2012-11-27, 18:19
Medlem
Bullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machine137
Folk vill inte se saningen och göra det Sverige är världsbäst på. Blunda. Visst känns det inget kul att se detta? Visst känns det in i stjälen? Jag vill inte ens tänka på alla de tjejer som varit med om detta, hur de känner sig.

Håller med. Att sedan hänga ut henne på detta sättet.
Vilket jävla övergrepp på tjejen avpixlat gör, utnyttjad två gånger.
Men jag gissar att det är priset dom gärna betalar.
Citera
2012-11-27, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Håller med. Att sedan hänga ut henne på detta sättet.
Vilket jävla övergrepp på tjejen avpixlat gör, utnyttjad två gånger.
Men jag gissar att det är priset dom gärna betalar.

Om det är rätt eller fel är inte upp till mig att bestämma. Man kanske bör pixla tjejen. Men som många vet, för att väcka reaktion måste man trampa folk på tårna. Tjejen kanske har haft kontakt med Avpixlat? Då filmen är 1 år gammal vad jag förstår?
Citera
2012-11-27, 18:22
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Synnerligen osmakligt sätt av avpixlat att ge igen för dom tre grisarnas framfart.
Avpixlat säger sig inte ha tekniska resurser att pixla offrets ansikte. Men för att visa "alla muslimers rätta ansikte" så väljer man att publicera ändå. Känner någon igen någon av gärningsmännen vet man vilken stad det rör sig om och då lär offret ganska snart bli igenkänt. Det här kanske inte är vad hon vill ska få spridning på sociala nätverk som Facebook bland hennes vänner. För Avpixlat var det viktigare att visa muslimernas gärning, om det nu var muslimer, än att skydda tjejen. Spridningen av den här filmen kan tyvärr få det att kännas som om hon blir våldtagen igen.
Citera
2012-11-27, 18:32
Medlem
Bullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Avpixlat säger sig inte ha tekniska resurser att pixla offrets ansikte. Men för att visa "alla muslimers rätta ansikte" så väljer man att publicera ändå. Känner någon igen någon av gärningsmännen vet man vilken stad det rör sig om och då lär offret ganska snart bli igenkänt. Det här kanske inte är vad hon vill ska få spridning på sociala nätverk som Facebook bland hennes vänner. För Avpixlat var det viktigare att visa muslimernas gärning, om det nu var muslimer, än att skydda tjejen. Spridningen av den här filmen kan tyvärr få det att kännas som om hon blir våldtagen igen.

Det finns väl en uppsjö av den här typen av videos på nätet. Sovande, fulla eller drogade tjejer som utnyttjas och filmas. I avpixlats värld kanske det är ok så länge det är riktiga svenska karlar som utnyttjar.
För jävligt är det. Och fegt. Vem har skrivit det hela?
Verkar inte vilja stå för det.

Edit: Ett tips inför framtida uthängningar av utnyttjade tjejer
http://www.youtube.com/watch?v=n_X8jWng9aM
Senast redigerad av Bullen 2012-11-27 kl. 18:36.
Citera
2012-11-27, 18:59
Medlem
playmates avatar
Avpixlat visar sitt rätta ansikte, rasism och kvinnohat i ett och samma inlägg, starkt jobbat. Hoppas de är stolta över sig själva och sover gott om natten.

As.
Citera
2012-11-27, 19:08
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Avpixlat visar sitt rätta ansikte, rasism och kvinnohat i ett och samma inlägg, starkt jobbat. Hoppas de är stolta över sig själva och sover gott om natten.

As.
Klippet blev publicerat på detta forum för flera år sedan.
Det betyder att du är medlem på ett forum som är rasistiskt och kvinnofientligt.
As.
Citera
2012-11-27, 19:16
Medlem
Visst jag läser på avpixlat... Men fy fan för det där klippet.... Fy fan, hur kan de bara visa sånt...
Citera
2012-11-27, 19:23
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Det finns väl en uppsjö av den här typen av videos på nätet. Sovande, fulla eller drogade tjejer som utnyttjas och filmas. I avpixlats värld kanske det är ok så länge det är riktiga svenska karlar som utnyttjar.
För jävligt är det. Och fegt. Vem har skrivit det hela?
Verkar inte vilja stå för det.

Edit: Ett tips inför framtida uthängningar av utnyttjade tjejer
http://www.youtube.com/watch?v=n_X8jWng9aM

En uppsjö av den här typen av videos? Som moderator har jag som uppgift att ta en titt på när det länkas till den här typen av klipp och jag anser att det här är ett undantagsfall. Att avpixlat lägger upp det här klippet nu är en smula märkligt och väl också det att beteckna som ett undantagsfall.
Citera
2012-11-27, 19:41
Vi är inte tillräckligt vana att se dessa dåd framför ögonen. Men folk måste förstå att detta sker mer och mer i samhället. Dessutom betydligt grövre händelser. Detta måste stoppas!
Citera
2012-11-27, 19:44
Medlem
Folk blir arga på Avpixlat och inte på araberna...landet ding- dong slår till igen.
Citera
2012-11-27, 19:46
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nascor
Folk blir arga på Avpixlat och inte på araberna...landet ding- dong slår till igen.
Du verkar helt enkelt inte förstått vad detta handlar om. Ingen hade haft problem med detta om Avpixlat bara hade maskerat offret. Jag tror de flesta skiter högaktningsfullt i om gärningsmännen visas upp.
Citera
2012-11-27, 19:47
Medlem
Karmans avatar
Ibland svider sanningen, tydligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in