Citat:
Ursprungligen postat av Quantilho
Du gör sådana där snygga inlägg genom att klicka på siffran i hörnet och hämta länken som finns där
Tack för det!
Citat:
Sedan är det ju också lustigt hur du anklagar skeptiker för att använda konspirationsteorier när det enda material du själv har är anklagelser om att diverse forskare ska vara köpta och dylikt. Dubbelmoral säger jag bara. Det är mycket praktiskt eftersom om man tappar den ena så har man ju alltid kvar den andra. Du har ju onekligen tappat den vetenskapliga redan efter en oförmåga att lägga fram de där vetenskapliga artiklarna som sade samma sak som IPCC och annat klimatalarmism.
Jag vet, tanken har slagit mig med. Lite fult av er att bara ta det som är uppenbart, att ni är köpta av oljebolagen, och sen bara vända uppochner på det. Ett djärvt drag som tycks gå hem i bloggvärlden.
Citat:
EDIT: Sedan är det ju kul att se hur dina och klimatmaffians främsta källor utgörs av
Aftonbladet, bloggar och diverse konspirationsteorier 
Kanske dags för lite mer vetenskapliga källor?
Jag har bett dig om att berätta vilka källor som du tycker är ok. Om du tittar på våra källor så är det den absoluta toppen av tidskrifter som används, Nature, Science, ... Dessutom dyker det upp en hel det sammanfattningar i DN, Aftonbladet. Själv har jag använt sourcewatch för att genomskåda era oljepengar. Vad tycker du om våra "favissar", Nature och Science? Skräp?
Jag antar att du gillar dina bloggar och Wikipedia bättre?
(Om jag nu skall vara lite ärlig så har du en hel del bra källor även du, men bli inte alltför glad nu bara för att jag sa det.

)