Citat:
Ursprungligen postat av Transform
Jag håller med om att Avpixlat fyller en viktig funktion som ren propagandakanal. Men jag föredrar Fria Tider själv. Tycker i all välmening att du borde läsa den här tråden så klarnar nog vissa saker för dig:
https://www.flashback.org/t1298540
Har läst lite på den tråden förut. Jo det är möjligt att det ligger ett sådant spel bakom kulisserna. Även med Avpixlat så är deras funktion att fylla oss med Propaganda mot Islam under tiden. Så att det underlättar i en snart framtid att vi alla ska ogilla Islam i en framtida jättemångkultur. Och där kommer judendomen in, dock så vill ju inte Judar att alla ska få vara det. Ska dom styra hela Europa/Usa på vilket sätt? Dom kanske även vill använda oss vita som är kvar i deras samhällen, läs längre ner.
Jag tror en stor del av denna mångkultur är att bryta ner demokratin, man ser hur dålig demokratin är idag. Det är pinsamt. Varför den är pinsam är för motsättningarna i samhället är så stor. Ju fler som tycker olika ju svårare är det att få igenom demokratiskt fina samhällen?
Tycker man i någon mån rätt lika så är demokrati rätt enkel och skapar en harmoni. Idag ser man ju hur det är, ena sidan har en propaganda, den andra sidan tycker si och den tredje/fjärde/femte tycker så. Detta skapar, även om man skulle få majoritet i ett val eller en direktröstning säg om marijuana, så är det tillräckligt många som är hatiskt emot det som skulle skapa problem/kravaller.
Framtiden blir då att införa nån slags av stat, gated community där vissa får vara med och sen har vi musslor och liknande pack idag som får göra allt jobb åt de högre makterna. Likt Hitler gjorde med judarna själva

.