2012-01-25, 18:24
Medlem
Dom var ju uppe på massa gammelmedia igår ang illigala invandrare, o de va väl droppen för träskvänstern att folk kunde läsa lite mer än vad gammelmedia ger ut.
Citera
2012-01-25, 18:25
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkskygg
Självfallet är det så. Men jag tror en bättre layout skulle göra nytta åt Axpixlat. Jag irriterar mig rätt mycket när jag är där och läser, just på grund av designen/layouten. En hemsida likt Avpixlat ska ha fokus på just artiklarna och innehållet. Det är lite för rörigt helt enkelt.

Tror det behöver vara lite mer öppet, nu känns artiklarna så himla "instängda", inmurade.
Jag håller verkligen med dig, hatar Avpixlats layout.
Citera
2012-01-25, 18:35
Medlem
greenbatmans avatar
Vet någon vilken grupp det är som ligger bakom DDoS:en?
Citera
2012-01-25, 18:37
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Jag håller verkligen med dig, hatar Avpixlats layout.

Det största fel man kan göra, vare sig det gäller internet eller annat här i livet, är att överfokusera på i sammanhanget oviktiga detaljer, som tex logga. De som gör det är sådana som kör fast och aldrig får något gjort.

Avpixlat har ju bevisat att deras sajt funkar bra och tillströmningen av läsare har ju minst sagt gått bra.

Visst kan de fräscha upp loggan och layout etc, men först när de är uppe på banan ordentligt med det väsentliga, dvs. sprida sina texter och nyheter.
Citera
2012-01-25, 18:38
Medlem
Ja, personen bakom attacken: https://twitter.com/#!/Killmwithlazers
Senast redigerad av LOrd_nikon 2012-01-25 kl. 18:42.
Citera
2012-01-25, 18:43
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Det största fel man kan göra, vare sig det gäller internet eller annat här i livet, är att överfokusera på i sammanhanget oviktiga detaljer, som tex logga. De som gör det är sådana som kör fast och aldrig får något gjort.

Avpixlat har ju bevisat att deras sajt funkar bra och tillströmningen av läsare har ju minst sagt gått bra.

Visst kan de fräscha upp loggan och layout etc, men först när de är uppe på banan ordentligt med det väsentliga, dvs. sprida sina texter och nyheter.
Ja precis, har aldrig sagt att layouten var det viktigaste men den är däremot inte irrelevant.
Citat:
Ursprungligen postat av LOrd_nikon
Ja, personen bakom attacken: https://twitter.com/#!/Killmwithlazers
Han tröttnar nog tillsist.
Senast redigerad av Scubble 2012-01-25 kl. 18:47.
Citera
2012-01-25, 18:45
Medlem
Karlskronabloggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zleeze
Dom var ju uppe på massa gammelmedia igår ang illigala invandrare, o de va väl droppen för träskvänstern att folk kunde läsa lite mer än vad gammelmedia ger ut.

Ja, det var väl ett fördubblat besöksantal igår tack vare SR, DN och Sydsvenskans helt otroliga gratisreklam för Avpixlat.

Det blev väl för mycket för vissa i det politiskt och medialt censurerade "Sverige".

Förhoppningsvis är det bara vänsterelement som gjort denna attack mot Avpixlat, annars är det verkligen illa med censuren i Sverige.
Senast redigerad av Karlskronabloggen 2012-01-25 kl. 18:47.
Citera
2012-01-25, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlskronabloggen
Ja, det var väl ett fördubblat besöksantal igår tack vare SR, DN och Sydsvenskans helt otroliga gratisreklam för Avpixlat.

Det blev väl för mycket för vissa i det politiskt och medialt censurerade "Sverige".

Förhoppningsvis är det bara vänsterelement som gjort denna attack mot Avpixlat, annars är det verkligen illa med censuren i Sverige.

Men de bästa av de här jag hoppas på, är att gammelmedia nappar på denna attack o skriver om den då de innebär mer reklam för Avpixlat
Citera
2012-01-25, 18:51
Medlem
Folkskyggs avatar
Jag tror det ät Jan Helin och Martin Fredriksson som sitter i en källare och kör DDoS-attacker, och samtidigt smaskar de på billys panpizza och spelar lite starcraft.
Citera
2012-01-25, 18:54
Upp med Avpixlat
Citera
2012-01-25, 18:59
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
Upp med Avpixlat

Lugn, detta illdåd kommer självfallet gynna Avpixlat.
DNs och SVT jättereklamkampanjer följs nu av denna olagliga attack. Allt till gagn för Avpixlat.
Citera
2012-01-25, 19:00
Medlem
Folkskyggs avatar
http://copyisright.se/?p=1514

Citat:
Anonymous Sweden @AnonOpsSweden
Racist avpixlat.se @avpixlat has been shut down #OpBlitzkrieg kudos to @Killmwithlazers
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in