Citat:
Ursprungligen postat av servus
Å andra sidan är väll nationell.nu en ganska dålig måttstock för hur Avpixlat bör vara? Sidan är ju vulgärpubertal.
http://www.nationell.nu/2012/03/23/s...-genom-herpes/
Finns hur många exempel som helst. Jag tycker att Avpixlat borde sikta mer mot Fria Tider.
Nationell.nu är en ganska bra måttstock för hur Avpixlat fungerar just nu vill jag påstå. Även om jag inte läser Nationell.nu allt för ofta tycker jag ändå att de har en mycket bredare nyhetsrapportering än bloggen Avpixlat även om de alltid inte klarar att hålla sig objektiva men det klarar ju för den delen inte Avpixlat heller. Avpixlats likriktade nyheter, ständiga hets och besatthet av muslimer runt hela jorden, slarvigt skriva artiklar att man ibland kan tro att en 9e klassare skrivit dom samt att dom ofta inte klarar hålla sig objektiva, anonyma "redaktion", missar så som den med Robert Aschberg m.m. så kommer Avpixlat aldrig hålla en nivå högre än sandlådan.
Fria Tider är för närvarande stund mindre än Avpixlat men så som utvecklingen ser ut just nu är jag övertygad om att Fria Tider kommer gå om Avpixlat och bli Sveriges största alternativa nyhetsförmedlare. Har hängt med Fria Tider sedan start och i grunden känns de som en mer seriös sida och har också en redaktion som vågar visa vilka de är, något man ska ha cred för att man vågar i dagens Sverige.
Förresten är det någon som vet hur besökssiffrorna ser ut idag på Avpixlat? Det var ju ett himla snack om hur fort Avpixlat växte där ett tag kommer jag ihåg men nu har jag inte läst något om det på ett bra tag. Avpixlat gillade ju själva att skylta med sina fina siffror.