2011-11-06, 21:23
Medlem
marreparres avatar
Fredrik Reinfeldt har jag inget till övers för, men nu när jag ser sonen så tycker jag dennes egenskaper och tillkortakommanden känns värmande i kontrast till Fredrik Reinfeldts torra, kontrollerande och strebriga ensamvargspersonlighet.

Kommentarerna om Mona Sahlin som ju är chockerande börjar på sätt och vis sättas i en kontext nu. Det gäller inte en kall hatiskt person som uttalar orden, utan mer en okontrollerad ungdom som inte kan sätta gränser och inte riktigt vet vad han gör pga hög impulsivitet. Detta är skön humor på en Söndag, Erik for president + lite stryk
Citera
2011-11-06, 21:24
Medlem
love.actuallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Anledningen till att han blev nedslagen är att han själv slagit ner någon nyligen. Hans karaktär diskuteras därmed.
Man ser ju klart och tydligt på den sk "dampfilmen" att det här inte är en trevlig och ödmjuk kille, utan en som fått storhetsvansinne för vilka hans föräldrar är. Bortskämd snorunge som fick pisk. Lite mer så kanske han hittar ödmjukheten till slut...
Citera
2011-11-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cplus
jag reagerade också starkt på den meningen. jävla korrupt samhälle vi lever i!

Men fattar ni inte att om en misshandel har politiska motiv, så hotar det samhället på ett annat sätt än om det handlar om en "vanlig" misshandel?
Förstår ni inte varför morden på Palme och Lindh skapade större pådrag än morden på ickepolitiker?
Jag har inga som helst problem med att förstå den saken.
Handlar det om politiska motiv, så hoppas jag få slippa läsa i media att "vänsteraktivister" varit i farten, utan att media nu lär sig att kalla saker för deras rätta namn.
En med vänstersympatier kan faktiskt också vara en ligist även om media aldrig velat inse det.
Citera
2011-11-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenpipskamelen
Jag fattar verkligen inte denna tråd...
50% av flashback hatar invandrare och vill att de skall lämna landet, men när statsministern son kallar någon blatte blir ni sura och gnäller på honom, bara för att han våga göra något som ni "anti-kulturberikare" aldrig själva skulle vågat göra. Kanske bara vänsterpartister i denna tråd men ni SD:are ska ni inte hjälpa till och försvara honom eller lägger ni er jävligt snabbt?
Sen att lägga ner energi och vara sur att någon blev nerslagen på "StureP" gör ju inte saken bättre heller, det finns många pedofiler samt våldtäktsmän som man kan kan lägga ner energi på och faktiskt hata.

OT, är jag moderat men skiter helt i invandringspolitiken då jag ska lämna detta land snart....bara för er som undrar.

Du som har kontakter... Tror du att Erik kommer flytta utomlands snart? Vore skönt för hans päron...
Citera
2011-11-06, 21:35
Medlem
love.actuallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson1
Men fattar ni inte att om en misshandel har politiska motiv, så hotar det samhället på ett annat sätt än om det handlar om en "vanlig" misshandel?
Förstår ni inte varför morden på Palme och Lindh skapade större pådrag än morden på ickepolitiker?
Jag har inga som helst problem med att förstå den saken.
Handlar det om politiska motiv, så hoppas jag få slippa läsa i media att "vänsteraktivister" varit i farten, utan att media nu lär sig att kalla saker för deras rätta namn.
En med vänstersympatier kan faktiskt också vara en ligist även om media aldrig velat inse det.
Jo jag förstår vad du säger men, man blir lite leds när man fattar att det är en bortskämd skitunge som som fått en lavett på käften som han gjort sig förtjänt av. Eller en flaska...
Senast redigerad av love.actually 2011-11-06 kl. 21:43.
Citera
2011-11-06, 21:39
Bannlyst
Så jävla rätt, självklart ska man försöka gripa den misstänkta fort. Det är ju statsministerns son!
Citera
2011-11-06, 21:40
Medlem
Cripss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cplus
jag reagerade också starkt på den meningen. jävla korrupt samhälle vi lever i!

Självklart måste stadsministerns son prioriteras din nolla. Finns inget korrupt i det när det kommer till rättsväsendet. Sen att han må vara en douchbag är en annan sak i så fall.
Citera
2011-11-06, 21:42
Medlem
"Mannen du räddade mitt liv ♥ det är jag som ska tacka dig, en san bror ♥ " skrev han på "Alex Wibrons logg".

Kan statsministerns unge inte ens stava?
EDIT: stavfel själv
Senast redigerad av MaskeradMannen 2011-11-06 kl. 21:51.
Citera
2011-11-06, 21:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaskeradMannen
"Mannen du räddade mitt liv ♥ det är jag som ska tacka dig, en san bror ♥ " skrev han på "Alex Wibrons logg".

Kan stadsministerns unge inte ens stava?

Uppenbarligen kan statsministerns son inte stava. Jag tror att han, utöver misstänkt ADHD, har vissa generella inlärningssvårigheter.

Oavsett vilket, vem är misstänt GM nr.2 som även h*n är anhållen?
Citera
2011-11-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anakronistisk

Kan någon bekräfta om det är Eriks telefonnummer?

Jag är rätt säker på att han sitter och läser på FB nu. Vem vet, han kanske skriver i tråden.. Någon borde helt klart kunna slänga iväg ett SMS eller slå en pling. Det borde vara i hans intresse, vi vill gärna ha HANS version.
Citera
2011-11-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaskeradMannen

Kan stadsministerns unge inte ens stava?

Verkar vara en stor idiot den pojken, kan inte argumentera, bete sig och tydligen inte stava heller. Enda positiva är väl att han är Djurgårdare.
Citera
2011-11-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Så jävla rätt, självklart ska man försöka gripa den misstänkta fort. Det är ju statsministerns son!
Ja, bara polisen är rättvis och även griper Erik..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in