2011-11-06, 09:46
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Tänkte också på det, han kanske har ansvarslösa föräldrar.
Ett fall för socialtjänsten kanske?
Helt rätt och jag föreslår att det blir Sandvikens Socialtjänst som får ta ärendet.
Citera
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xavi8222
Undrar hur man tänker när man nitar statsministerns son?

Vad heter han som nitade?
Citera
Medlem
NEXUS100s avatar
GM verkar vara dömd för brott sedan tidigare, hets mot folkgrupp och olaga hot (läs inlägg 12 i tråden).
Så, finns det något domslut? Och i sånna fall, kan någon lägga upp det här.
Citera
2011-11-06, 09:49
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnbauerGrisen

Men om detta är tredje gången är det väll ändå dags att klassa honom som ett skyddsobjekt och ge han SÄPO-skydd!

kanske inte så roligt för en 16 åring, men nog får va nog.
Skyddsobjekt? SÄPO har väl för fan inget med vanligt ungdomstjafs och uppfostran att göra.
Citera
2011-11-06, 09:49
Medlem
muppenwtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
Jag trodde faktiskt i min enfald att statsministerns familjemedlemmar hade någon form av personskydd allihop. Men uppenbarligen inte eftersom han lyckades bli halvt mosad med flaska. Har Filippa personskydd? Hänger det på hur känd en familjemedlem anses vara utöver släktskapet med statsministern, hotbild i det konkreta fallet..?

Hur som helst är det nog dags att Erik får en diskret SÄPO-snubbe med sig i fortsättningen. Östermalm är uppenbarligen farligt.
De gånger jag träffat familjen har enbart Fredrik haft vakt direkt närvarande.
Filippa har haft i området. Barnen har aldrig haft även fast de är väldigt lätta att urskilja utan att ha träffat dem innan.
Citera
2011-11-06, 09:52
Medlem
karlolof89s avatar
Jag ringde han nyss. Det var bra med han
Citera
2011-11-06, 09:53
Bannlyst
Han behövde säkert få lite stryk för att komma ner på jorden. En annan gång hade han väl sprungit runt och kallat folk för "jävla blatte" den lille schimpansen?
Citera
2011-11-06, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peace-fairness
Känns föga troligt att det handlar om en "kulturberikare".

Reinfeldt junior verkar ha ett öga för att hamna i trubbel.

Om det är pågrund av att förövaren är hemmahörande på ö- malm som du avfärdar " kulturberikare" så snabbt, låt mig då bara upplysa dig om att ö-malm geografiskt även innefattar områden som ruddammem, värtahamnen, samt den " fattiga" sidan av banergatan mot Gustav Adolfs parken. Kryllar av asiater ( ej adopterade ) och andra nationaliteter. Därmed naturligtvis inte sagt att det inte kan vara en svensk.
Citera
2011-11-06, 09:56
Medlem
muppenwtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlolof89
Jag ringde han nyss. Det var bra med han
Från att ha kallat han ungfan och klagat över hur mycket allt kostat så gick du till att ringa honom och fråga hur han mådde?
Senast redigerad av muppenwtf 2011-11-06 kl. 10:01.
Citera
2011-11-06, 09:57
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McPower
"När det gick upp för polisen vem offret på Stureplan var satte de in stora resurser för att gripa gärningsmannen".
för alla människor är tydligen inte lika värda.hade det varit nån random snubbe så hade inte samma resurser satts in då eller?

Det är naivt att tro alla är lika värda.
Citera
2011-11-06, 10:00
Bannlyst
Reinfeldt JR. får väl skylla sig självt eftersom han befann sig på en plats där sådant kan uppstå...

tänker på citatet "att sverigedemokrater får skylla sig själva att de blir misshandlade" från Reinfelt Den äldre
Citera
2011-11-06, 10:02
Medlem
s0pkvasts avatar
Inte mer än vad Reinfeldt förtjänade.
Tycker synd om ungen hans men för man en politik där otrygghet är det centrala så får man stå sitt kast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in