Att Avpixlat är kontrajihadismen och de sionistiska renegaternas sista bastion för att sprida sitt antisvenska gift är ju ingen nyhet.
Men nu verkar det dessutom som de börjar hitta på rena lögner om muslimer och samhället i största allmänhet för att gynna sin sionistiska agenda.
Läs och begrunda:
http://avpixlat.info/2012/08/09/paho...dlad-av-polis/
Citat:
Tony gick för att köpa hamburgare. På väg hem till flickvännens bostad attackerades han av ett gäng invandrartjejer däribland en muslim med slöja.[...]
Hemma hos flickvännen ringde han polisen[...]Tony sa att det var invandrartjejer och la till “det är för jäkligt om man ska bli påhoppad av muslimer på stan” brast det fullständigt för den ene polisen, som blev mycket aggressiv.
Polismannen tog tag i Tonys hår, slet ut honom i trapphuset och satte sedan handfängsel.[...]Polispatrullen fick in Tony i sin bil och under färden in till stationen i Sandviken satt den ene polismannen med ett knä eller armbåge i ryggen på Tony vilket gjorde ont och kändes mycket kränkande enligt Tony. Han bad även att få göra ett alkotest men fick till svar att det sysslar inte de poliserna med. Tony sattes sedan i en fyllecell.
Är det bara jag som tror att "Tommy" var full som en alika och att han själv var minst lika skyldig till grälet? Jag har då aldrig någonsin hört talas om invandrartjejer som hoppar på svenska killar. Det värsta som hänt mig är att de har sagt "hej snygging". Och jag har ändå bott i ett blatteghetto i flera år.
Lilla Tony ska också ha känt sig "kränkt".
Trodde det var sånt Avpixlat anklagade muslimer för att spela för att få pengar av DO. Men nu ser vi hur även svenskar ska uppmuntras till att gråta ut. Att svenskarna ska göra revolution är ju förstås inte på kartan för redaktionen bakom Avpixlat, men så ser den ju ut som den gör också.
Att han sattes i fyllecell och dessutom inte visste om polisen hade ett knä eller armbåge i ryggen? Jag menar hur skulle en polis kunna sitta i en bil med knäet i ryggen? Låter jävligt opraktiskt. Till sist, har det någonsin hänt att en polis har blivit förbannad över att man yttrar nedsättande ord om främmande folkgrupper? De flesta brukar ju bara muttra lite, jag har varit i Salemmarschen och ingen polis har brytt sig om att jag ens har gått omkring med svastika när jag var yngre så hur skulle det här vara trovärdigt?
Det känns som sionisterna bakom Avpixlat försöker hetsa goj mot goj. Ena dagen sänder man antimuslimska filmer för att reta upp muslimerna mot de kristna och nästa dagen ljuger man ihop rövarhistorier om hur en kristen blir anfallen av muslimer.
Är det
någon som tror att den här historien är sann?