Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Du kan inte uppdatera din enhet till 4.2.1, utan om du uppdaterar så uppdaterar du till 4.3.1 som det för tillfället inte går att jailbreaka med ett stabilt jailbreak, utan det finns endast ett beta-jailbreak.
Så du kommer inte att kunna jailbreaka 4.3.1 med Greenpois0n.
Fråga: Vilket program ska jag använda för att jailbreaka 4.3.1? Har en iPhone 3GS version 4.3 för tillfället, new bootroom.
Jailbreakade 4.2.1 med greenpois0n. Funkade skit fint. Klantar mig i inställningarna på lockinfo, bockade i hide lock clock och hide lock slider. Där kom problemet. Kunde inte låsa upp mobilen över huvud taget. Lock screenen var helt svart. Efter en timmes sökning på internet om hur jag skulle kunna lösa detta osvosv bestämmer jag mig bara för att återställa skiten i itunes. Självklart min otur, 4.3 kom ut en dag innan detta hände. Och här står man med en icke jailbreakad iPhone 3GS 4.3
Vad ska jag göra?!
Edit: Jag har redan provat jailbreaka 4.3 med sn0wbreeze 200 gånger även fast det är untethered. Och när jag kommit så långt att jag ska shift + restore i iTunes så kommer det bara upp ett error meddelande.