2012-08-25, 13:32
Medlem
Bohlwinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
"Skulle gissa" duger inte som underlag för grava påståenden. Om det är så viktigt, så borde dom som känner sig förfördelade ställa en rak fråga till AP:s redaktion, till att börja med. Allrahelst som det sker under signum/anonymt. Om/hur dom svarar, är nästa pilsner.
Jag förstår inte riktigt vad problemet är att ta diskussionen här? Det är en och annan som stångat pannan blodig i sina försöka att göra sin röst hörd på AP när åsikten inte fullt överensstämt med SDs allra renlärigaste doktrin. Men du kanske har bättre ingångar och vill ställa frågan? Tror dessvärre inte att heller du kommer att få något svar.
Citera
2012-08-25, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlwinkel
Jag förstår inte riktigt vad problemet är att ta diskussionen här? Det är en och annan som stångat pannan blodig i sina försöka att göra sin röst hörd på AP när åsikten inte fullt överensstämt med SDs allra renlärigaste doktrin. Men du kanske har bättre ingångar och vill ställa frågan? Tror dessvärre inte att heller du kommer att få något svar.

En och annan, och tror är inga bra argument att komma med i en diskussion.
Citera
2012-08-25, 16:08
Medlem
Bohlwinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allemand
En och annan, och tror är inga bra argument att komma med i en diskussion.
De duger alldeles utmärkt. Och det har fortfarande inte presenterats några skäl mot att ta diskussionen om censuren på Avpixlat i den här tråden. Var skulle man för övrigt annars ta den? Alla förslag är intressanta.

Det måste vara trist att här på Flashback inte få något genomslag när det gäller försöken att tysta kritiken mot Avpixlats/SDs Israelkopplingar.
Citera
2012-08-25, 17:55
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
De duger alldeles utmärkt. Och det har fortfarande inte presenterats några skäl mot att ta diskussionen om censuren på Avpixlat i den här tråden. Var skulle man för övrigt annars ta den? Alla förslag är intressanta.

Det måste vara trist att här på Flashback inte få något genomslag när det gäller försöken att tysta kritiken mot Avpixlats/SDs Israelkopplingar.

Har du samma uppfattning vad gäller t ex kommunistpartiet och organet Ny Dag (partiet numera draperat som 'vänsterpartiet')? Och vore beredd att jämra dig likartat över detta partis eventuella kopplingar till Sovjetunionen och DDR, på den tiden det begav sig?

Vet inte om just dig, men många AP-kritiker "antar" och "tror" en massa samband. Man får ofta den bestämda känslan att jude-/Israelbabblar-agendan tjänar som ursäkt och språngbräda för att vända blicken bort från både AP:s och SD:s idoga kamp mot jihadiist-islamismen, invällningskatastrofen, importerade kriminaliteten, bidragsfusket, skamvåldet, skolbränningarna, klan- och gängkulturen mm, som är de i AP:s fall helt förhärskande områdena man agerar inom. Detta är main issue, ärvt från PI, går inte att snacka bort med allehanda snedvinklingar och piruetter.

Att dom inte tar upp "Israel-/judefrågor" är ointressant, det finns inget som tvingar någon publicist att omfatta allting, alla har sin agenda. ICA-kuriren skriver inte om idrott, vilket tycks helt Ok för deras ägare och läsare.

Och, när det kommer till refusering av inlägg... jfr gammelmedias i stort sett förhärskande granskningscensur före publicering, många dessutom stängt ned kommentatorsfälten helt. AP har väldigt lite att skämmas för imo. Det begås säkert ett och annat misstag, men det görs i alla sammanhang, ingen är felfri. Om en del Expo-trogna debattförstörare kickas ut, så kan iaf jag lätt leva med det.
Senast redigerad av Ådärkomdenja 2012-08-25 kl. 18:03.
Citera
2012-08-25, 18:03
Medlem
Man är alltså en "Expo-liknande debattförstörare" om man t ex kritiserar Israel på Avpixlat.
Citera
2012-08-25, 18:49
Bannlyst
Citat:

tror jag att du bara snackar skit och inte har belägg för något du drar upp, med andra ord bara tramsigt gnäll. Att en och annan har en annan uppfattning än jag har kan jag leva med med, hur vore världen annars? DN skriver inte om allt, långt därifrån, inte blir de en sämre blaska för sina läsare.

