2011-11-06, 20:47
Medlem
Mujaheeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzlybjoern
Sluta sprid eran sossepropaganda här, erik är inte alls DAMP

http://tinypic.com/player.php?v=2laow1&s=5

behöver jag säga något mer?
Citera
2011-11-06, 20:57
Medlem
rifaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujaheed

Åh helvete vilken tratt...
Citera
2011-11-06, 21:00
Medlem
nafts avatar
Det var på tiden att grabbhalvan får stryk, låt han bli ren och skör kaoz som herr.Christer Klister

http://www.youtube.com/watch?v=6CZRSxPwkcw

Hehe, skämt åsido.. Jag tycker det är sjukt, för mig känns det lite som att gm gjorde det medvetet för att jävlas med Fredrik Reinfeldt, ge dom några år på kåken för att skrämma upp alla andra
Citera
2011-11-06, 21:00
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujaheed

Han har ju inte ärvt sin fars retorik i alla fall.
Citera
2011-11-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Helt rätt och jag föreslår att det blir Sandvikens Socialtjänst som får ta ärendet.
Instämmer i vad skribenten sagt här! Även att föräldrar borde ha mer fantasi att inse att 16åringar inte ska vara ute vid denna tid på dygnet, oavsett om dom bor på Östermalm eller i Sandviken.
Barn är barn tills dom blir myndiga!
Citera
2011-11-06, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McPower
"När det gick upp för polisen vem offret på Stureplan var satte de in stora resurser för att gripa gärningsmannen".
för alla människor är tydligen inte lika värda.hade det varit nån random snubbe så hade inte samma resurser satts in då eller?

jag reagerade också starkt på den meningen. jävla korrupt samhälle vi lever i!
Citera
2011-11-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenpipskamelen
Jag fattar verkligen inte denna tråd...
50% av flashback hatar invandrare och vill att de skall lämna landet, men när statsministern son kallar någon blatte blir ni sura och gnäller på honom, bara för att han våga göra något som ni "anti-kulturberikare" aldrig själva skulle vågat göra. Kanske bara vänsterpartister i denna tråd men ni SD:are ska ni inte hjälpa till och försvara honom eller lägger ni er jävligt snabbt?
Sen att lägga ner energi och vara sur att någon blev nerslagen på "StureP" gör ju inte saken bättre heller, det finns många pedofiler samt våldtäktsmän som man kan kan lägga ner energi på och faktiskt hata.

OT, är jag moderat men skiter helt i invandringspolitiken då jag ska lämna detta land snart....bara för er som undrar.
Den här tråden har inte med Eriks tidigare bravader att göra, utan med det faktum att han blev nedslagen nyligen. Eller menar du att du har information om att han nyligen kallat några fler för blatte?
Citera
2011-11-06, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Den här tråden har inte med Eriks tidigare bravader att göra, utan med det faktum att han blev nedslagen nyligen. Eller menar du att du har information om att han nyligen kallat några fler för blatte?
Anledningen till att han blev nedslagen är att han själv slagit ner någon nyligen. Hans karaktär diskuteras därmed.
Citera
2011-11-06, 21:16
Medlem
vattenpipskamelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Nej men då vi har gemensamma vänner kan jag säga att han är väldigt hetsig och backar inte för mycket...ville inte att glamourisera detta på något vis men är inte förvånad över att det något som detta hände. Han är väl som ung fotbollshuligan i beteende som kanske inte riktigt förstår att allt man gör som ung kan skada en i framtiden, speciellt när man är statsministern son... men tack för upplysingen
Citera
2011-11-06, 21:21
Bannlyst
Jag var på väg från krogen den kvällen och fick chansen att se den största utryckning av polis/ambulans bilar någonsin. Jag räknade ca 8 polisbilar och 7 ambulanser (av varierande storlek).
Kan tänka att samtliga 112 kopplade fordon i sthlm området fick uppdrag att skita i allt och prioritera prinsen. Har aldrig sett liknande i alla fall.

Och då trodde jag att det handlade om störtat plan/naturkatastrof eller liknande.

Sen fick man en aha upplevelse efter att ha läst den här tråden och sett youtube klippet ...
Citera
2011-11-06, 21:21
Medlem
Malacodas avatar
Stämmer det som sägs här i tråden blir man ju jävligt irriterad på media som vinklar det till att han bara är ett stackars offer. Har inte sett någonstans att Erik på något sätt skulle kunna vara delaktig i det som hänt.
Citera
2011-11-06, 21:23
Medlem
Svatopluks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamfuel
Nej men ärligt. Varför är våran stadsministers son en sådan oförskämd liten skitunge? Borde inte ledaren av ett land kunna uppfostra ett barn? Jag själv känner mig lite orolig när jag tänker på det.

Han är ett DAMP-barn helt enkelt, inte föräldrarnas fel. Syskonen är helt OK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in