2012-08-26, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Transform
Notera trådens rubrik, "Avpixlat.info tar över efter Politiskt Inkorrekt". I allt väsentligt är det samma sida. Förnekar du att kommentarer som inte bryter mot reglerna ändå raderas och kommentatorerna bannas?

Uppriktigt sagt så bryr jag mig inte, men jag kan inte vara tyst när någon gnäller på vad som stod på en sajt som är nedlagd.

Gör samhället en tjänst och skriv en relevant kommentar på AP utan jude-tramsande för att se vad som händer. Sedan kanske du slipper gnälla om sådant som hände för länge sedan.
Citera
2012-08-26, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allemand
Uppriktigt sagt så bryr jag mig inte, men jag kan inte vara tyst när någon gnäller på vad som stod på en sajt som är nedlagd.

Gör samhället en tjänst och skriv en relevant kommentar på AP utan jude-tramsande för att se vad som händer. Sedan kanske du slipper gnälla om sådant som hände för länge sedan.
Du får ta och gå in på https://www.flashback.org/t1693918 och säga till dem att de inbillar sig att de blev censurerade och bannade för kommentarer som inte bryter mot reglerna.
Citera
2012-08-26, 13:01
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlwinkel
Fast hur är det egentligen med judendomen. De enda som jag känner till verkligen påstår att judarna är en ras är nazisterna och judarna själva. De flesta andra brukar anse att det är en religion och i litet vidare bemärkelse en kultur. Ungefär som den muslimska.

vet inte riktigt men tror inte man kan säga att de är en egen ras. Dock ser de ju sig själva som det, och de är defenitivt en distinkt etnisk grupp oavsett religiositet. Man kan inte kalla en ateistisk person för muslim, men det går alldeles utmärkt att vara jude och ateist.
Deras grupptillhörighet sitter inte i religionen på samma sätt som för muslimer.
Citera
2012-08-26, 15:49
Bannlyst
Citat:
Du får ta och gå in på https://www.flashback.org/t1693918 och säga till dem att de inbillar sig att de blev censurerade och bannade för kommentarer som inte bryter mot reglerna.

Jag har pratat om vad du påstår och vad du skriver. Bryr mig inte ett dugg om andras upplevelser i livet.
Konkret så har du påstått dig blivit censurerad på AP, men det visar vara PI för länge sedan.
Citera
2012-08-26, 15:49
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:

Ägnar du lika mycket tid åt att driva kampanj mot gammelmedia-sajter som saknar kommentatorfält?

Att du påstår dig vara (sd)-sympatisör (med vissa förbehåll) ifrågasätter jag. Du agerara sannerligen märkligt och motsägelsefullt, om så vore fallet.
Senast redigerad av Ådärkomdenja 2012-08-26 kl. 15:52.
Citera
2012-08-26, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Ägnar du lika mycket tid åt att driva kampanj mot gammelmedia-sajter som saknar kommentatorfält?

Att du påstår dig vara (sd)-sympatisör (med vissa förbehåll) ifrågasätter jag. Du agerara sannerligen märkligt och motsägelsefullt, om så vore fallet.
Det är självklart att jag blir grinig på Avpixlat när jag blir censurerad och bannad där utan att bryta mot reglerna. Eller PI som det nu hette för inte så länge sedan. Att de fortfarande håller på så bekräftas av många andra här på FB. De framställer sig som en yttrandefrihetens förkämpe som säger det gammelmedia inte gör, men i praktiken är de inte mycket bättre själva. Men visst, vill de ha en circlejerk så får de ha det, jag uppskattar deras funktion som propagandakanal men jag håller mig till FT om jag inte ska få kommentera där för att de knappt tål avvikande åsikter.
Citera
2012-08-26, 19:21
Bannlyst
Citat:
Det är självklart att jag blir grinig på Avpixlat när jag blir censurerad och bannad där utan att bryta mot reglerna. Eller PI som det nu hette för inte så länge sedan. Att de fortfarande håller på så bekräftas av många andra här på FB. De framställer sig som en yttrandefrihetens förkämpe som säger det gammelmedia inte gör, men i praktiken är de inte mycket bättre själva. Men visst, vill de ha en circlejerk så får de ha det, jag uppskattar deras funktion som propagandakanal men jag håller mig till FT om jag inte ska få kommentera där för att de knappt tål avvikande åsikter.

Bra, lova det, håll dig till FT.
Citera
2012-08-26, 19:46
Medlem
Citat:
Bra, lova det, håll dig till FT.
Det är ju inte som att man har mycket till val när man blir bannad på Avpixlat.

Frågan är varför ni ortodoxa sverigedemokrater är så fanatiskt besatta av att försvara AP från all kritik. Inse att en sida kan ha både goda och dåliga sidor, och att AP har en dålig sida de också.
Citera
2012-08-26, 21:34
Bannlyst
Citat:
Det är ju inte som att man har mycket till val när man blir bannad på Avpixlat.

Frågan är varför ni ortodoxa sverigedemokrater är så fanatiskt besatta av att försvara AP från all kritik. Inse att en sida kan ha både goda och dåliga sidor, och att AP har en dålig sida de också.

Har du dåligt minne? Var vi inte överens om att det var PI du blev avsnoppad av? Självklart allt har minst två sidor, men fortfarande kritiserar jag folk som inte vet vilken sída de blivit avstängda från.
Citera
2012-08-26, 21:46
Medlem
Citat:
Har du dåligt minne? Var vi inte överens om att det var PI du blev avsnoppad av? Självklart allt har minst två sidor, men fortfarande kritiserar jag folk som inte vet vilken sída de blivit avstängda från.
De är i praktiken en och samma sida, gör dig inte till.
Citera
2012-08-27, 08:44
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
De är i praktiken en och samma sida, gör dig inte till.
Helt fel. Ronny Hagström som drev PI allsmäktigt var definitivt inte nån sverigedemokrat.
Citera
2012-08-27, 23:01
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Info via AP idag:

Citat:
"Studio Ett i Sveriges Radio meddelar idag att man väljer att stänga ned kommentarsfälten helt och hållet för att kunna “säkerställa en anständig ton”.

http://avpixlat.info/2012/08/27/stud...mentarsfalten/

Några Expo-/judebabblare som vill kommentera? Det fria ordet, och 'den tredje statmaktens viktiga roll?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in