DNs läsare läser DN för att de gillar det DN skriver, samma med AP, folk läser AP för att de gillar vad de skriver. Om du inte får skriva vad du vill på AP rekommenderar jag Expos sajt och deras kommentarsfält. Där trivs du säkert alldeles utmärkt.
Citera
2012-08-25, 18:55
Medlem
Citat:

DNs läsare läser DN för att de gillar det DN skriver, samma med AP, folk läser AP för att de gillar vad de skriver. Om du inte får skriva vad du vill på AP rekommenderar jag Expos sajt och deras kommentarsfält. Där trivs du säkert alldeles utmärkt.
Expo är en sionistisk stiftelse, de tolererar knappast kritik mot Israel eller den organiserade judenheten heller...

Se där, något Avpixlat och Expo har gemensamt, förutom att de är rena propagandakanaler.
Citera
2012-08-25, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Transform
Man är alltså en "Expo-liknande debattförstörare" om man t ex kritiserar Israel på Avpixlat.

Konstigt skrivet, för hos Expo finns ingen debatt. Ingen debatt är överhuvudtaget tillåten så hur du kan bli Expoliknande debattförstörare är lite svårt att förstå.
Citera
2012-08-25, 19:04
Medlem
Citat:
Konstigt skrivet, för hos Expo finns ingen debatt. Ingen debatt är överhuvudtaget tillåten så hur du kan bli Expoliknande debattförstörare är lite svårt att förstå.
Det finns ingen debatt hos Avpixlat heller, där får man bara säga vad man vill så länge man tycker som dem eller som SD. Klubb för inbördes beundran eller circlejerk brukar det heta.
Citera
2012-08-25, 19:38
Bannlyst
Citat:
Det finns ingen debatt hos Avpixlat heller, där får man bara säga vad man vill så länge man tycker som dem eller som SD. Klubb för inbördes beundran eller circlejerk brukar det heta.

Lite skillnad dock, uppför man sig enligt APs regler går det bra att skriva där. Du verkar dock vara en person som inte kan respektera regler så det är nog lika bra att de håller dig borta från AP. Tror inte att det är många skribenter som är intresserade av ditt jude-tramsande på AP.

Kan du inte starta en egen sajt och skriva vilken skit du vill om vem som helst?
Citera
2012-08-25, 19:50
Medlem
Citat:
Lite skillnad dock, uppför man sig enligt APs regler går det bra att skriva där. Du verkar dock vara en person som inte kan respektera regler så det är nog lika bra att de håller dig borta från AP. Tror inte att det är många skribenter som är intresserade av ditt jude-tramsande på AP.

Kan du inte starta en egen sajt och skriva vilken skit du vill om vem som helst?
Det står inget i reglerna om att man exempelvis inte får kritisera Israel. Det är helt och hållet moderatorns stränga godtycke som avgör vilka kommentarer som stannar, inte huruvida reglerna följs.

Jag föredrar Fria Tider som inte censurerar lika friskt.

Er retorik om "jude-tramsande" och "konspirationsteorier" känns mycket smutsigt får jag säga, med tanke på att det är just så ni själva behandlas av etablissemanget.
Citera
2012-08-25, 20:07
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Det står inget i reglerna om att man exempelvis inte får kritisera Israel. Det är helt och hållet moderatorns stränga godtycke som avgör vilka kommentarer som stannar, inte huruvida reglerna följs.

Jag föredrar Fria Tider som inte censurerar lika friskt.

Er retorik om "jude-tramsande" och "konspirationsteorier" känns mycket smutsigt får jag säga, med tanke på att det är just så ni själva behandlas av etablissemanget.
Man får visst kritisera Israel på Avpixlat. Det har jag gjort och det var inga problem med det.

Ljug inte, så blir du trovärdigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in