2012-01-25, 20:34
Medlem
Citat:
Djbengan Jb
Haha okej så någon Sdare har mitt telefonnummer? this is gonna end spännande, så att säga!

För 16 minuter sedan.

Är väl ytterligare en sak som gör att det blir allt mer troligt att det är han.

1. Dom har samma sorts internetspråk/skrivstil.
2. Dom är inne samtidigt.
3. Han verkar i och med den kommentaren veta vad som pågår.
Citera
2012-01-25, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folkskygg
Japp. Har inte kommit åt den alls under kvällen, nu får jag fel 101. Tidigare 234 eller något liknande.
Om man googlar på namnet får man upp följande

Citat:
MEDDELANDE Avpixlat har utsatts för fler så kallade DDoS-attacker efter att vi uppmanat våra läsare att infiltrera Asylgruppen Lund
Citera
2012-01-25, 20:36
Medlem
Folkskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulasnubben
Om man googlar på namnet får man upp följande

Jo, vet. Bara svarade att sidan fortfarande är nere.
Citera
2012-01-25, 20:36
Medlem
Choachens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Djbengan Jb
Haha okej så någon Sdare har mitt telefonnummer? this is gonna end spännande, så att säga!

För 16 minuter sedan.

Är väl ytterligare en sak som gör att det blir allt mer troligt att det är han.

1. Dom har samma sorts "internetspråk".
2. Dom är inne samtidigt.
3. Djbengan verkar i och med den kommentaren veta vad som pågår.

Satt och tänkte på det med, sannolikheten ökar. Tycker däremot det var lite för tidigt att gå ut med ett namn på så lösa grunder utan att man själv grävt lite mer men va fan, klart det är han!
Citera
2012-01-25, 20:37
Medlem
Pust... vilket jävla språk ungarna har idag. Tänk dig att anställa något liknande som beter sig som en 7åring som spelar tv-spel. Det är så totalt pantat. Språket förbättras ju inte heller nämnvärt när han verkligen försöker göra sig förstådd. Jävla småungar.
Citera
2012-01-25, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choachen
Satt och tänkte på det med, sannolikheten ökar. Tycker däremot det var lite för tidigt att gå ut med ett namn på så lösa grunder utan att man själv grävt lite mer men va fan, klart det är han!
Såg nu att "Djbengan" till och med har "hacker" som information på sin twitter. Då är det självklart han.

Det är så många saker nu som tyder på det. Alla saker kan omöjligen vara tillfälligheter.

Detta är Flashback från sin bästa sida. Jag älskar när man lyckas leta upp folk som trodde att dom var anonyma. Jag har en känsla av att denna Jonatan kommer att ligga lågt framöver med vad han säger.
Senast redigerad av mysen 2012-01-25 kl. 20:48.
Citera
2012-01-25, 20:43
Medlem
Vilken adress bor han på så man kan åka dit klippa av strömen till fastigheten
Citera
2012-01-25, 20:45
Medlem
Adressen: http://friweb.alvesta.se/forening/visa.aspx?id=UNFA
Citera
2012-01-25, 20:47
Medlem
>>Gåtan<<s avatar
Smart och ge sig i kamp med dödsnazisterna som vi kallas i dagspressen

Jag har skänkt pengar till avpixlat och anser sidan vara väldigt viktig för Sveriges framtid, och inte minst mina barns leverne i det här samhället.

Vi får väl snart dra igång någon form av Waffen SS som tar till påken varje gång en SD:are utesluts ur ett fack, samt när småkillar som Jonathan inte kan hålla sig innanför lagens ramar. Om inte polisten gör det, så får vi väl skipa rättvisa själva.

300,000 arga unga män, vill du verkligen fucka med oss?
Citera
2012-01-25, 20:55
Medlem
Folkskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frabror-Frej
Vilken adress bor han på så man kan åka dit klippa av strömen till fastigheten

Du menar ddosa hans elnät?
Citera
2012-01-25, 20:58
Medlem
Vem fan besöker Avpixlat.info för annan orsak än att ha det som nöje? Avpixlat får Fox News att framstå som opartisk och får The Onion att framstå som en pålitlig källa. Dessutom så blev de inte DDoSade (så inkompetenta som dem är gissar jag att de verkligen tror det) utan någon använde en "public exploit" mot dem. Hur fan kan man ta denna hemsida seriöst?
Citera
2012-01-25, 21:05
Medlem
>>Gåtan<<s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsson
Vem fan besöker Avpixlat.info för annan orsak än att ha det som nöje? Avpixlat får Fox News att framstå som opartisk och får The Onion att framstå som en pålitlig källa. Dessutom så blev de inte DDoSade (så inkompetenta som dem är gissar jag att de verkligen tror det) utan någon använde en "public exploit" mot dem. Hur fan kan man ta denna hemsida seriöst?

De länkar i 90% av fallen till en källa. Gör någon/något annat nyhetsmedium det i samma omfattning?

Vad är det specifikt/konkret som är oseriöst, kan du specificera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in