.- är sjukt irriterad på att behövabläddrasom en idiot så fort jag behöver gå till en annan mapp i Outlook än inkorgen. Jag synkar telefonen med jobbet och ibland vill man titta i en annan mapp som ligger under inkorgen i strukturen, ta som exempel, borttaget eller skickat...finns något för detta? har en iphone 4
Citera
2011-05-19, 12:20
  #3723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_curry
Cydia är själva anledningen till att du jailbreakar. Det är ifrån cydia du fixar till dig program så att du kan få dina gratis appar, teman m.m.
Edit: Du installerar Cydia när du jailbreakar.

hej
tack för svaret,men är cydia ngt som jag själv måste söka efter och installera eller sker det "automatiskt"?
Citera
2011-05-19, 12:37
  #3724
Medlem
Mr_currys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shysstkille
hej
tack för svaret,men är cydia ngt som jag själv måste söka efter och installera eller sker det "automatiskt"?
Nej, du behöver inte söka efter det och installera efter att du har jailbreakat. Cydia installeras när du jailbreakar.

http://www.redmondpie.com/jailbreak-...sn0w-tutorial/
En enkel guide på hur du går till väga. Video finns längst ner.
Citera
2011-05-19, 16:17
  #3725
Medlem
Jailbreakade häromveckan, och har via cydia lagt till installous. Cydia och Installous finns kvar på springboarden, men alla apps jag lägger till via installous försvinner när jag gör en generell sync via itunes.

Hur kommer det sig? Har jag lyckats komma åt någon inställning?
Citera
2011-05-19, 17:30
  #3726
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackie
Jailbreakade häromveckan, och har via cydia lagt till installous. Cydia och Installous finns kvar på springboarden, men alla apps jag lägger till via installous försvinner när jag gör en generell sync via itunes.

Hur kommer det sig? Har jag lyckats komma åt någon inställning?
Har du installerat App Sync för din iOS version??
Citera
2011-05-19, 18:31
  #3727
Medlem
App Sync har nog gått förbi mig. Något jag behöver? Hittar jag det i installous eller i Cydia?
Citera
2011-05-19, 18:41
  #3728
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackie
App Sync har nog gått förbi mig. Något jag behöver? Hittar jag det i installous eller i Cydia?
Cydia
Citera
2011-05-19, 23:33
  #3729
Medlem
Finns de fortfarande inte någon jailbreak till iPad2 4.3.3?
Citera
2011-05-19, 23:50
  #3730
Medlem
Nattriddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jättejenny
Jag vet att det är lagligt att jailbreaka men vad säger lagen om att "sälja" tjänsten jailbreakning?

Jag bumpar din fråga för jag har också funderat just på det efter att ha sett några annonser om just detta. Är det verkligen lagligt? I så fall kan man ju tjäna sköna stålar på att ta någon lur då och då... (Bara man lärde sig det lite bättre, haha!)
Citera
2011-05-20, 01:50
  #3731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattriddare
Jag bumpar din fråga för jag har också funderat just på det efter att ha sett några annonser om just detta. Är det verkligen lagligt? I så fall kan man ju tjäna sköna stålar på att ta någon lur då och då... (Bara man lärde sig det lite bättre, haha!)
Precis min avsikt också. Har du sett några annonser för jag har inte gjort det. Har jailbreakat så många enheter nu så kände att man kanske kan utnyttja sin kunskap
Citera
2011-05-20, 13:16
  #3732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Cydia

App Sync var visst installerat i Cydia, men mina apps nertagna från installous raderas ändock när jag syncar telefonen med itunes. Vad missar jag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback